Permalänk
Medlem

SMS signal

Tjosan!

Har länge stört mig på att jag inte hör att jag får sms när jag är ute. Jag letar efter en rätt hög diskant signal.

Vet om att K800i har en specifik signal som jag är ute efter, kan tyvärr inte hitta den någonstans.

Någon som kan hjälpa mig, eller har några andra förslag?

Permalänk
Hedersmedlem

Om du har nån signal som du gillar, men tycker att den låter för lågt, så kan du ju alltid höja volymen på den i t.ex. Audacity eller liknande program.
Själv har jag "pipe warp" ljudet från mario 8bit på ashög volym, om telefonen ligger på skrivbordet framför mig när jag får sms så får jag nästan en hjärtattack!

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phukkitt
Om du har nån signal som du gillar, men tycker att den låter för lågt, så kan du ju alltid höja volymen på den i t.ex. Audacity eller liknande program.
Själv har jag "pipe warp" ljudet från mario 8bit på ashög volym, om telefonen ligger på skrivbordet framför mig när jag får sms så får jag nästan en hjärtattack!

Saken är ju den att det inte är själva volymen som är ett problem, utan att signalen inte är såpass diskant så att jag hör den..

Har du lust att ladda upp din signal till mej?

Permalänk
Hedersmedlem

Visst. Slängde med några andra också
Volymjusteringar får du fixa själv

http://www.zshare.net/download/6001814870cae5ef/

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phukkitt
Visst. Slängde med några andra också
Volymjusteringar får du fixa själv

http://www.zshare.net/download/6001814870cae5ef/

Jag tackar och bugar!

Får testa detta under morrondagen