BattleField 3 Leverans???

Permalänk

Första och sista gången det blev webhallen, trodde man skulle få spela i natt, men icke sa nicke. Kommer bara bli fysiska inköp i framtiden vid dessa här händelser.

EDIT: Om jag inte har det imorgon, då blir det kaoz

Permalänk

Release-aktiveringen för MP är imorgon den 27:e, förstår jag. Men varför kan jag inte spela Single-Player nu? Jävligt risigt.

Visa signatur

i7 2600k 3,4ghz | CM Hyper 212 EVO | Asus P8Z68-V PRO | Asus GTX 780 DCUII 3GB | Be Quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Mod. | Corsair XMS3 1600mhz 8GB | WD 1TB HDD | Corsair SSD Force Series 115GB | CM HAF 912 Plus Midi Tower | 2x Noctua NF-S12B ULN 120mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finnjaevel:

Release-aktiveringen för MP är imorgon den 27:e, förstår jag. Men varför kan jag inte spela Single-Player nu? Jävligt risigt.

Du kan spela inatt vid 01:00.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WolTan:

Du kommer ju få din vara förmodligen, du vet att dygnet är 24h och som med alla leveranser så kan de inte garantera att det finns spelbart för dig 01:00 bara för det är release då..utan mera åt att du har det på release dagen, har du inte så då kan du yttra dig om att det är dåligt. Vill du garantera dig om att du kan spela på release "tiden" 01:00 då kanske du skall köpa det online. Vi lever faktiskt i 2011 och att folk i dagens samhälle inte förstår sig på logistik och release är faktiskt mörkt för framtiden.

Till era alla negativa: Försök inse att webhallen gör ett otroligt jobb och om det nu finns en garanti för att få varan på release..då kan ni börja yttra er. Dock får ni tänka på att logistiken sker med posten och det mesta hänger på dem så länge webhallen kan bevisa att produkten är skickad dagen/dagarna innan beroende på slut destination.

Fast som jag skrev tidigare i tråden är det inget alternativ att köpa online och ladda ner för mig, eftersom Telia är piss på att uppgradera till ett vettigt system här.

Kan visst lägga ansvaret på webhallen. De vet att posten tar 1,2,3 dagar på sig beroende på vart man bor och varifrån det skickas. Varför då inte skicka så det finns lite marginal, som alla andra vettiga gör?

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av pg_ice:

ok så Elgiganten mfl bröt mot reglerna menar du?

Elgiganten verkar ha något bakom pannbenet till skillnad från webhallen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finnjaevel:

Release-aktiveringen för MP är imorgon den 27:e, förstår jag. Men varför kan jag inte spela Single-Player nu? Jävligt risigt.

Är väl release-aktivering för BF3 27:e? Inte bara mp-läget.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av knubbsalen:

Första och sista gången det blev webhallen, trodde man skulle få spela i natt, men icke sa nicke. Kommer bara bli fysiska inköp i framtiden vid dessa här händelser.

EDIT: Om jag inte har det imorgon, då blir det kaoz

Då gör vi kaoz med webhallen

Tror jag får hjärtattack om det inte ligger i lådan imorrn från webhallen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Då gör vi kaoz med webhallen

Tror jag får hjärtattack om det inte ligger i lådan imorrn från webhallen.

Defibrilator i bakfickan är det som gäller imorgon när man öppnar lådan.

Permalänk
Medlem

Fick mitt från Game idag

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Skrivet av anon99565:

Då gör vi kaoz med webhallen

Tror jag får hjärtattack om det inte ligger i lådan imorrn från webhallen.

samma här, varit hajpad i flera år, nu kan man fan inte vänta mer när Amerikanarna redan sitter och lirar, fuck EA... Release borde ju vara först här där spelet är gjort :/

Permalänk
Skrivet av Aeqvist:

Är väl release-aktivering för BF3 27:e? Inte bara mp-läget.

True.

Visa signatur

i7 2600k 3,4ghz | CM Hyper 212 EVO | Asus P8Z68-V PRO | Asus GTX 780 DCUII 3GB | Be Quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Mod. | Corsair XMS3 1600mhz 8GB | WD 1TB HDD | Corsair SSD Force Series 115GB | CM HAF 912 Plus Midi Tower | 2x Noctua NF-S12B ULN 120mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av ConTigent:

En nyfiken fråga bara, vilket datum bokade du det?

En polare bokade det den 16 augusti från Electroworld och fick standardversionen.

Tror det var någon gång i augusti jag bokade också, har för mig jag bokade ungefär när skolan började igen.

Permalänk

Fick mitt idag bokade från Megastore för 365kr

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Medlem

Trodde jag skulle få det idag med men icke!
Dock beställde jag i måndags. Men brukar komma 2 dagar efter.

Permalänk

Orderstatus: Skickad Från komplett.se

Permalänk
Medlem

Jag fick min kopia idag från GAME.se - Laddat med Redbull inför inatt (Vissa är ju arbetslösa...)

Visa signatur

[Moderkort: ASUS Rog Strix Z390-F] - [CPU: Intel i7 9700k] - [Minnen: Corsair 16GB CL15 Vengeance] - [GPU: Palit Geforce RTX 2080 OC] - [SSD: Samsung EVO 120GB] - [PSU: Corsair AX1200] - [Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG278QR] - [Skärm: Samsung SA700]

Permalänk

Fick med mitt idag ifrån Megastore.se, lät så fint när det trillade ner i brevinkastet

Permalänk
Medlem

Ni kan väl fan inte grina innan ni vet om ni får den imorgon eller inte? Det står realeasdatum pga av en anledning och om några fått spelet tidigare så var glada för deras skull eller håll käften. Är ni kvar i sandlådestadiet? "HAN HAR MYCKET BÄTTRE SPADE ÄN VAD JAG HAR!"

