Hur tar man bort gammal Logitech mus från Set Point

Permalänk
Medlem

Hur tar man bort gammal Logitech mus från Set Point

Har ett litet irriterande problem. Min gamla Logitechmus föll i golvet en gång för mycket och jag var tvungen att köpa en ny. Men den gamla ingick i ett paket tillsammans med ett tangentbord (trådlöst), så tangentbordet är fortfarande anslutet och den nya musen (Logitech) är ansluten via ett usb 2,4ghz.

Så nu har Set Point efter ett tag börjat gnälla över att den gamla musens batterier är låga, trots att den musen vart avstängd ett bra tag nu. Så jag undrar om det är någon som vet hur man kan ta bort den gamla, eftersom den gamla installerades tillsammans med mitt tangentbord, utan att tangentbordet "försvinner"?

Har kollat igenom Set Point men hittar inget som verkar kunna lösa problemet.

Tack på förhand!

Visa signatur

Asus P8P67 WS REVOLUTION B3, Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, Corsair 16GB DDR3 1600MHz VENGEANCE, ASUS GeForce GTX 580 1536MB PhysX CUDA, Asus Xonar Essence STX

Permalänk
Avstängd

Använd Revo Uninstaller.:) ^^ Det tar bort *allt* i det mest avancerade läget, även i registereditorn.

Good luck ^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!