Permalänk
Medlem

bluray spelare?

nån som vet om de finns nån bluray spelare som spelar dvd+r skivor och har usb som man kan spela upp .mkv filer från(måste stödja ntfs). streaming genom nätverk är ett stort +. lr måste man köpa en mediaplayer.

Permalänk
Medlem

Re: bluray spelare?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jocke007
nån som vet om de finns nån bluray spelare som spelar dvd+r skivor och har usb som man kan spela upp .mkv filer från(måste stödja ntfs). streaming genom nätverk är ett stort +. lr måste man köpa en mediaplayer.

Nya LG BD390 kan passa in på dina önskningar.

Funkar med:
Audio CD • CD-R/RW • Blu-ray Disc • BD-R/RE •
DVD • DVD-R • DVD-RW • DVD+R • DVD+RW •

Spelar upp:
MPEG2, HP@ML • MPEG4 AVC, HP@L4.1 •
SMPTE VC1, AP@L3 • AVCHD •
DivX/DivX HD • MKV

Funktioner:
Wireless LAN 802.11n • DLNA •PC streaming • NTFS & FAT32 support •
7.1 analogue • MKV & DivX-HD stöd....

USB och LAN (RJ-45) Ingångar...

Du kan läsa mer här:
http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=233211&st=...

Jävligt sugen på en själv men har lite dåligt med pengar just nu... Arbetslös

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Medlem

ok finns de ingen annan?

Permalänk
Medlem

Re: bluray spelare?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jocke007
nån som vet om de finns nån bluray spelare som spelar dvd+r skivor och har usb som man kan spela upp .mkv filer från(måste stödja ntfs). streaming genom nätverk är ett stort +. lr måste man köpa en mediaplayer.

Hmm, jag missförstår kanske frågan? Men en PS3 med PS3 Media Server(PMS) på en dator måste väl fungera utmärkt?

Nog fan läser PS3 DVD+R? Den har iaf läst allt jag stoppat i den...
Däremot klarar den inte(vad jag vet) .mkv via USB, men det streamar du ju från datorn via PMS isåfall. Trådat är att föredra...

Tycker annars att den som knoxz visade verkade riktigt nice.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jocke007
ok finns de ingen annan?

Va vare för fel på den nudå?

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Medlem

Falcon jag har redan ett xbox 360 så orka inte köpa ett ps3 för hålla på att jävlas med ett program på datorn för då kan ja lika gärna göra så med xboxet men då funkar ju inte texten, vet inte hur det är på ps3 men ändå och vill ha så den läser mkv genom usb då kan man ju ha ett usb minne lr hårddisk.

Knoxz tänkte bara om de fanns nån man kunde jämföra med.

vet nån om de finns ett hemmabiosystem med de ja vill ha? lr de kanske är för nytt för att de ska ha kommit

de kanske räcker med att köpa WD TV LIVE dom är ju billig men då äre ju så man får ingen bluray