Fick du ett roligt eller awesome kill? Kom in och berätta!

Permalänk
Medlem

Sänkte nyss en helikopter med en pansarvagn. Oerhört tillfredställande efter typ 40 försök...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredag:

sNZ1pky4cZY

Fördelen med en beta är riktigt roliga buggar!

Hahahaha! Jag bara älskar buggar som dessa!

Bland det mest episka sedan jag spelade tresspasser

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mögel:

Hahahaha! Jag bara älskar buggar som dessa!

Bland det mest episka sedan jag spelade tresspasser

haha gillade att han stod kvar när den föll

Visa signatur

CPU Intel Core i5 2500K 3,3GHz | Corsair Cooling Hydro H100 | ASRock Fatal1ty P67 Professional REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GPU MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II | PSU NZXT HALE90 750W 80+ Gold | HD 1TB Hitachi Deskstar 7K1000.C | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Medlem

Har haft 1 riktigt skön grej på betan.

Vi har deffenders och US hade precis sprängt dom första 2 M-Comsen i parken. Jag rushade tillbaka till ingången längst till höger ner i tunnelbanan, den som bara är som en lång "kub" typ.

Lade mig på ca 20 meter från hålet med min M249 med Bipod, "extended mags" (heter det så? Hade iaf 200 rundor istället för 100) och ett 3,4" sikte tror jag det var. Låg där i godan ro och väntade, helt plötsligt börjar det droppa ner folk i gången, och jag ligger som tokig och sprejar. Slutade med att jag hade en streak på över 30 kills, sen tog mina 400 skott slut ( ja, jag suger på att aima). Så plockade jag några med glocken, och sen dog jag.

Helt sjukt hur dåliga folk kan vara, springer ner på samma ställe och blir dödad 5 gånger lixom !

Sen hade jag och en polare en riktigt skön grej på BF2

Min polare satt i en Amerikansk bil, och körde runt runt i den stora rondellen mitt på banan "Operation road rage".

Iaf så började en Fiendebil jaga honom, och vi satt och skrattade hysteriskt på skype. Sen får jag en snilleblixt. Jag sitter då under "vägen" där Kommandoposten är. Med fordonsminor. Så jag säger till min polare att åka iväg. Varav jag plantar minorna. Efter ca 1 minut (vad är oddsen att bilen jagar honom en minut utan att dö på en map med 64 spelare?!!) Och sen kör min kompis först över minorna (ingen friendly fire) och sen kommer bilen efter och sprängs.

Fyfan vad vi garvade. Kanske inte låter så kul, men det var det då!

Permalänk
Medlem

Är inne i ett hus på checkpoin sönderskjutet av pansarvagn. Så kommer pansarvagnen mot oss i huset så springer ut och slänger mig i busskuren. Ser jag radiomasten genom hålen i huset och att någon spottat en sniper eller något som ligger där. Sprayar halva magget mot masten och får enemy down och headshotbonus på ren tur. Han kan ju aldrig ha förståt hur jag fick död på honom

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk

kanske lite "noobigt" men definitivt roligt va när jag tog ut nästan halva modståndarlaget med mina c4or i sista trappan i tunnelbanan

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Skrivet av Fredag:

sNZ1pky4cZY

Fördelen med en beta är riktigt roliga buggar!

hahaha absolut den roligaste buggen jag sätt hittills

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk

Har ju hänt en massa roliga grejor när man kör BF2/BC2/BF3, men igår när jag körde Betan hade jag en nemesis som var så sjukt duktig tror hans stats var 35/3 när matchen var slut men i alla fall så hade han sprungit upp till spawnen (operation métro när man är attacker och precis ska går ner i de uppsrängda hålen) och så skulle han ner igen efter han sprungit runt lite och jag fick syn på honom. Sprang efter honom och var typ 1 meter ifrån tar fram kniven och sen blir det en härlig scene när man typ tar runt munnen på fienden och sedan hugger honom i bröstet! kändes gudomligt skönt och få ge igen på honom!

http://www.youtube.com/watch?v=EQDRY39-Ru8&feature=colike ungefär som Anton (0.00-0.06) kände jag

Visa signatur

| NZXT S340 Elite | i5 6600K @ 4.6Ghz | Vengeance LPX 16GB |
| ASUS 1070 @ 2.1Ghz | Z170 Pro Gaming | Samsung 850 pro 250GB |
| Western Digital Blue 1TB |

Permalänk

Jag var hos en polare i helgen och spelade Caspian Border på hans dator för min nya kommer inte förens tisdag. Då lyckades jag bränna ihjäl 2 campande recons med "wall-e" roboten. Det va ganska epic.

