Uppdatera Xbox 360 utan live?

Permalänk
Medlem

Uppdatera Xbox 360 utan live?

Tjena

Jo som rubriken lyder så undrar jag ifall det går att uppdatera mitt Xbox 360 utan live? Blev bannad ifrån Xbox Live men spelar aldrig live ändå men däremot så skickar Ms ut en del "viktiga" uppdateringar till Xboxet nån gång ibland. Därför undrar jag om det på något sätt är möjligt. Tacksam för svar.

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk

http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/console/

vet dock inte om den fungerar på en Eu versionen av 360

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rouge of Darkness
http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/console/

vet dock inte om den fungerar på en Eu versionen av 360

Tack för tipset! Ska pröva detta fast med den senaste uppdateringen och till EU konsol.

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk

läste på ett annat forum att senaste updatefilen sparas på hd'n i xboxet så att det kan fungera att sätta i en polares hd som har nyaste versionen om du har nån poleare med obannad x låda updatera och sen sätta tillbax din hd igen

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Avstängd

Vet någon om man kan göra samma sak fast med spel-uppdateringar?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sensuella Sven
Vet någon om man kan göra samma sak fast med spel-uppdateringar?

menar du hd swap eller ladda ner updates manuellt?

bore väll gå att spara game updates från nån polares hd till ett usb minne och sen installera med på din hd

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Avstängd

Nja. Jag menar om spel-uppdateringarna/patcharna till spelen finns på Microsoft's eller någon annans hemsida.

Permalänk

det törs jag inte svara på men kolla på spelets hemsida inte omöjligt att dom finns där för nedladdning annars har jag ingen aning

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

USB tekniken funkar inte

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sensuella Sven
Nja. Jag menar om spel-uppdateringarna/patcharna till spelen finns på Microsoft's eller någon annans hemsida.

Nej, dom finns bara på live.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Köp en ny 360

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Följer inte alla "viktiga" uppdateringar med själva spelen?
vad fan ska man göra med tex facebook integreringen när lådan inte kan komma ut på nätet?

Så länge en bannad lådda startar spel så är det frid o fröjd för mig iallfall

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

uppdateringar för att spela dom nya spelen följer med på skivan när du köper spelet.
Banor och annat är dock bara tillgängligt via live

Permalänk
Medlem

brukar väl fälja med på spel dvdn om det kommer något nytt som behövs för att spela spelet? har aldrig använt live lr ens haft en nätverksladd i mitt xbox å den brukar uppdatera ibland när man slänger i nåt nytt spel.

Visa signatur

In science we trust!