Permalänk

Om jag var kapabel att nita dem så skulle jag sagt, tycker ni jag är sexig? jag är tyvärrn inte homosexuell hahahaha

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VlaXioZ
jag skulle slås, skulle slå ihjäl de

Hahahahahahaha. Jag kan också lätt plocka två pers samtidigt. Faktiskt 20 stycken samtidigt. När ryssarna invaderade Afghanistan slog jag tillbaka dem helt ensam. Hur psykotisk måste man inte vara om man är beredd att slå ihjäl folk i kallt blod för att de tränger sig före dig i kön och sedan försöker spela tuffa.

Själv befattar jag mig förstås inte med knytnävar. Jag tar fram studsaren och klipper dem i benen istället. Sedan när de försöker stå på knä och be för sina liv så ger jag dem ett skott i magen också så att de förblöder långsamt. Så går det när man försöker sig på konststycket att tränga sig före mig. Ja, jävlar ja.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VlaXioZ
jag skulle slås, skulle slå ihjäl de

Bra!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

VlaXioZ säger ju bara att han skulle slås, ta det lugnt grabbar

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
VlaXioZ säger ju bara att han skulle slås, ta det lugnt grabbar

Ja, man ska väl iofs inte räkna med flawless victory.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk

Den här tråden är faktiskt ganska så kul. Underbart att det inte brakat samman till någon "du är rasist!" -"nej!" -"jo!" -"nej! du är dum" -"du är dummare1"-konversation utan istället accepteras stökiga invandrare som en naturlig del av vardagen. Har nog aldrig sett något liknande förut.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Hahaha nu kom jag att tänka på en liknande situation, mycket rolig.

Vi var fyra grabbar som hoppade på spårvagnen längst bak och stod upp för vi skulle inte åka så långt. En kompis till mig höll en matkasse och denna råkade gunga till lite så den kom åt en kille som satt ner. Min kompis sa "ursäkta" varpå killen höjer rösten "försiktig!".
"JAG SA URSÄKTA!" säger min kompis ännu högre.
Killen blev tyst.

Skall tilläggas att min kompis är biffig och snaggad och vi totalt var fyra personer och de bara 2, mycket tanigare.

Men jag kan gott tänka mig att det blivit problem om min kompis varit själv mot, låt säga, 4 snubbar.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kode
Själv befattar jag mig förstås inte med knytnävar. Jag tar fram studsaren och klipper dem i benen istället. Sedan när de försöker stå på knä och be för sina liv så ger jag dem ett skott i magen också så att de förblöder långsamt. Så går det när man försöker sig på konststycket att tränga sig före mig. Ja, jävlar ja.

haha tack för det fick ett gott skratt faktiskt.

Nu ingen känner inte mig vem jag är och hur jag är. Kan bara säga att jag är snällaste och trevligaste människan som ni kan träffa. Sen slår jag aldrig liggande människa, slår inte heller för mycket för att skada.

Man ska alltid ha sin värdighet och låta inte någon trampa på den.

Sen ni tänker varför finns det så många idioter som tränger sig i kö osv. ja det är därför att ingen vågar inte vissa de deras plats. En gång ju man ska kunna lära de hur det går till sen de gör inte det nästa gång.

Permalänk
Medlem

Kösystemet är verkligen seriöst för vissa.
Läste för kanske ett halvår sedan i USA? så trängde en person sig före i mataffären och en tjej sa till sin pojkvän,som stod med ryggen mot eller liknande. Han gick fram och nockade FEL person som dog på fläcken! Efter ett slag GALET.

Nu sist på Göteborgs Kulturkalas, så skulle jag köpa Churros ifrån en liten bod, då ställer sig en gubbe före oss 4 (vilket hade tagit honom max 3 minuter väntetid) iaf samtliga i kön utbrast "ställ dig sist, det är faktiskt kö här" Nä då skulle han inga Churros ha..konstig prick.

