Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akn3
Är gmail nere eller?!??!

Du är inte ensam om att ha problem i alla fall.

Edit: nu hoppade det igång

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem

jag som väntar på världens viktigaste mail!!!!

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Medlem

Här fungerar det men det tar typ 5 min att ladda ett nytt mail.
Kan ju sägga att deras java-app till mobilen går som en oljad blixt som vanligt.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Hedersmedlem

502 Server Error

Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.

Please try again in 30 seconds.

Permalänk
Medlem

stendött för mig fortfarande

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk

Fortfarande nere för mig också...

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk
Medlem

Kommer inte in jag heller =/

Visa signatur

iCus

Permalänk
Medlem

Samma här

Permalänk
Medlem

nere för mig också. får 502 error också

Visa signatur

https://hackernet.se - Wiki med inriktning open source och nätverk.

Permalänk
Medlem

Samma här, testade för två timmar sedan också och då funkade det inte heller. Samma Error 502.

Permalänk

hmm, får "Tyvärr...

... din fråga liknar den begäran som skickas automatiskt från datorvirus eller spionprogram. För att skydda våra användare kan vi inte hantera din begäran nu.

Vi kommer att återställa din åtkomst så fort som möjligt så att du kan försöka igen. Om du misstänker att din dator eller ditt nätverk har smittats kan du köra ett program som gör en viruskontroll eller tar bort spionprogram för att se till att systemen inte har drabbats av virus eller någon annan skadlig programvara.

Om du får det här felet upprepade gånger kan du lösa problemet genom att ta bort din Google-cookie och gå in på Google igen. Webbläsarspecifika anvisningar finns i webbläsarens supportcenter online.

Om hela nätverket är påverkat finns mer information i hjälpcentret för Googles webbsökning.

Vi ber om ursäkt för eventuella besvär och hoppas att du besöker Google snart igen.

"

När jag besöker gmail

Visa signatur

∞ Not my cup of tea ∞

Permalänk
Medlem

För mig fungerar det nu.

Permalänk
Musikälskare

Inga problem här

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Citat:

f you’ve tried to access your Gmail account today, you are probably aware by now that we’re having some problems. Shortly after 10 9:30am GMT our monitoring systems alerted us that Gmail consumer and businesses accounts worldwide could not get access to their email.

We’re working very hard to solve the problem and we’re really sorry for the inconvenience. Those users in the US and UK who have enabled Gmail offline through Gmail Labs should be able to access their inbox, although they won’t be able to send or receive emails.

We’re posting updates to the Gmail Help Centre at http://mail.google.com/support/ and Google Apps users can visit the Google Apps help centre at www.google.com/support/a.

Thanks for bearing with us while we sort this out. We'll report back as we make progress.

Posted by Acacio Cruz, Gmail Site Reliability Manager

...men nu fungerar det bra för mig.

Permalänk
Medlem

Jag har fortfarande problem. Hittar inte ens sidan. inte ens google.com fungerar, får upp "Adressen hittades inte" precis som att sidan är helt borta.

min internetleverantör påstår att de har alla rätt (bahnhof). Så frågan är om det är någon mer än jag som har problem?

Kommer in på sidan 1 gång i timmen, sen poff, fungerar det inte igen.

Kan det vara inställning hos mig eller är det någon server någonstans?