Visa signatur

Intel® Core™ i7-2600K - ASUS P8Z68-V PRO - Corsair Vengeance 1600MHz 8GB - Asus 7970 DirectCUII - Corsair AX 850W PSU - Fractal Design Arc Midi Tower

Qpad MK 80-Pro - Logitech G400 - Benq XL2420T

Permalänk

Låg på Caspian Border igår som recon, med SV98:an. Jag brukar placera mig i kullarna strax utanför ryssarnas deployment, givetvis som ryss. Då springer jag till ett ställe för att få klar inblick på D. Låg och sköt folk nere på D under hela kvällen med cirka 430-450 meters håll.

Då ser jag längst bort bland stenarna ligger deras recon och skjuter ner mot D, så jag bestämmer mig för att försöka pricka honom. Missar väl en 5-6 gånger men sen hittar jag det korrekta avståndet, 2½ "linjer" ner på siktet trycker jag av, väntar 2 sekunder och får HS =D, 754 meter bort var han. Det måste jag säga är min största triumf hitills.

Haha felstavning
Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Supertuba:

Har ju hänt en massa roliga grejor när man kör BF2/BC2/BF3, men igår när jag körde Betan hade jag en nemesis som var så sjukt duktig tror hans stats var 35/3 när matchen var slut men i alla fall så hade han sprungit upp till spawnen (operation métro när man är attacker och precis ska går ner i de uppsrängda hålen) och så skulle han ner igen efter han sprungit runt lite och jag fick syn på honom. Sprang efter honom och var typ 1 meter ifrån tar fram kniven och sen blir det en härlig scene när man typ tar runt munnen på fienden och sedan hugger honom i bröstet! kändes gudomligt skönt och få ge igen på honom!

http://www.youtube.com/watch?v=EQDRY39-Ru8&feature=colike ungefär som Anton (0.00-0.06) kände jag

Låter bekant det där xD

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Visa signatur

Asus P8P67 Deluxe B3 | Intel i7-2600k@3,4GHz | 16 GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz CL9 | Asus GTX 580 Matrix@900Mhz | Corsair Force GT 120GB | WD Caviar Black 1TB | Corsair 850 AX | Fractal Design R4 | Dell u2410 | Qpad MK-80 | QPad 5K

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Låter bekant det där xD

Menar du att vi skulle ha
spelat samma match? x)

Visa signatur

| NZXT S340 Elite | i5 6600K @ 4.6Ghz | Vengeance LPX 16GB |
| ASUS 1070 @ 2.1Ghz | Z170 Pro Gaming | Samsung 850 pro 250GB |
| Western Digital Blue 1TB |

Permalänk
Medlem

Har gjort 4 saker som verkligen fått en att få ett stort leende:

1. Springer runt som engineer, ser en buggy komma i full fart ner för en kulle, sätter mig bakom en kulle, drar fram raketgeväret och smäller av det precis när han kommer flygandes över kullen, dvs precis innan han landade, smack sa det och triple kill.

2. Kör runt i tank, blir attackerad av en helikopter men han lyckas inte döda mig utan flyger förbi, jag vänder tornet 180 grader och sätter skottet i baken på han, smack sa det och double kill.

3. Än en gång så kör jag engineer, helikopter flyger kors och tvärs ovanför, (redan dödat mig 2 gånger), blir less så jag drar fram raketgeväret (dvs det som inte har värmesökande), precis när helikoptern tar en sväng ganska lågt, så får han en raket i magen, smack double kill.

4. Jag och 2 vänner tar antenna, vi tar tanken och placerar oss på en kulle riktade mot motståndar basen, en sitter i tanken och jag och den andra står bakom och reparerar, där stog vi, i vad som kändes som en evighet. jag fick hur mkt score som helst i squad repair samt att snubben i tanken plockade en jädra massa. Vi höll den linjen på 3 pers mot 40, lite 300 känsla :). dog av en recon som kröp upp och knivade oss :(.

Visa signatur

[Moderkort]: ASUS P8Z68-V PRO [CPU]: i7 3770k @Stock [Minne]: Corsair 2x8Gb Vengeance LP [GPU]: Sapphire RX480 8gb Nitro+ OC [Systemdisk]: Corsair SSD Force 3 90Gb [Storage]: Crucial M4 64Gb, 4Tb SATA 7200rpm [PSU]: Corsair AX750W [Chassi]: Coolermaster CM690 II Adv

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Supertuba:

Menar du att vi skulle ha
spelat samma match? x)

Jag blev knivad där i sådant sammanhang igår så det är inte helt omöjligt xP

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Blir alltid förbannad när folk skjuter mig igenom föremål som sten, väggar osv... så igår när en fiende var spottad så sköt jag ett skott genom en sten med snipern och fick han i huvudet

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

Testade recoilen på några vapen och så dödade jag någon glitchare som var under mapen

Permalänk
Medlem

Roligaste för mig var nog när en fientlig engineer dyker upp framför mig med raketgeväret framme. Jag börjar såklart skjuta mot honom och han slänger iväg raketen mot mig. Slutar med att jag får en raket i magen och han är fullpepprad med bly. Fick ju var sin kill iaf

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"

Permalänk

Jag körde som defender på Operation Metro, i tunnelbanan, ungefär när Fi börjar ta sig upp mot spärrarna. Rushade ner för rulltrappan genom kulregnet, klarade mig och kom ner i tunneln till motståndarlagets Spawn. Sprang direkt runt trappan där alla stod och försökte ta sig upp, plockade 3-4 personer som stod där och ytterligare lika många när jag kom upp och in i korridoren på sidan. Kände mig som en riktigt stats-hora men det var sjukt kul.. Vilken rush det var att befinna sig bakom alla utan att någon fattade det.

Permalänk
Medlem

Killen var spottad på Caspian border skjuter med sniper rakt genom skogen träffar hs på 300meter Rätt glad blev man då. (såg inte en millimeter av honom)

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Jag blev knivad där i sådant sammanhang igår så det är inte helt omöjligt xP

Vänta nu lite här... spelade du på PC eller på konsol ?

Visa signatur

| NZXT S340 Elite | i5 6600K @ 4.6Ghz | Vengeance LPX 16GB |
| ASUS 1070 @ 2.1Ghz | Z170 Pro Gaming | Samsung 850 pro 250GB |
| Western Digital Blue 1TB |

Permalänk
Skrivet av pucko97:

Testade recoilen på några vapen och så dödade jag någon glitchare som var under mapen

Haha once in a lifetime!

Visa signatur

| NZXT S340 Elite | i5 6600K @ 4.6Ghz | Vengeance LPX 16GB |
| ASUS 1070 @ 2.1Ghz | Z170 Pro Gaming | Samsung 850 pro 250GB |
| Western Digital Blue 1TB |

Permalänk
Medlem

Några polare leker med MAV och C4 på metro :)

Alltså INTE jag i filmen.

Visa signatur

Östgötska is da shit!

Permalänk
Skrivet av ponkar92:

fyfan så epic!

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av fille3002:

fyfan så epic!

Om du tittar på hans användare kan du även se när de gör samma sak med bot.

Visa signatur

Östgötska is da shit!

Permalänk
Medlem

Låg ute på ön på metro med SV98, hade väl dödat cirka 8 pers innan folk började fatta att man låg därute. Dödade ändå alla när de försökte snipra ner mig, men det var extra kul när borta vid deras spawn typ längst ner till vänsteer vid en massa stenar så sitter en kille och försöker döda mig, drar iväg ett skott och får han i huvudet och samtidigt spawnar det en till bakom han så jag får dubbel-hs!

Permalänk
Medlem

Jag körde jet och blev beskjuten så jag hoppade ut vid antennen (caspian border). När jag utlöser fallskärmen ser jag två fiender som sitter uppe i antennen, så jag kastar iväg en granat och dödar båda

En annan gång lyckades jag döda två med ett skott med SV98.

Permalänk
Medlem

ok, inte kill men

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Supertuba:

Vänta nu lite här... spelade du på PC eller på konsol ?

Jag körde på PC, kör du på konsol så råkade det vara en väldigt, väldigt lik händelse iaf ^^

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Jag körde på PC, kör du på konsol så råkade det vara en väldigt, väldigt lik händelse iaf ^^

Okej då är det inte jag som knivade dig min data har ett 800xt som grafikkort och skulle förmodligen grillas om jag bara försökte ladda ner spelet ^^ men häftigt att du och jag hade samma upplevelse på samma dag

Visa signatur

| NZXT S340 Elite | i5 6600K @ 4.6Ghz | Vengeance LPX 16GB |
| ASUS 1070 @ 2.1Ghz | Z170 Pro Gaming | Samsung 850 pro 250GB |
| Western Digital Blue 1TB |