dustin home julklappar 2008 ?

Permalänk

fan
Välkommen tillbaka på Julafton mellan kl. 08.00-23.00.

Permalänk

Sådär ja. Någon mer?

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk

ja kan ta det en gång till så ingen missar

"Vi vill ge dig en julklapp!

Julklappsutdelningen har inte börjat.
Välkommen tillbaka på Julafton mellan kl. 08.00-23.00."

Permalänk
Medlem

var står detta?

Permalänk
Medlem

Hoppas det blir lite smaskiga erbjudanden på deras
REA på juldagen.

Permalänk
Inaktiv

Välkommen tillbaka på Julafto....

Eller nä, jag ska inte

Permalänk
Medlem

HÖR OPP!

DET STÅR ATT VI ÄR VÄLKOMNA TILLBAKA MELLAN 08:00-23:00!

(Nä, men allvarligt talat, var ser ni det? :s)

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem

Frågan är om det bara gäller kunder som handlat under året, inget som tyder på det.

Permalänk
Medlem

Dustinhome...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
Sådär ja. Någon mer?

Undra om det är någon mer som vill påpeka att någon redan sagt det. Jag väntar och ser!

Visa signatur

Fd. "Redbull" här på forumet.

Permalänk
Medlem

hahaha asså folk, de här blev till världens grej fan

Permalänk
Medlem

länken till bilden:S ser ej bilden

Permalänk
Medlem

när börjar det ingen som skrivit det än?

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem

De som frågar när det börjar är säkert samma
folk som skriker hallååååå på DH.

Permalänk

bra jobbat SUMITOMO!
Förtydligar lite så ingen råkar missa bara..

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av redbull
Undra om det är någon mer som vill påpeka att någon redan sagt det. Jag väntar och ser!

Det låter som en strålande idé. Än så länge är det ju bara jag, men man vet aldrig...

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Permalänk
Avstängd

Har Dustin blivit en jultomte? Hur ska man få paketet på julafton om dem börjar kl.8 på julafton? Har alltid fått mina paket på julafton. Är jag ensam om det? Bättring till nästa jul och börja en vecka tidigare så man kan öppna paketet på julafton. God Jul på er alla.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Japp, du kan stänga ner hundens, kattens och hamsterråttans konton nu.

Bullshit som i att de har flyttat fram det till klockan 8 istället för 00.00

jag har beställt för runt 1800
morsan 2400
faran 4500

Så det är rätt lugnt på det planet.

Permalänk

Hmm undra om man kan kamma hem iaf ett fickminne värt 49kr eller liknande ^^

verkar vara bättre regler i år iaf!
Men nu börjar jag nästan gråta har ju beställt för runt 1000 kr där bara för någon månad sedan men det verkar ej som att jag reggade mig så jag kan väl bara krypa ner under täckte och sova bort dagen.. Snyft.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Hmm undra om man kan kamma hem iaf ett fickminne värt 49kr eller liknande ^^

verkar vara bättre regler i år iaf!
Men nu börjar jag nästan gråta har ju beställt för runt 1000 kr där bara för någon månad sedan men det verkar ej som att jag reggade mig så jag kan väl bara krypa ner under täckte och sova bort dagen.. Snyft.

Vaddå menar du att man inte får en "gratisjulklapp" ifall man inte handlat där innan? Isåfall vore det att skjuta sig själv i foten av Dustin... De gör ju detta för att dra till sig folk som antagligen aldrig handlat där.

Genom att vara "generösa" och ge ut julklappar så får de dels gratis PR som sprids som löpeld, jag menar vem tackar nej till gratissaker? :).

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Undra hur upplägget är i år, att man måste vara snabbast varje hel timma?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Det är bara att regga ett konto, förstår inte problemet?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
De gör ju detta för att dra till sig folk som antagligen aldrig handlat där.

Fel fel fel. Jag skulle snarare säga att de gör detta för att belöna tidigare kunder, mer än att våldtas av Sveriges alla datorforumiter.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
Det är bara att regga ett konto, förstår inte problemet?

Gissningsvis måste man ha fått en levererad order under 2008 för att vara berättigad till en julklapp.

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

Fan kan inte sova, tänker på tävlingen :(.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Hedersmedlem

*trådar sammanslagna*
Behövs inte två likadana trådar om det här.

9 minuter kvar till tomten då...

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG