Permalänk

sKÅL!

hALLÅ! jAG T-NKTE ATT vi kunde ha en fylle trååd f´här på swec

Så Skpl på er SWECXLOSKEWR :)I

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Hehe änligen än vetig tråd, creds till Evil som skaat dena tråd Modeato klitsra dorekt så vi har en tråd å skriva i när man komit he efetr en utekväll!!!!!

Permalänk

Hallå1 axel! gött att du kommit hemm! så behöver jag iotne leta efter dig utmed vbägge"! Hittade precis massa pizza i hjuset:) Gött mos!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

haha vilken fantastisk tråd ;D fast ni värkar vara bra mycket mer på lyset än mig

Edit: Med tanke på att man behöver tolk för att tyda denna tråd så ska det bli kul att se hur länge den varar..

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth

Permalänk
Medlem

När man koomit em efter en utekväll så ör det eb saj sin gökkker och det är mkt mkt mkt mkt vatten!!! lär sig något av deta inläg!!!

Permalänk

Jag antar att allt du äder stämmemmer ?! Hopppas du sovver btre :=) Go natttt, jag ska sitta och äta mer pizAA nu;)

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Ne sk spva inan ja deckar! kröka lagom....

Permalänk

kRöKAR altid lagom, om inte stjöstärnma hade snott sprrit från baren :E

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Allvarligt talat, hur gamla är ni?

Visa signatur

Fåglarna flyger i gryningen!

Permalänk

SÅ FGammla såatt vi kommer in, så unga så att vi fortfarande kan göra dumma saker ! XD dvs 18 år!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Hedersmedlem

Nu nattar vi Fredrik (Evil_AnAnAs) för den här gången

*Tråd låst och användare fyllespärrad*

Visa signatur