BF3 patch först till PS3, sen PC

Permalänk
Medlem

För ett tag sen sa dom ju att patchen var färdig till samtliga platformar men väntade på cert från microsoft och sony innan dom släpptes och att pc därför fick vänta tills alla var klara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

Tänk efter lite. Det är bara ett spel. Inte så att någon kommer att dö.

""1 week early on Playstation®3" detta också!!"

Wow. seriöst, jorden går nog under 2012 ändå.

Du överdriver/övereagerar. ta dig ihop istället livet handlar inte om spel.

Did i make my point?

Källa på att "jorden går under 2012"?

Visa signatur

7800X3D - 3070 Ti - 32GB ~ 6000Mhz

Permalänk
Medlem

Tror ni amerikanarna gnäller lika mycket för att dom får öppna julklapparna en dag efter oss vid jul?
Skärp er. Livet är inte alltid rättvist.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Lite synd att dom inte fixar lagbalanseringen i patchen. Den är helt genom rutten. Första gången man joinar hamnar jag alltid i ett lag med max 30 lvl. Medans laget på andra sidan ligger på min 55lvl spelare. Och kommer man igenom muren och tar en flagga så sitter resten av laget redan i egen bas och campar som sniper.

Visa signatur

Coolermaster HAF 932 | Cpu i5 2500K@ 4.3 GHz | Asus P8Z77-V Pro | Corsair Vengeance LP 1600 8GB | ASUS GTX680 4Gb | Crucial M4 128GB | A-Data 510 120GB | 1TB HDD Silverstone F02 | Corsair TX 750W | Noctua NH-D14 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Somliga vill kanske att spelet man betalt för ska börja fungera någon gång?

Ja, verkligen! Verkar vara det nya nu, släpp ett spel halvfärdigt för att sedan släppa patcher lååååångsamt för att fixa spelet vi betalat för. 2 senaste spelen jag köpt vid release vart Skyrim och BF3. Båda spelen vart halvklara och extremt buggiga :/ Nu efter flera månader kan jag äntligen spela Skyrim, nu hoppas jag bara på att BF3 är fixat snart!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Sa inte DICE att de ville släppa patchen samtidigt till alla plattformer och kommer inte släppa den förens alla godkänt den, då undrar jag varför i helvete gör de att undantag när Sony helt plötsligt godkänt den, men när PC var klart då skulle de helt plötsligt vänta på de andra? Fan är det här, utvecklarna på DICE måste ju rökt på eller något, eftersom de inte kan hålla sig till det de säger först.

Sen kan man ju undra varför har inte Microsoft godkänt den än eller sitter de och ballanserar små spel för Win8 el?

Permalänk
Medlem

Trodde patchen skulle komma idag till pc:(

Aja dom uppdaterar något i allafall atm på battlelog.

Permalänk
Hedersmedlem

Usch med att hela spelet är nere vid en update, hade gärna testat lite olika settings nu på morgonen.

Edit; Nu är battlelog uppe igen, och den verkar ha någon form av "match"-funktion nu. Battlefield 3: Dating?

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem
Skrivet av judgedesign:

Lite synd att dom inte fixar lagbalanseringen i patchen. Den är helt genom rutten. Första gången man joinar hamnar jag alltid i ett lag med max 30 lvl. Medans laget på andra sidan ligger på min 55lvl spelare. Och kommer man igenom muren och tar en flagga så sitter resten av laget redan i egen bas och campar som sniper.

Kanske funkar i CoD men BF3 är lite mer lag-samspel. För oss som gillar att spela med kompisar så skulle det va ett helvete om det ska det flyttas runt hela tiden för att hålla någon slags XP-fördelning.

Och hög level behöver inte betyda att dom är bra bara att dom spelat längre.

Skickades från m.sweclockers.com