Tele2 kontrar Tre med erbjudande

Permalänk
Medlem

Det är inte heller bara under bindningstiden som det priset gäller utan tills man väl säger upp abonnemanget har jag hört. Alltså att dom inte kommer börja ta 689:-/mån efter 24 månader har gått.

Visa signatur

Ryzen 5600x | 32GB DDR4 Vengeance LPX 3600MHz | Gigabyte X570-I Aorus Pro | Louqe Ghost S1 + Medium top hat | MSI GTX1080 Gaming X | Corsair SF600 V2 600W | Noctua NH-L12S | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Crucial MX300 525GB | ASUS ROG Swift PG278QR | QPAD MK-85 MX Red | Logitech G602 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pixo:

Det är inte heller bara under bindningstiden som det priset gäller utan tills man väl säger upp abonnemanget har jag hört. Alltså att dom inte kommer börja ta 689:-/mån efter 24 månader har gått.

det frågade jag inte dock.. Du kan ju alltid gå in på deras hemsida och chatta med de online och ställa dina frågor.. Så gjorde jag innan jag ändra abonnemanget länk

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem

Med TELE2 butiken jag köpte min Note av

1. När bindningstiden tar slut efter 24 månader

2. Alltid löpande samma pris varje månad

3. Obegränsat samtal, gratis sms, obegränsat surf

Det var det som fick mig välja det bla!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xZistence:

du kommer inte ha 350 6 månader utan tills din abonnemang går ut..
Var fundersam jag med när jag ändra min abonnemang från kompis surf till maxi..
Frågade ifall jag kommer få betala 350+200(mobilen) tills abonnemanger går ut och då sa han jag prata med att det stämmer.. Så inget du behöver oroa dig

Jo, sant Har ju hört allt annat än bra saker om Tele2, och jag var väldigt nöjd med mitt vanliga Telia abonnemang Men har man inte råd att köpa fritt telefon så får man göra såhär är ju en grym deal

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Om någon har ett Maxi Unlimited från Tele2 de vill bli av med ställer jag mer än gärna upp! missade tyvärr det här grymma erbjudandet .. Undra om de inför det igen.