Permalänk
Skrivet av SA3L:

Ni kan väl fan inte grina innan ni vet om ni får den imorgon eller inte? Det står realeasdatum pga av en anledning och om några fått spelet tidigare så var glada för deras skull eller håll käften. Är ni kvar i sandlådestadiet? "HAN HAR MYCKET BÄTTRE SPADE ÄN VAD JAG HAR!"

+1

Visa signatur

lite :)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tony_flow:

-2

Hade lätt hellre haft det nu.

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte fått idag från Game.se?

Alla andra verkar fått från dom men icke jag

Visa signatur

Fractal Design Arc | Intel Core i7 2600K @ 4,20GHz | Antec KÜHLER H2O 920 | MSI P67A-GD55 REV B3 | Corsair 16GB (4x4096MB) 1600MHz XMS3 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | 250 GB Samsung 850 EVO SSD | 500 GB Samsung 850 EVO SSD | 2TB Seagate Barracuda Green | 4 TB WD40 EFRX-68N32N0 | Samsung SH-B123L Blu-Ray | Corsair HX 750W 80+ | ASUS Xonar DS | Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

fick mitt från game idag:D:D:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsykOs:

Bara jag som inte fått idag från Game.se?

Alla andra verkar fått från dom men icke jag

Im with you, väntar fortfarande... ändå beställde jag för minst 1 månadsedan, plus
att jag har fått info om att det skall ha skickats i fredags.

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Jubileumsmästare

Beställde från Webhallen. Kanske skulle ha letat reda på mitt paket förut med tanke på att jag jobbar på Posten?
Hade väl ändå inte orkat spela i och för sig.

Permalänk
Skrivet av SA3L:

Ni kan väl fan inte grina innan ni vet om ni får den imorgon eller inte? Det står realeasdatum pga av en anledning och om några fått spelet tidigare så var glada för deras skull eller håll käften. Är ni kvar i sandlådestadiet? "HAN HAR MYCKET BÄTTRE SPADE ÄN VAD JAG HAR!"

Läs tråden din efterblivna sten. Webbhallen lovade att skicka så att alla skulle ha det idag men nu gjorde de inte det. Jag skiter egentligen fullständigt i om jag får det idag eller imorgon då jag har ett liv på dagarna men tycker ändå det är riktigt ruttet det de har gjort (dessutom ser det ut som de har skickat redan i måndags men icke).

Permalänk
Medlem

beställde från cdon och det postades tidigare ikväll någon gång.. hoppas verkligen jag får det med posten imorgon!!

Visa signatur

ASUS ROG Z490-F | Intel i5 10600K | ASUS Strix RTX 3090 | Corsair Vengeance LPX 4x8 Gb | Corsair RM1000x

Permalänk
Medlem
Skrivet av id_hunter:

Läs tråden din efterblivna sten. Webbhallen lovade att skicka så att alla skulle ha det idag men nu gjorde de inte det. Jag skiter egentligen fullständigt i om jag får det idag eller imorgon då jag har ett liv på dagarna men tycker ändå det är riktigt ruttet det de har gjort (dessutom ser det ut som de har skickat redan i måndags men icke).

Personliga påhopp är ganska onödiga, men håller med dig att han borde ha läst tråden innan han sa samma sak som minst 5-6st redan har sagt i tråden och som har blivit besvarat av dels mig (inlägg #174 t.ex.).

Visa signatur

LAIN\Asus Maximus VI Gene, Intel Core i5 4670K, HyperX Savage 16GB 1866MHz, Asus GTX 1070 FE, Corsair AX760, SilverStone Sugo SG10B, NZXT Kraken X31, Samsung 850 Evo 500GB\
Beyerdynamic DT990 600Ω, O2+ODAC, AntLion ModMic V4 Uni + Creative SB Play! 2, Asus VG248QE, Zowie EC1, Filco Majestouch-2 TKL (MX Brown)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SA3L:

Ni kan väl fan inte grina innan ni vet om ni får den imorgon eller inte? Det står realeasdatum pga av en anledning och om några fått spelet tidigare så var glada för deras skull eller håll käften. Är ni kvar i sandlådestadiet? "HAN HAR MYCKET BÄTTRE SPADE ÄN VAD JAG HAR!"

Lol.. Poster som den här är de som hör hemma i sandlådan.

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Im with you, väntar fortfarande... ändå beställde jag för minst 1 månadsedan, plus
att jag har fått info om att det skall ha skickats i fredags.

Min skickades också i fredags, men är lite orolig för på bekräftelse mailet så stog det ett lägenhets nr och på min dörr står det ett annat, men jag har klistrat upp en lapp på dörren för säkerhets skull

Visa signatur

Fractal Design Arc | Intel Core i7 2600K @ 4,20GHz | Antec KÜHLER H2O 920 | MSI P67A-GD55 REV B3 | Corsair 16GB (4x4096MB) 1600MHz XMS3 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | 250 GB Samsung 850 EVO SSD | 500 GB Samsung 850 EVO SSD | 2TB Seagate Barracuda Green | 4 TB WD40 EFRX-68N32N0 | Samsung SH-B123L Blu-Ray | Corsair HX 750W 80+ | ASUS Xonar DS | Windows 7 Ultimate x64

Permalänk

Synd bara att man inte kan spela spelet idag måste vänta tills kl 01:00 inatt.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB