Permalänk
Medlem

Som redan har skrivits ett par gånger så tjänar det ingenting till att skriva i den här tråden att ni vill ha en invite, så varför fortsätter ni? Skriv upp er hos google istället som redan har länkats till.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Invite tack

Permalänk

Klart man får en invite även om man inte såg tråden förens den blivit tre sidor lång.
Invite ja tack snälla

Visa signatur

Permalänk
Medlem

För att bara göra en liten update:
Enligt googles egna sida så heter det ju "nomineringar"..
Här har ni en bild:
http://cache.gawker.com/assets/images/lifehacker/2009/09/gwav...

Hur som helst, personen jag fick min "nominering" av körde iväg alla sina förra fredagen, och ingen av dom har fått nån invite ännu

Så, seeeeeeegt/långsamt är bara förordet

Permalänk
Medlem

Jag skulle också kunna ta emot en liten invite

Visa signatur

Quadro användare inom CAD/CAM med fokus CAM.
Personligt OC rekord: 5.41GHz @ i7 2600K --- http://valid.canardpc.com/2kkg6k

Permalänk
Medlem

Invite skulle vara riktigt trevligt att få

Permalänk
Medlem

Gört bara, en invite hade varit fint :).

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk

Tar gärna en invite!

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite jag med!

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem

Någon här som är på wave än, har väldigt få att prata med so far

Visa signatur

Många datorer.

Permalänk
Medlem

YAY inviten kom fram idag!

Permalänk
Medlem

Varför har jag alltid så otur med invites?Skrev upp mig för flera månader sedan på både google wave och Voddler, men inte får jag någon invite inte. Det är som vanligt då, antingen får jag aldrig någon invite trots att jag har skrivit upp mig eller så får jag det bland de sista.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bejje
Varför har jag alltid så otur med invites?Skrev upp mig för flera månader sedan på både google wave och Voddler, men inte får jag någon invite inte. Det är som vanligt då, antingen får jag aldrig någon invite trots att jag har skrivit upp mig eller så får jag det bland de sista.

Otur och otur, till att börja med så har nog ingen som har skrivit upp sig på wave fått nån invite.
Dom som har fått var 100 000 personer som varit med i ett uvecklings-program för just wave.

Dessa 100 000 fick sedan 7 invites var har jag för mig, som dom kan ge till vänner och bekanta.
Så, känner du inte nån av dessa 100 000 så är det inte så konstigt att du inte fått nån invite ännu.

Angående voddler så vad det väl även där 10 000->100 000 tals folk som skrev upp sig, och antalet som har fått invites är väl som max tusen-talen så som jag förstått det.

Voddler:
Läs tråden som finns, programmet är buggigt, kasst, filmutbudet är sämre än vanlig tv skulle jag vilja kalla det... Ingenting du missar där..
Det _ENDA_ som kan rädda upp detta sjunkande skeppet från en snabbare förlisning än Vasaskeppet är att dom lyckas binda till sig några feta kontrakt från filmbolag innan det går "live".

Wave:
Fick inviten i fredags. Har stor potential, allmänt coolt vad dom lyckats med att göra i en browser.
Men tre problem hittis:
1. Finns i stort sätt inga "extensions" ännu, tjänsten känns lite som ett stort tomt skal för tillfället.

2. Hela konceptet går ut på att interagera/kommunicera med sina vänner/jobbpolare, och det är ju rätt problematiskt när jag nu för tillfället känner 3 personer på hela wave

3. tjänsten är väldigt "beta", många saker som inte fungerar eller buggar, mao har man knappast någon större användning för den för tillfället förutam att "se vad det är" och påbörja egen utveckling

Kan även BEKRÄFTA att jag som inbjuden i "andra ledet" _INTE_ fick några egna invites att dela ut.

Permalänk
Hedersmedlem

dsk bad oss låsa tråden och någon kan ta upp detta ämne när det hela kommer igång på riktigt.

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM