Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

http://www.dustinhome.se/product/5010657520/sennheiser-headse...
Har funnits så länge jag kan minnas.
148:- med studentrabatt.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Skrivet av Zapa:

DataTraveler 100 G3 - 8 GB Hi-Speed USB Max 1st/kund - 9kr exl. frakt

http://www.ink66.com/datatraveler-100-g3-8-gb-hispeed-usb-max...

Står att det är ett G3 minne men på bilden visas ett G2 (USB2) samt att hastigheterna som står där indikerar på ett USB2 minne.
Gör väl inte saken bättre heller att frakten kostar 50kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sMiz:

Någon schyst rakapparat på rea?

Hej vänligen läs topic och passa även på att läsa reglerna en gång extra när du har läsvanan inne. Vi diskuterar nämligen inte i "fyndtråden".

Permalänk

Man förlorar hoppet för mänskligheten när man prenumererar på fynd-tråden, går det inte lägga en fråga innan man postat om man verkligen är säker på att det man skrivit hör hemma där?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

31337

Permalänk
Medlem
Skrivet av sMiz:

Någon schyst rakapparat på rea?

Är han på riktigt?

Permalänk
Medlem

Kommer det rea på processorer alls i år? Det bästa erbjudandet jag kan hitta på i5-4670k är genom att använda ett NetonNet-rabattkort...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zapa:

DataTraveler 100 G3 - 8 GB Hi-Speed USB Max 1st/kund - 9kr exl. frakt

http://www.ink66.com/datatraveler-100-g3-8-gb-hispeed-usb-max...

Tråkigt med denna webbutik att de inte erbjuder lägre frakt än 49 kr, borde kunna gå att skicka som brev för typ 12 kr, 29kr frakt hade varit acceptabelt

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Skrivet av Zapa:

DataTraveler 100 G3 - 8 GB Hi-Speed USB Max 1st/kund - 9kr exl. frakt

http://www.ink66.com/datatraveler-100-g3-8-gb-hispeed-usb-max...

Bara synd att frakten går på 48 kr. Även jävligt att man måste regga sig för att kunna se fraktkostnaden...

EDIT: Någon hade redan kommenterat detta...

Skrivet av Ralle_81:

Tråkigt med denna webbutik att de inte erbjuder lägre frakt än 49 kr, borde kunna gå att skicka som brev för typ 12 kr, 29kr frakt hade varit acceptabelt

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

Dustin har ju rea på i5 o i7 hashwell, dock inte jättemkt men ngn 100 mindre

Med deras "reor" kommer dom ju ner till vanliga priser hos andra butiker.

Dustbin har ju aldrig något bra.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*Tråd rensad*

Frågan om vilket anti-virusprogram som är bäst hör inte hemma här. Vill ni fortsätta så kan ni skapa en ny tråd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanteLarka:

http://www.netonnet.se/art/dator/gaming/mekaniska-tangentbord...

Steelseries 6gv2 - 399kr. Fastän det suger är det 200-300kr mindre än vad det brukar --

Köpte detta tangentbord idag och kan säga att jag är sjukt nöjd! Dessutom har det många bra recensioner, tycker inte man ska dra ner på det för att där finns enstaka som ger negativt omdöme. Finns även recension på sweclockers om tangentbordet.

Riktigt gedigen och stabil kvalitet.
Simpelt, inget extra krimskrams.
Sjukt skönt att skriva och spela på.

Det ända negativa är att visa tangenter är flyttade. Enter är lite större, Höger shift är mindre, de har flyttat ner "*" till bredvid den lite mindre "Shift" tangenten. Samt att vänster Windows knapp är en "FN" tangent istället, som fungerar tillsammans med F1 - F6 för media knappar.

Jag har haft tangentbordet i ca 7h (använt det ca 6h) och har redan vant mig vid tangenterna.

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Skrivet av running_wild:

Köpte detta tangentbord idag och kan säga att jag är sjukt nöjd! Dessutom har det många bra recensioner, tycker inte man ska dra ner på det för att där finns enstaka som ger negativt omdöme. Finns även recension på sweclockers om tangentbordet.

Riktigt gedigen och stabil kvalitet.
Simpelt, inget extra krimskrams.
Sjukt skönt att skriva och spela på.

Det ända negativa är att visa tangenter är flyttade. Enter är lite större, Höger shift är mindre, de har flyttat ner "*" till bredvid den lite mindre "Shift" tangenten. Samt att vänster Windows knapp är en "FN" tangent istället, som fungerar tillsammans med F1 - F6 för media knappar.

Jag har haft tangentbordet i ca 7h (använt det ca 6h) och har redan vant mig vid tangenterna.

Det går att modifiera så man får windows-knapp på den vänstra med, se min post här.
Har fungerat hur bra som helst för mig, inga problem alls.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av HElephant:

Bara synd att frakten går på 48 kr. Även jävligt att man måste regga sig för att kunna se fraktkostnaden...

EDIT: Någon hade redan kommenterat detta...

Haha ja detta är bara lurendrejeri!

Permalänk

Man får en kod på 49kr när man registrerar sig som ny kund på ink66.com
Vet inte om den gäller för frakten dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HElephant:

Bara synd att frakten går på 48 kr. Även jävligt att man måste regga sig för att kunna se fraktkostnaden...

EDIT: Någon hade redan kommenterat detta...

Måste man inte alls. Precis som alla andra sidor så har dom en infosida om fraktpriser osv...

http://www.ink66.com/shipping.php?language=se&osCsid=3ocsr0ds...

Permalänk

Om man ny reggar ett konto så får man som ni skriver 49 kr i rabatt lika mycket som frakten kostar så du betalar 9kr totalt med frakt för usb minnet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freddan01:

Om man ny reggar ett konto så får man som ni skriver 49 kr i rabatt lika mycket som frakten kostar så du betalar 9kr totalt med frakt för usb minnet

Tyvärr så rabatterar den bara USB-minnet och inte frakten, så det blir 48 kr för beställningen..

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Skrivet av Henrico:

Tyvärr så rabatterar den bara USB-minnet och inte frakten, så det blir 48 kr för beställningen..

Fan du hade rätt , de gick inte att få rabatt på frakten!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av crille631:

Det går att modifiera så man får windows-knapp på den vänstra med, se min post här.
Har fungerat hur bra som helst för mig, inga problem alls.

Tack för tipset, tog en titt i din tråd innan jag köpte. Men nu i efterhand så känner jag att jag faktiskt aldrig använder den vänstra windows knappen, så det kan va skönt med lite media knappar.

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lortig:

- Betala http://cdon.se/e-b%C3%B6cker/sigge-eklund/synantrop-21521915 med VISA, se till att vara inloggad!
- Vänta tills du får rabattkoden på 50kr på nästa köp.
- Lägg till http://cdon.se/hemelektronik/scythe/cooling-fan-scythe-slip-s... i din varukorg.
- Lägg nu till rabattkoden på 50 kr du fått.
- Betala med VISA igen och du får en ny kod efter en stund
- Upprepa allt igen utom första steget.

Viola! 120mm fläkt för 10 kronor. Inte värst hög rpm men har man några fria fläktplatser är 10 kronor för en 40 CFM fläkt väldigt billigt...

Tackar! Bra pris

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av AddeezZ:

Tackar! Bra pris

Skrivet av Lortig:

- Betala http://cdon.se/e-b%C3%B6cker/sigge-eklund/synantrop-21521915 med VISA, se till att vara inloggad!
- Vänta tills du får rabattkoden på 50kr på nästa köp.
- Lägg till http://cdon.se/hemelektronik/scythe/cooling-fan-scythe-slip-s... i din varukorg.
- Lägg nu till rabattkoden på 50 kr du fått.
- Betala med VISA igen och du får en ny kod efter en stund
- Upprepa allt igen utom första steget.

Viola! 120mm fläkt för 10 kronor. Inte värst hög rpm men har man några fria fläktplatser är 10 kronor för en 40 CFM fläkt väldigt billigt...

Är inte 50kr rabatt endast vid köp över 100kr?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Skrivet av running_wild:

Tack för tipset, tog en titt i din tråd innan jag köpte. Men nu i efterhand så känner jag att jag faktiskt aldrig använder den vänstra windows knappen, så det kan va skönt med lite media knappar.

Eftersom man använder dioder för att brygga den högra och vänstra windows-tangenten så går det även att använda mediaknapparna. Ett litet minus är väl att man inte kan ha keybinds i spel t.ex. WIN+(F1-F6), eftersom modden gör att den högra windows-tangenten även fungerar som funktionsknapp till mediaknapparna.
Lite klurigt men det fungerar

Skrivet av DavidtheDoom:

Är inte 50kr rabatt endast vid köp över 100kr?

