dustin home julklappar 2008 ?

Permalänk

Toho fick en

Permalänk
Medlem
Citat:

Denna omgångs julklappar är tyvärr slut men det kommer fler tillfällen. Kom igen senare för en ny chans.

Nooo... När kommer nästa batch tro?

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Nu står det att det är slut

Visa signatur

Asus Commando - E2180 @ 3500mhz - 6GB Corsair - HD 4850

Permalänk

Slut

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raaaz
Fan vilket järngrepp de har oss i

Först vet de att alla sitter uppe till kl 00 för att kolla. Sedan tvingar de upp oss till kl 08. Sen när alla suttit på F5 i en timme kommer det fram till att årets julklapp är en Idol-DVD och alla gråter sig till sömns igen

Dustin payback för alla år vi snott klapparna på 10min och krashat deras server kanske?

Permalänk

got one too
när får man veta va man får ?

Visa signatur

ris är nyttigt för hälsan

Permalänk
Medlem

De släpper nog ett visst antal varje timme då

Permalänk
Medlem

fort gick det!

fick en!

Visa signatur

//anno

Permalänk
Medlem

slut för denna omgången...och jag fick inget

Visa signatur

| 4 Wheels Move Your Body, 2 Wheels Move Your Soul |

Permalänk

Denna omgångs julklappar är tyvärr slut men det kommer fler tillfällen. Kom igen senare för en ny chans.

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Jag fick en nu i vart fall!

Permalänk
Medlem

fan var bara nära undra när nästa omgång är..

Visa signatur

"Det viktigaste är inte att vinna, utan med hur mycket!"

Permalänk
Medlem

Vi har nu tagit emot din order och en orderbekräftelse har skickats till din e-postadress.
Ordern kommer att skickas så snart som möjligt.

WOHOOOO!!!!!! En från Inet och en fr Dustin... Vilken jul!!!

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk

Och så var första omgången slut.

Permalänk
Medlem

Jag kom inte ens in! :'(

Permalänk
Medlem

Nu fick jag en också!!

TACK DUSTIN HOME OCH GOD JUL PÅ ER ALLA

Permalänk
Medlem

Fick också en! Lyckades inte få nåt de sista två åren så nu är man glad :). Tack Dustin och God Jul på alla

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knoxz
Vi har nu tagit emot din order och en orderbekräftelse har skickats till din e-postadress.
Ordern kommer att skickas så snart som möjligt.

WOHOOOO!!!!!! En från Inet och en fr Dustin... Vilken jul!!!

Vann du på deras julkalender?

Grattis:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

fan, fick upp rutan, "lägg julklapp i varukorg" men så lades det inte till någon julklapp :/

Permalänk
Medlem

Fick en också tror jag. Står dock restnoterad, är det samma för er?

Permalänk
Hedersmedlem

Men! Först står det att de inte har öppnat, sen att det är slut. Jag uppdaterade sidan flera gånger mellan alla er som skrev att ni fått julklapp.
Texten som visades var ju alltså lite fel.
Sen skriver de inte ens när nästa omgång julklappar kommer. De försöker verkligen svälta ut oss på information.

Jag gissar på att det är som förra året, varje hel timma men man vet ju inte när varje "omgång" kommer...

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Nä nu skiter jag i det här iaf. Pallar inte att sitta och slava hela julafton för en dustin-keps! God Jul!

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

Vafaan... restnoterad står det under orderinformation..... Kan man lyckas beställa en men inte få nått ändå?!?

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knoxz
Vi har nu tagit emot din order och en orderbekräftelse har skickats till din e-postadress.
Ordern kommer att skickas så snart som möjligt.

WOHOOOO!!!!!! En från Inet och en fr Dustin... Vilken jul!!!

Har inet åxå julklappsutdelning? :S

Permalänk

Tror ni det är varje timme eller ska man sitta och spamma F5 tills det dyker upp igen? hade den ju i kundvagnen men sidan var seg så någon annan snodde den Någon som evs vet hur många klappar de delar ut varje timme? om det är varje timme?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Fan också fick inte tag i en Får väll försöka senare

Permalänk
Medlem

1 1 JULKLAPP 2008 5010205240 0,00 0,00
Varuvärde: 0,00
Moms tillkommer med: 0,00
Att betala: 0,00

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _antipiratbyrån_
Har inet åxå julklappsutdelning? :S

Japps, de hade 300st 2gb USB minnen i form av en liten gullig jultomte. Fick en sådan

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk

ni som kom in såg ni en röd blomma?

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem

Och sen helvetes otur som fan igen..kommer till sidan där jag ska lägga i varukorgen,sen åker skärmkabel fan av ..