Permalänk
Medlem

Placera datorn någon annanstans?

Finns det någon form av låda man kan köpa där man kopplar alla sina perifera datorgrejer, typ tangentbord, mus osv, och sedan så har lådan en slad som leder till datorn och kopplar motsvarande sladdar återigen in i datorn?

Tänkte om det är möjligt att t.ex. ha arbetsplatsen och datorn på skilda platser, den ena vid skrivbordet, den andra på andra sidan rummet, eller kanske t.om. i ett annat rum.

Visa signatur

Let me tell you something. You don't have to say anything, you know why? Cause you can pick up all your stuff, because you're mother-fucking fired! | Lemeno.se - En blogg om att Tjäna Pengar På Internet | Min blogg om styrketräning och kost

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag kanske var otydlig, men vill helst inte köpa en förlängningssladd för varje datorpryl utan helst en låda som jag kan koppla in allting och så löper det bara en sladd till datorn sedan.

Visa signatur

Let me tell you something. You don't have to say anything, you know why? Cause you can pick up all your stuff, because you're mother-fucking fired! | Lemeno.se - En blogg om att Tjäna Pengar På Internet | Min blogg om styrketräning och kost