Inte med VISA-rabattkoden.

http://cdon.se/visa/#terms

Citat:

Villkor

Värdekoden sänds till din epost inom en timme efter avslutat köp på CDON.COM under kampanjperioden.
Värdekoden är värd 50 kr och är giltig för ditt nästa köp på CDON.COM.
Värdekoden har inget restvärde.
Koden är giltig i 2 veckor efter att den är mottagen via mail.
Antalet värdekoder är begränsat, CDON.COM reserverar sig för att kampanjen kan avslutas utan förvarning.
Koden gäller endast för registrerade kunder på CDON.COM, Sverige.
Brukaren måste vara över 18 år och inneha ett giltigt personnummer.
Frågor eller kommentarer på kampanjen kan skickas per post till följande adress: CDON AB, Box 385, Bergsgatan 20, SE-201 23 Malmö, Sweden, märk kuvertet med “Visa”, eller via mail till Support2@cdon.com.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Är inte 50kr rabatt endast vid köp över 100kr?

Nej, rabattkoden du får för att du köpt med VISA har ingen gräns. Fläkten har också
gratis frakt så totalsumman blir hela 10 kronor

P.S. Man får ha tålamod tills koden dyker in på mailen. Den kan ta upp till en timme!

Visa signatur

Fractal Design R4 Black | Corsair CX 600W | GA-Z87-HD3 | i5-4670K @4.6GHz | CoolerMaster Hyper 212 Evo | XFX Radeon HD7850 2GB Ghost | 2x4GB Crucial BallistixSport 1600MHz | 120GB Kingston SSDNow V300 | 2x128GB Micron C400 SSD | WD Caviar Blue 1TB 7200RPM

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Lortig:

Nej, rabattkoden du får för att du köpt med VISA har ingen gräns. Fläkten har också
gratis frakt så totalsumman blir hela 10 kronor

P.S. Man får ha tålamod tills koden dyker in på mailen. Den kan ta upp till en timme!

Nice!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lortig:

Nej, rabattkoden du får för att du köpt med VISA har ingen gräns. Fläkten har också
gratis frakt så totalsumman blir hela 10 kronor

P.S. Man får ha tålamod tills koden dyker in på mailen. Den kan ta upp till en timme!

Är det endast den fläkten som har fri frakt. Tänkte om det gick att få 50 rabatt + fri frakt med Noctuas fläktar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde1337:

Är det endast den fläkten som har fri frakt. Tänkte om det gick att få 50 rabatt + fri frakt med Noctuas fläktar?

Jag kikade inatt om någon mer fläkt hade gratis frakt men hittade ingen...
Dubbelkolla gärna då jag kan ha missat nån.

Visa signatur

Fractal Design R4 Black | Corsair CX 600W | GA-Z87-HD3 | i5-4670K @4.6GHz | CoolerMaster Hyper 212 Evo | XFX Radeon HD7850 2GB Ghost | 2x4GB Crucial BallistixSport 1600MHz | 120GB Kingston SSDNow V300 | 2x128GB Micron C400 SSD | WD Caviar Blue 1TB 7200RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lortig:

Jag kikade inatt om någon mer fläkt hade gratis frakt men hittade ingen...
Dubbelkolla gärna då jag kan ha missat nån.

Det stämmer säkert. Tråkigt att det inte går kombinera typ 50 kr rabatt med fri frakt Hade varit gutt att köpa noctua fläktar för ca 100-120 kr styck

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde1337:

Det stämmer säkert. Tråkigt att det inte går kombinera typ 50 kr rabatt med fri frakt Hade varit gutt att köpa noctua fläktar för ca 100-120 kr styck

Ångrar lite jag inte köpte cdon+ när det var billigare
Tror det hade lönat sig med alla dessa koder ifrån cdon.

Nu är det sådär att betala fullpris för cdon+ då man vet att man inte köpte det billigare innan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeezZ:

Om man har en visakod och inte vill ha en fläkt för 10kr skulle man ju också kunna få en musmatta helt gratis! http://cdon.se/hemelektronik/steelseries/steelseries-qck-medal-of-honor-warrior-edition-p15564456

Du får den på mailen kan ta ett tag, tog ca en halvtimme för mig

Skickades från m.sweclockers.com

Länk till alla deras fraktfria produkter? Försökte googla men hitta inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeezZ:

Om man har en visakod och inte vill ha en fläkt för 10kr skulle man ju också kunna få en musmatta helt gratis! http://cdon.se/hemelektronik/steelseries/steelseries-qck-medal-of-honor-warrior-edition-p15564456

Du får den på mailen kan ta ett tag, tog ca en halvtimme för mig

Skickades från m.sweclockers.com

Offrade ett par koder. Gratis är gott.

Heh, kostar 176kr på komplett.se.