hur bränner man PS2 Spel ? ( :

Permalänk

hur bränner man PS2 Spel ? ( :

Tjo undrar hur man bränner Playstation 2 spel. Måste man ha nått spec program? och de viktigaste. i vilket format ska jag bränna? Är de img eller vad de heter

Hjälp tack!

Visa signatur

Ge mig ett jobb! Vad som helst?

Permalänk
Medlem

1. Inget warez snack på swec forum
2. Google
3. Google
4. Se 2 och 3

Visa signatur

Minns ljudet av 3.5"

Permalänk
Medlem

h3bo får man inte bränna ens för att kopiera dom spel man redan har köpt ? som en personlig backup?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz84
h3bo får man inte bränna ens för att kopiera dom spel man redan har köpt ? som en personlig backup?

Jag är lite osäker på vad lagen säger men på forumet är det förbjudet att diskutera det iaf!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sundviik89
Tjo undrar hur man bränner Playstation 2 spel. Måste man ha nått spec program? och de viktigaste. i vilket format ska jag bränna? Är de img eller vad de heter

Hjälp tack!

Hänvisar dig till t.ex. http://forum.psxcare.com/support/ ... där kommer du hitta hjälpen du behöver.

BTW... varför kan inte staff lägga till en hänvisning i den klistrade tråden angående detta? Men visserligen kommer sådana här trådar ändå att fortsätta skapas här. >.<

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

§7

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||