3 extraljus till bil för runt 3000kr

Permalänk
Medlem

3 extraljus till bil för runt 3000kr

Tjena, min pappa fyller år nu om en vecka. Han önskar sig ett par extraljus till bilen men jag har ingen aning om vilka jag ska köpa. Ge mig lite tips på olika extra ljus. Helst 3st för runt 3000kr. De ska sitta på en Cheva Tahoe -02 om det spelar någon roll... Alla tips är välkommna.

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jula har Hella Rallye 3000 Compact kan det vara något att ha?
Behöver någon av detta också (3st)
http://www.vvme.com/single-beam-hid-conversion-kit-h1-hid-con...

EDIT: Verkar vara för 2st lampor i ett paket eller? Isåfall blir det bara 2 paket då har jag en lampa över med elektroniken
Va kan frakt kosta då det är totalt 3kg? Snälla hjälp mig

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk

jag ger dig rådet att gå in på en affär och kolla, köp inget skräp.
http://www.xenonkungen.com/se/art/extraljus-halogen-jh6062.ph... som freddan länka till är bra hade själv sådana. du måste bara köpa till 12v lampor till dem och köp 100W.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Inaktiv

Men big knick passar bra på bilen och är bra ljus i. kostar ungefär 900-1000 kronor styck

Permalänk

om big knickarna är ute för 7år sedan, dom har ju reflektorn i glaset.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Hella Rallye 3000 har fassan 3 stycken på sin saab och dom är de jävla bra ljus i.

Visa signatur

skriva kan jag läsa kan jag, men bra de får du bedöma själv. står bara upp till en sak och de är att jag är LAT.
Gigabyte P35 DS4 || Intel E6750 || Corsair XMS2 Xtreme 4096MB || Xfx 9800Gt || 4250Gb Hdd 2x2Tb 1x250Gb || Corsair VX550w

Permalänk
Medlem

Jag hade 3 blåa big knick.. var väldigt nöjd med dom men hittade ingen vettig plats placering för stabiliseringsstag så jag sålde dom..

BIg knick blue går ju hitta för 5-600kr på nätet.. Mekonomen sålde dom för 649:- förra året iaf.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

http://www.nbb.se/
Använde jag på jeepen och jag ställde ganska mycket krav på mina ljusen då jag kör mycket terräng i mörker. De pallade även med vattenbad utan problem.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
om big knickarna är ute för 7år sedan, dom har ju reflektorn i glaset.

Jag hoppas att du vet att det även finns big knick som inte har reflektorn i glaset.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slayzor
Jag hoppas att du vet att det även finns big knick som inte har reflektorn i glaset.

ja kallas punktare

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)