Permalänk
Medlem
Skrivet av kurdpopcorn:

Jag använder ultramon vilket gör att aktivitetsfältet kommer fram på min andra skärm också, kommer det fungera likadant på den tredje isåfall?

Så bra, dom flesta verkar säga att det funkar. Hur är det med extended desktop?

Kommer fungera precis likadant som om du hade haft fler portar på ditt ursprungliga kort, skillnaden är att "trädet" som finns i nvidias configurerings mjukvara är delat på två grafikkort istället för ett.

Permalänk
Medlem

Haha, var försvann "ChineseBoy" ?

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Skrivet av Englund!:

Kommer fungera precis likadant som om du hade haft fler portar på ditt ursprungliga kort, skillnaden är att "trädet" som finns i nvidias configurerings mjukvara är delat på två grafikkort istället för ett.

Härligt, låter enkelt och bra.

Skrivet av BJORLING:

Haha, var försvann "ChineseBoy" ?

Tror han insåg sitt misstag och lämnade konversationen med svansen mellan benen.

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem
Skrivet av kurdpopcorn:

Tänkte ha precis som du! En 17" 4:3-skärm vid sidan av som visar temps och liknande. Gött att någon kan bekräfta att det fungerar iallafall.

Kul man kunde hjälpa till jag rekommenderar det skarpt, underbart att ha koll på div värden lycka till!

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Skrivet av kurdpopcorn:

Härligt, låter enkelt och bra.

Tror han insåg sitt misstag och lämnade konversationen med svansen mellan benen.

Hehe, jag scrollade igenom tråden bara för att se om han hade försökt rädda situationen

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Skrivet av alibababert:
Skrivet av Englund!:
Skrivet av som99:
Skrivet av lonesome:

Förlåt om jag bumpar nu, men jag har fått den tredje skärmen och det funkar inte.. Skärmen från slavkortet får ingen bild.

EDIT: Installerade om drivrutinerna så funkade det!

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem

Löste det sig med SoftTh ?

Visa signatur

Citera om du vill få ett svar!

Permalänk
Skrivet av lonesome:

Löste det sig med SoftTh ?

Inte testat på något spel än, men är det så enkelt att man lägger in filerna från SoftTh till spelmappen?

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem
Skrivet av kurdpopcorn:

Inte testat på något spel än, men är det så enkelt att man lägger in filerna från SoftTh till spelmappen?

jajjemen!

Visa signatur

Citera om du vill få ett svar!