Bästa Gratis MMO spelet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ]-[ELMET
SWORD OF THE NEW WORLD

Bästa free mmorpg spelet med snyggast grafik!

Provade spelet och oj vilken stämning.
Nu ska jag bara förstå mig på den smått knepiga styrningen

edit; för många smiles i en och samma mening, förbannat stark kaffe

...doh

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk

Jag skulle vilja skriva EVE-Online, men det beror på. Det kostar att köpa spelet om du inte får ett konto, men det är däremot upp till individen huruvida den vill betala en månadskostnad eller inte. Det är fullt okej att köpa dagar med spelets valuta och det är något som utvecklarna också stödjer.

Så är du duktig att hova in ISK i spelet, så har du möjlighet att slippa betala med pengar ur egen ficka. Själv satsar jag mot det här målet.

Permalänk
Medlem

cabal är ganska häftigt dock väldigt långt max lvl är 170 om jag inte minns fel

Permalänk
Avstängd

Funderar på att lira Anarchy Online igen.
Slutade på lvl 218/220 där, mycket skoj...ska nog dock ta free account lira upp mig till 200 innan man köper exp igen

Permalänk
Medlem

Kan också rekomendera Ragnarok online, dock är det väldigt beroendeframkallande. jag spelade på en privatserver: EuphRO.

Visa signatur

Deck me out

Permalänk
Medlem

Re: Bästa Gratis MMO spelet?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiggeMcKvack
Hej, slutade lira diablo 2 för ett tag sen, är nu sugen på att börja lira något annat liknande spel.

Tänkte höra vilka som är de roligaste för tillfället?

O.B.S
Måste vara gratis att lira över internet

Du borde absolut testa wurmonline. MMO i medeltida miljö där du bygger precis allt, verktyg, hus, båtar.

Du kan gräva i marken och skapa egna gruvor, inga uppdrag utan allt skapas av spelarna.

plocka fröer frpn träd och plantera, trädet växer upp, allt växer i spelet.

Du måste bara tesa

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Bästa Gratis MMO spelet?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Du borde absolut testa wurmonline. MMO i medeltida miljö där du bygger precis allt, verktyg, hus, båtar.

Du kan gräva i marken och skapa egna gruvor, inga uppdrag utan allt skapas av spelarna.

plocka fröer frpn träd och plantera, trädet växer upp, allt växer i spelet.

Du måste bara tesa

Haha det där prövade jag på när det var alldeles nytt.
Har det kommit några bra uppdateringar sen det kom ut eller?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

jadå, vi har båtar, allt ifrån roddbåtar till caraveller (som wasa skeppet) ny statyer, 3 nya världar, två-våningshus är på g.

Iaf, mycket är nytt så testa igen

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bleet
Funderar på att lira Anarchy Online igen.
Slutade på lvl 218/220 där, mycket skoj...ska nog dock ta free account lira upp mig till 200 innan man köper exp igen

Vart det inte snack om att de skulle uppgradera grafiken i AO? såg en officiell trailer någonstans där de visade upp en ny uppgraderad motor som skall köra spelet, såg riktigt fint ut för att vara AO

EDIT: här e en video från materialet visat i den officiella visningen editerat och upp laddat på youtube,

http://www.youtube.com/watch?v=xkWhMKXJpM4

Permalänk
Medlem

Ett nytt spel som ser bra ut och kommer snart är:

Runes of magic

Grafiken ser bra ut och det verkar påkostat. Betatestning är på gång.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MB™
Vart det inte snack om att de skulle uppgradera grafiken i AO? såg en officiell trailer någonstans där de visade upp en ny uppgraderad motor som skall köra spelet, såg riktigt fint ut för att vara AO

EDIT: här e en video från materialet visat i den officiella visningen editerat och upp laddat på youtube,

http://www.youtube.com/watch?v=xkWhMKXJpM4

Står på deras hemsida med, till nästa sommar ska det vara klart, som gör tydligen om bnlandnnat alla effekter från scratch.

Har förövrigt börjat lira igen, endel dom ändrat på som e rätt skönt iallafall.
Dom har tagit bort småpaketmedammo, nu köper man dom direkt i 50.000 "klumpar"

Om nån beehöver en för tillfället gimpad doc, så finns "Docpewpew" på RK1

Sofar har det går 120m för att komma halvvägs med mina implants

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xtee
Finns egentligen bara typ 3 alternativ när det kommer till gratis mmorpgs.

1. Anarchy online, det klart bästa av alla med tanke på att det är ett riktigt spel som är seriöst gjort.

2. Något utav de tusentals asiatiska gratis-mmorpgs'en med item shops. Spelar ingen roll vilket du väljer alla är lika dåliga.

3. Tibia/runescape eller något liknande som tar dig tillbaka till snes-grafik och är trögstyrt och allmänt tråkigt.

Runscapes grafikmotor har blivit kraftigt uppdaterad, man kan spela i full screen bl.a. så det är ingen snes grafik.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Runes of magic såg nice ut juu

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk

Vad tycker vi om Diablo 2 egentligen då? är det DET bästa spelet å alla andra är simpla alternativ eller jag vet inte...? vore kul om ni kunde lista några spel åt mig ^^

Permalänk
Medlem

Neocron är gratis för tillfället, dock kan man inte skapa nya konton utan det är enbart existerande konton

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

http://www.archlordgame.com tankar ner det nu, ser ju riktigt nice ut måste jag säga:P

Bah de va inget vidare, tycker heller inte Runes of magic var något att hänga i julgranen, gav det dock inte så mycket tid men jag störde mig på allt för mycket i spelkontroll och grafik, samt skills, ja allt:P Tror jag laggade en hel del också.

Fortsätter att spela http://www.playrohan.com/ riktigt skoj spel, spelar på marea servern om någon vill titta in.

Visa signatur

1. Core i5 q6600, r280x, 4gb ram ddr3, 22tum benq widescreen.
2.P4 3.2ghz(zalman kylning) ,19" skärm crt hundai med mer.
4.Commodore 128!

Permalänk
Medlem

Har ej ingens törre erfarenhet av fler MMORPGs än WoW, EvE-online och Regnum online

Vill rekommendera Regnum till alla er som vill spela gratis utan tids eller lvl begränsningar, garfiken är inte den bästa dock är communityn grymm och fighterna mellan de tre realmsen mycket underhållande.

spel: http://www.regnumonline.com.ar
forum: http://www.regnumonline.com.ar/forum/index.php?l=1

de första lvlsen kan vara smått tråkiga men när du når lvl 30 plus (max lvl 50) kan man ha mycket skoj själv är jag en lvl 45 Dwarf Barbarian (Alsius)

Permalänk
Medlem

Tibia är det grymaste! jag har slutat nu men jag spelade det i ca 3 år och jag har inte ångrat en enda sekund!
Roligt som fan, lite segt i början dock,
tyckeru det är svårt med RL (riktiga tibia) kan du bara köra ot(typ som privatserver), de brukar oftast vara lättare!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Perfect World Internationell

Det är riktigt nice och bra att ha till att variera till WoW

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Fiesta!
(utvecklare: outspark)

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joelh
Perfect World Internationell

Det är riktigt nice och bra att ha till att variera till WoW

Humm spelade det ett tag, riktigt bra spel måste jag säga. Kom aldrig så långt att jag behövde köpa något i shoppingmallen hehe..:P Sjukt cool att man kan flyga överallt osv.

Visa signatur

1. Core i5 q6600, r280x, 4gb ram ddr3, 22tum benq widescreen.
2.P4 3.2ghz(zalman kylning) ,19" skärm crt hundai med mer.
4.Commodore 128!