Jag har själv omedvetet ställt mig före folk. Men då de påpekat detta har jag bett om ursäkt, ställt mig sist.
Inget konstigt med det, ser man ej kön bakom hörnet etc bara rätta sig efter ledet.

Så nu är jag en sån jobbig som alltid frågar folk "Står duu i kö?" och de som ej står i kö får panik och börjar fösa bort sin korg på golvet. Som sagt seriösa grejer det här med kösystemet.

Visa signatur

E8400,Scythe Ninja Plus B,Gigabyte GA-P35-DS3,4Gb Corsair PC6400,LeadTek GeForce 8800GT 512MB,WD6400AAKS 16MB 640GB,Pioneer DVR-215,Antec P182,NesteQ NA4501 450W,

Permalänk
Avstängd

Jag är stolt över min flickvän som alltid varit för snäll (sjuksköterska, de är vana att ge 100% och förväntas ta all skit från alla).
Men jag har intallat henne att man måste tänka på sig själv också, säga ifrån när man blir orättvist behandlad eller om någon försöker trycka ner en.
Hon är skitbesk nu mot alla tror de kan utnyttja henne och det är kul att se för hon mår mycket bättre nu.

Lite historier senast hon var ute på staden:
Hon stod i en lång bankkö och hade väntat i 10 minuter när en sigenarkvinna kommer fram och frågar: kan jag komma fram jag har ryggont.
:-Hörru du! Du ska veta att andra här också kan ha smärtor.
Fick hon ställa sig sist.

En annan gång var hon på banken när ett rutinärende tog 45 minuter p.g.a nyanställda.
De bad om att hon skulle visa omtanke för de var nya.
- Jag har minsan också varit nyanställd men det är ingen ursäkt för att man inte kan hantera sitt jobb!
När hon skulle gå därifrån senare så kom de och bad om ursäkt och gav henne två bio-biljetter.

Det var så kul för när jag kom hem senare så satt hon och vår 8 månaders son och skrattade, för mamma viftade med biljetterna.
-Ja vi fick bioboljetter!
Son: *skratt skratt skratt*

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Medlem

Kille tränger sig före i kön. "Jag pissar på såna som dig", "håll käften din jävla hora".
Hrm, men kvinnan var väl inte världens smartaste heller, hon blev nog rejält irriterad.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Bara jag som får som första tanke att det var invandrare i första eller andra generation?

Nej, men fjärde, femte generationen kanske.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Nej, men fjärde, femte generationen kanske.

Hmm... fjärde, femte generation... Vad blir det? Finnar, Fransoser, Danskar, Norrmän o Tyskar va?
Som efter 4,5 generationer helt släppt sin gamla kultur och tagit emot sin nya.

1:a och 2:a generationer håller i många fall fortfarande kvar vid hemlandets kultur och i vissa fall förvränger och förstärker det.
Blandat med dagens gängmentalitet, plussa på med gangstarap så får man en blandning som är jättefin med ett vi och dom beteende.

De flesta unga invandrare var inte med på 90-talet när det flödade över med nynazister så de har bilden av att svenskarna är fega.
Tror mest att svenskarna är rädda att de står ensamma rädda för att bli kallade nazister, rasister och främlingsfientliga ifall de svarar tillbaka.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Hmm... fjärde, femte generation... Vad blir det? Finnar, Fransoser, Danskar, Norrmän o Tyskar va?
Som efter 4,5 generationer helt släppt sin gamla kultur och tagit emot sin nya.

1:a och 2:a generationer håller i många fall fortfarande kvar vid hemlandets kultur och i vissa fall förvränger och förstärker det.
Blandat med dagens gängmentalitet, plussa på med gangstarap så får man en blandning som är jättefin med ett vi och dom beteende.

De flesta unga invandrare var inte med på 90-talet när det flödade över med nynazister så de har bilden av att svenskarna är fega.
Tror mest att svenskarna är rädda att de står ensamma rädda för att bli kallade nazister, rasister och främlingsfientliga ifall de svarar tillbaka.

Tumme upp för det tillägget!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com