Permalänk
Medlem

Jag är pappa!!!

För några månader sedan skrev jag ett inlägg här om att jag skall bli pappa.
Klockan 00:41 den 8e juli kom hon till världen! Hon är världens finaste.
Nu sitter jag här på BB med min fästmö och min lilla Isabelle och det känns som det inte kan bli bättre. Ville bara skriva av min lycka till hela sweclockers communityt!

Bilder och mer om förlossningen ligger på bloggen http://www.tirpitz.se / http://blogg.tirpitz.se

Visa signatur

Antec 900| Corsair HX620W | Core2 Q6600@3.2 | 6GB RAM | GTX260
Server Tirpitz: E4300 | 4GB RAM | 3.3TB HDD | Server 2008 Ent x64
Server Bismark: 2xQuad | 4GB RAM | 1.5TB HDD | ESX 3.5

Permalänk
Medlem

Intresseklubben antecknar.

Permalänk
Avstängd

Grattis!

Permalänk
Medlem

Grattis yanagi

Permalänk
Medlem

Grattis förfan!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Grattis grabben!

Visa signatur
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Grattis som fan

Är inte själv farsa men glad måste du la vara:p

Passa på nu och skapa ett sweckonto åt dottern

Permalänk

Grattis lycka till då 18 år framöver

Permalänk
Medlem

Wow, jag LÄR ju kolla in din blogg om förlossningen! Synd att inte alla har en sån blogg, jag känner nämligen ett outhärdligt sug efter att läsa om sex miljarder förlossningar jag inte bryr mig om.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Tack alla för de positiva kommentarerna. Nu har lillen fått mat för natten och vi ska försöka få lite sömn.

@Zightx: Motion till intresseklubben att ta bort anteckningen då det ej var amnat åt den klubben.

@Loaded: Trevligt med lite mattematik i tråden. Får man fråga om lite variabler här? vi är lite över 6 miljarder människor just nu på denna planet. Förespråkar du att alla dem levt för evigt? Sen är det lite ironi i att klicka in sig på bloggen när man skrivar sådana inlägg.

Godnatt alla

Visa signatur

Antec 900| Corsair HX620W | Core2 Q6600@3.2 | 6GB RAM | GTX260
Server Tirpitz: E4300 | 4GB RAM | 3.3TB HDD | Server 2008 Ent x64
Server Bismark: 2xQuad | 4GB RAM | 1.5TB HDD | ESX 3.5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yanagi
Tack alla för de positiva kommentarerna. Nu har lillen fått mat för natten och vi ska försöka få lite sömn.

@Zightx: Motion till intresseklubben att ta bort anteckningen då det ej var amnat åt den klubben.

@Loaded: Trevligt med lite mattematik i tråden. Får man fråga om lite variabler här? vi är lite över 6 miljarder människor just nu på denna planet. Förespråkar du att alla dem levt för evigt? Sen är det lite ironi i att klicka in sig på bloggen när man skrivar sådana inlägg.

Godnatt alla

Vi kanske inte är så där jätteintresserade av att medlemmar skriver en ny tråd bara för att annonsera någonting som inte har något diskussionsvärde...

Visa signatur

Something is wrong with science – fundamentally wrong. Theories just keep getting stranger and stranger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moonglum
Vi kanske inte är så där jätteintresserade av att medlemmar skriver en ny tråd bara för att annonsera någonting som inte har något diskussionsvärde...

Läs inte tråden då? Hur svårt kan det vara? Jag menar, rubriken var ju inte direkt otydlig...

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Precis sluta klaga, vill ni läsa något som inte hör sweclockers till, JA DÅ GÅR MAN IN TILL ÖVRIGA ÄMNEN!

Grattis btw!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
Läs inte tråden då? Hur svårt kan det vara? Jag menar, rubriken var ju inte direkt otydlig...

Fan, det här är ju lösningen på alla spamproblem. Det är fritt fram att starta vilka skittrådar som helst nu då, de som inte vill läsa låter bara bli att klicka.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Fan, det här är ju lösningen på alla spamproblem. Det är fritt fram att starta vilka skittrådar som helst nu då, de som inte vill läsa låter bara bli att klicka.

Alla spamproblem? Själv ser jag inte alls mycket spam här på swec. Har du inga allvarligare problem att ta hand om istället?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
Alla spamproblem? Själv ser jag inte alls mycket spam här på swec. Har du inga allvarligare problem att ta hand om istället?

De flesta inser väl att folk inte är intresserade av att läsa värdelösa trådar om deras privatliv som inte inbjuder till någon som helst diskussion. Många här verkar ju dock så uppspelta över att den här killen fått barn att man kan tro att såna här trådar är det enda de vill ha, men de bryr sig givetvis i själva verket inte alls, utan säger bara vad de förväntas säga. Nej, jag har ingenting viktigare för mig än att sitta här och tjaffsa, och det verkar ju inte du heller ha.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Wow, jag LÄR ju kolla in din blogg om förlossningen! Synd att inte alla har en sån blogg, jag känner nämligen ett outhärdligt sug efter att läsa om sex miljarder förlossningar jag inte bryr mig om.

Vad gör du här då om du inte bryr dig?.. Det här är knappast spam lilla gubben. Får man en unge så får man väl berätta det för sina kära swec kamrater. Tycker man inte behöver klassa det som "spam".

Fan vad kul jag kommer ha om jag får 10 ungar eller mer.. ska spamma sönder dig.

Men stort grattis TS!

Permalänk
Hedersmedlem

Om jag skulle låsa den här tråden skulle jag nog få ganska mycket dålig karma.

Grattis!

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Grattis!
Lite impad över att det hinns med en tråd innan ni ens lämnat BB

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

GRATTIS!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Wow, jag LÄR ju kolla in din blogg om förlossningen! Synd att inte alla har en sån blogg, jag känner nämligen ett outhärdligt sug efter att läsa om sex miljarder förlossningar jag inte bryr mig om.

Jag håller definitivt med dig, men med tanke på den aktiva negativismen gällande ämnet från din sida så kan man inte låta bli att anta att du är sjukt bitter över din låga spermiekvalitet eller andra fertilitetsproblem.

Att sådana här trådar helt saknar värde är det ju dock ingen tvekan om, på samma sätt som jag antar att en gratulation från en okänd person på ett anonymt forum gör.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag hoppas du inte satt på swec under själva förlossningen? hehe

Grattis!

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem

Grattis på dig! Längtar själv tills man får en knodd. Men om 4-5 år så.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Grattis, blev själv pappa för drygt 8 månader sen så jag vet hur det känns! Bra namnval för den delen

Visa signatur

mm, just de!

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"

Permalänk
Medlem

Jag har inga planer på att skaffa barn. Skulle jag skaffa barn, då ska jag adoptera. Det finns barn där ute som inte har ett hem och föräldrar.

Ärligt talat tycker jag att det är ego/självisk eller vad man ska säga när man skaffar barn själv.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Jag har inga planer på att skaffa barn. Skulle jag skaffa barn, då ska jag adoptera. Det finns barn där ute som inte har ett hem och föräldrar.

Ärligt talat tycker jag att det är ego/självisk eller vad man ska säga när man skaffar barn själv.

Men vem fan vill ha någon annans barn?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Men vem fan vill ha någon annans barn?

/facepalm

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass