Permalänk
Medlem

Crysis warhead och S.T.A.L.K.E.R shadows of Chernobyl.
beställde idag

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Call of Duty: World at War på steam.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - Intel i7 3770K - Asus P8Z77-V - Corsair 16Gb Vengeance memory - Intel SSD 330 - Gigabyte 1070 Ti Windforce - Corsair HX 850W

R.I.P. 20190916 Gigabyte GTX670 Windforce OC

Permalänk
Medlem

Age of Conan for 69kr pa Spellyan

Prisjakt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Warhammer är senast köpta, men lirar wow igen pga bristen på saker o göra när man inte kör RvR, man klarar bara av en viss mängd RvR innan det börjar bli enformigt, dessvärre gäller detsamma för WoW, ulduar börjar redan bli tråkigt då man cleara alla easymode encounters första veckan, och tog 3 hardmode i 10 man på första försöket.

Någon som känner till ett bra nutids/framtids baserat MMO, trött på alla dessa elfs och orcs.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

Köpte Fallout 3 för ca 2 veckor sedan men har inte kunnat testa det än då min dvd-läsare har slutat läsa dvd-skivor >.<

Permalänk
Medlem

beställde precis mass effect
http://www.spelbutiken.se/catalog/product/55195-mass-effect--...

vet nån hur det är med drm...har dom fixat det bättre nu eller hur funkar det?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Soul calibur IV och condemd 2

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Killing Floor

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knaz
Warhammer är senast köpta, men lirar wow igen pga bristen på saker o göra när man inte kör RvR, man klarar bara av en viss mängd RvR innan det börjar bli enformigt, dessvärre gäller detsamma för WoW, ulduar börjar redan bli tråkigt då man cleara alla easymode encounters första veckan, och tog 3 hardmode i 10 man på första försöket.

Någon som känner till ett bra nutids/framtids baserat MMO, trött på alla dessa elfs och orcs.

Prova eve-online.

www.eve-online.com , och frågar du i eve-tråden här på forumet kan du säkert få tag på en trial-key.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holic
Prova eve-online.

www.eve-online.com , och frågar du i eve-tråden här på forumet kan du säkert få tag på en trial-key.

EVE Online Inte eve-online. Står ju det klart o tydligt på deras hemsida, som faktiskt har adressen eveonline.com. Blir ju t.o.m. flyttat från eve-online.com till eveonline.com. Jisses på du, Holic :S

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

Crysis. 149 kr på EB Games. Crysis Warhead ska införskaffas asap!

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
EVE Online Inte eve-online. Står ju det klart o tydligt på deras hemsida, som faktiskt har adressen eveonline.com. Blir ju t.o.m. flyttat från eve-online.com till eveonline.com. Jisses på du, Holic :S

Hehe jaja... det hette så när ja börja spela iaf

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Kan jag nyfiket få fråga varför ni köper Call of Duty: World at War på steam? Vad jag kan se så är det ju dyrare där?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av teposen
Kan jag nyfiket få fråga varför ni köper Call of Duty: World at War på steam? Vad jag kan se så är det ju dyrare där?

Förra helgen var det weekend deal, 50% rabatt.

Visa signatur

Intel i7 920 | Asus P6T | OCZ Gold 1600MHz 6Gb | Asus GTX 560 Ti | Antec 300

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swekorven
Förra helgen var det weekend deal, 50% rabatt.

Fyfan, synd att man missade det. Är det något som händer ofta?

Permalänk

nej.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Empire: Total War Special Forces Edition.

[EDIT]: Typo

Visa signatur

| Coolermaster HAF Miditower | KFA2 GTX 570 800/2000 | Intel i5 2500k @4GHz | 8GB DDR3 1600MHz | Windows 7 64-bit |

3DMARK11 Score: 6270

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av teposen
Fyfan, synd att man missade det. Är det något som händer ofta?

På Steam kommer det erbjudanden i princip varje vecka/helg. Hur intressanta de är varierar dock rätt så kraftigt.

Permalänk
Inaktiv

burnout paradise the ultimate box från steam

ett bra bil spel måste jag säga finns mycket att göra

Permalänk
Medlem

Advent Rising
Mass Effect
Dreamfall: The Longest Journey

Visa signatur

DEATH LOOMS NEAR

Permalänk
Medlem

Demigod för min del

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

Dom har Team fortress 2 för 9.99€ för dom som inte har det.

+ att dom har free-weekend på liret med

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hittade och köpte Unreal Anthology på Games för 100 kr... köpte den endast för att Unreal Gold var med...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk

Köpte : Battlestations Pacific förra veckan och lirat det rätt hårt.Kul spel,behöver patchas,som nästa alla nya spel idag(suck).Kul både i SP och MP trots att jag suger och får stryk hela tiden..

Visa signatur

Gigabyte M32U , AMD Ryzen 9 5900X , ASUS GeForce RTX3080TI TUF GAMING OC , Corsair iCUE 5000X RGB Midi Tower , ASUS ROG Strix X570-F GAMING , Corsair MP600 PRO 1TB M.2 , Samsung 860 EVO 4 TB , Corsair RM850x, 850W Vit PSU , Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 32GB , Corsair iCUE H100i ELITE CAPELLIX White , Win 10

Permalänk
Medlem

Fear 2 på dagen då det kom och GH metallica 2 dagar innan det släpptes

Visa signatur

AMD phenom x4 965 BE | Gigabyte GA-790XTA-UD4 |4GB A-DATA Gaming series | XFX Radeon HD 5850 Black edition | Cougar 700W modulärt agg |Cooler Master HAF 922 RED| HAF 922 RED

Permalänk
Medlem

Wotlk... fast jag ångrar det rejält. Var ju ett bra tag sen dock.

Finns inte mycket jag kan köra på min data ändå numera...

Permalänk
Medlem

Infamous en vecka innan release

Permalänk
Medlem

Thief 1+2+3 collection 99:- ink frakt på spelbutiken.se
http://www.spelbutiken.se/catalog/product/53517-thief-1-2-3-c...
Blir nog kul tidsfördriv det här

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem

Left 4 Dead för typ en vecka sedan. Ligger fortfarande inplastat dock.

249kr eller något på Webhallen, riktigt billigt!

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Senast var Gears of War 2 till mig själv, samt Spyro till Xbox 360 till mig och flickvännen.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass