Permalänk
Medlem

Gårdagens/dagens kalsipper, Intersports svarta mjukisbyxor och blå mjukiströja. Gick nyss upp.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Avstängd

Täcke och kalsonger grr;)

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
Täcke och kalsonger grr;)

Helt klart det bästa som finns
Läskigt att du skrev exakt det jag tänkte skriva.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av orka_krull
Helt klart det bästa som finns
Läskigt att du skrev exakt det jag tänkte skriva.

haha:D

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Hehe nu har jag på mig ett par mjuka skinntofflor (liknande dessa http://www.lammskinnsgalleriet.se/tofflor-4m.jpg) och kalsonger.
Lite kallt är det men jag har inte orkat klä på mig.
Mina tofflor än nog i något konstgjort material men rätt goa ändå.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Hehe nu har jag på mig ett par mjuka skinntofflor (liknande dessa http://www.lammskinnsgalleriet.se/tofflor-4m.jpg) och kalsonger.
Lite kallt är det men jag har inte orkat klä på mig.
Mina tofflor än nog i något konstgjort material men rätt goa ändå.

måste skaffa såna tofflor. Verkar sjukt slappt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
måste skaffa såna tofflor. Verkar sjukt slappt.

Du är naken

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Du är naken

Hjääääälp!!! Moderator! Jag tror Sanazin stalkar mig!
Hotar med bondage, jag är rädd :(.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Hjääääälp!!! Moderator! Jag tror Sanazin stalkar mig!
Hotar med bondage, jag är rädd :(.

Vänta du tills inatt min vän

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Vänta du tills inatt min vän

Helvete.. Du eju fan creepy

Ill be waiting

Permalänk

kallingar och en urtvättad röd tröja av okänt märke + ett par svarta adidas sockar och ett silver armband...

Permalänk

ett par svarta random trosor och en gigantisk kashmircardigan från Bottega Veneta. det första som händer när man kommer hem är att byxorna/kjolen/dylikt åker av.

edit: och ett random linne.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Helvete.. Du eju fan creepy

Ill be waiting

Försök inte! Du får bara vara med om du betalar!!! :@

Citat:

Ursprungligen inskrivet av headcleaner
ett par svarta random trosor och en gigantisk kashmircardigan från Bottega Veneta. det första som händer när man kommer hem är att byxorna/kjolen/dylikt åker av.

Använd mormorstrosor de är så sköna!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk

Sanazin har ju blivit en riktig lustigkurre ;). (Tack för inatt förresten. Du, jag + Rep, oförglömligt <3).
Och headcleaner, ignorera Herr Sanazin, och fortsätt mer svarta trosor. Hett ^^.

Kallingar och täcke för min del nu. Får nästan nana snart.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Hehe nu har jag på mig ett par mjuka skinntofflor (liknande dessa http://www.lammskinnsgalleriet.se/tofflor-4m.jpg) och kalsonger.
Lite kallt är det men jag har inte orkat klä på mig.
Mina tofflor än nog i något konstgjort material men rätt goa ändå.

Mmmmmm, har såna tofflor också fast i brunt skinn, älskar dom.

Permalänk
Medlem

En fleece-(sp?)morgonrock och ett glas vitt vin i handen, inget annat.
Brukar aldrig ha strumpor på mig inomhus, förutom om jag är på besök hos någon jag inte känner så väl. Barfota ska det vara!

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Avstängd

UH fick inte sitta i täcke och kalsonger länge >.< så hade ett par nike strumpr extra large typ storlek 49x) par mörk slitna jeans. Vit t-shirt med en svart tröja med mörkt gröna mönster på, så lite senare fick det bli lite öl fläckar på >.<

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Uniform

Visa signatur

Navigare necesse est, vivere non est necesse.

Permalänk

Har ett par Nudie indigo dry denim jag håller på att nöta in.
En vit-grå t-shirt i två lager och en sjal (har haft problem med halsen i veckan).

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

Ett par noname hossor, pyjamasbyxor av märket Kiff-Kiff(:p) samt en hook-ups t-shirt som har en stark doft av gårdagen, dvs, parfym, kräftspa och kvinnokontakt.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Har duschat så är naken.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
UH fick inte sitta i täcke och kalsonger länge >.< så hade ett par nike strumpr extra large typ storlek 49x) par mörk slitna jeans. Vit t-shirt med en svart tröja med mörkt gröna mönster på, så lite senare fick det bli lite öl fläckar på >.<

Det där är ju hemskt. Jeans måste vara det mest osköna som finns att ha hemma/framför datorn. Dom har en förmåga att skära i skrevet.
Jag gör som headcleaner, drar av mig brallorna direkt när man kommer innanför dörren :).

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Dieseljeans, modern amusement skorta och en stickad pullover från gekås ftw!

Permalänk
Medlem

Då det bara blir en slappdag idag så är det svarta mjukisbyxor och min nyaste t-shirt med fint tryck (inköpt för hela 25kr) som gäller.
Bild på t-shirten:

Bara för det så tvingar mor ut mig och handla lite precis när jag skriver detta. Så det blir ett par mörkgråa jeans, skjorta och munkjacka (se bilderna). Lagomt slappt och skönt!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av orka_krull
Det där är ju hemskt. Jeans måste vara det mest osköna som finns att ha hemma/framför datorn. Dom har en förmåga att skära i skrevet.
Jag gör som headcleaner, drar av mig brallorna direkt när man kommer innanför dörren :).

Det brukar jag göra. Men om jag ska gå och lägga mig direkt så brukar jag inte orka ta av mig då.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Har duschat så är naken.

KOM TILL PAPSEN!!!! :$

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk

Randomkalsonger och ett par svarta nyinköpta "Jack & Jones" jeans.

Svart t-shirt med motiv från samma ställe, ett par svarta strumpor och en svart skjorta/tröja tillkommer när det börjar komma folk. Sen blir det en liten tur till Göteborg efter "matchen" som man tydligen ska se.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av orka_krull
Det där är ju hemskt. Jeans måste vara det mest osköna som finns att ha hemma/framför datorn. Dom har en förmåga att skära i skrevet.
Jag gör som headcleaner, drar av mig brallorna direkt när man kommer innanför dörren :).

snarare ett tecken på att du inte kan köpa rätt jeans.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
snarare ett tecken på att du inte kan köpa rätt jeans.

Svårt att hitta rätt jeans faktist. jag har testat alla olika märken. dyra från 1000-2000 bara för att hitta sköna. Sen blev jag less. köpte ett par från jack and jones. skit sköna:D för 500kr

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

mjukisbyxor - random fransktmärke
t-shirt - Kaspersky, hehe
random kalingar

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow