Permalänk
Skrivet av Pellepelikan:

Lever du i en sprängsäker bunker med 80 års proviant och vattenförsörjning också eller? Sluta vara så paranoid, självklart ska man inte leva i tron om att alla är tjuvar och våldtäktsmän!

Säkerhetskopior ska man ha ändå för man kan ju bli av med eller förstöra en telefon/dator helt alldeles själv, utan att någon annan varit inblandad.

On T:

Hur har det gått för läraren? Har ni kollat upp hennes iCloud konto om bilderna finns där?

Mvh Erik

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!
Ursäkta att jag inte besvarar alla men det vart ju en sjujä*la diskussion
Är så att jag har inte hennes lösenord men ska försöka fixa det.

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pellepelikan:

Lever du i en sprängsäker bunker med 80 års proviant och vattenförsörjning också eller? Sluta vara så paranoid, självklart ska man inte leva i tron om att alla är tjuvar och våldtäktsmän!

Säkerhetskopior ska man ha ändå för man kan ju bli av med eller förstöra en telefon/dator helt alldeles själv, utan att någon annan varit inblandad.

On T:

Hur har det gått för läraren? Har ni kollat upp hennes iCloud konto om bilderna finns där?

Mvh Erik

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, har inte påståt det heller om du hade läst mitt tidigare inlägg hade du fattat det där jag skrev nått i stil med "man behöver inte gå runt och gardera sig hela tiden"

Skrivet av rullekorn82:

Statistiken visar ju att nästan alla människor inte, snor, våldtar, slåss eller håller på med annan brottslighet, eller hur? Varför tror du så ont om människor egentligen? Det är ju du som lever i en skev verklighet och menar att folk är onda, vill dig ont. Alltså är det du, som du så fint säger, " tar fram fakta ur röven"

Det var ingen förlöjligande fråga jag ställde. Du skriver ju i princip att människor är onda och att man är naiv om man litar på dom. I mina ögon är det samma sak som att vara rädd för dom. Hmm diskuterar du alltid med en ironisk ton?

Men vilken jävla statistik? Och hur är undersökningen isåfall gjord? Och nej jag tror inte så ont om människor, jag bara säger att det finns onda människor som begår onda handlingar, varför man bör vara något försiktig. Jag har heller inte påståt att alla människor är onda, Ni verkar utgå ifrån att ni redan vet från början vilka människor som är onda, tyvärr gör inte jag det och måste därför vidta viss försiktighet. Du argumenterar seriöst som en 15-åring (syftar speciellt på att du påstår att jag tror att folk vill mig ont, och bygger sedan upp dina argument på fakta som du försäkrar är sann genom att säga "eller hur?" ) . Ang att jag tar fram fakta ur röven, slå bara upp dagens tidning så ska du se...
Fattar inte vad som är så svårt att fatta. Jag reserverar mig för att inte svara på nästa inlägg om det är lika befängt som ditt senaste.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aml417:

Nej, har inte påståt det heller om du hade läst mitt tidigare inlägg hade du fattat det där jag skrev nått i stil med "man behöver inte gå runt och gardera sig hela tiden"

Om det är det budskapet du vill få fram så får du nog börja korrekturläsa dina inlägg lite noggrannare. För vad jag läst så är det precis det du påstått...

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

En del OT och lite trams raderat.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Jag har hittat en artikel som verkar ha en lösning som är väldigt bra. Här är artikeln: Forbes artikel - 5 November 2012. Det är bra om det finns en motsvarande funktion för Android och Windows Phone.

Permalänk

En kompis sa till mig att allt på mobilen sparas i molnet via Apple kontot. Så om han får tag på en annan Apple enhet och logga in på sitt konto på den. Är inte säker på att detta är sant, men testa eller så får någon rätta mig om jag har fått felaktig information.

Visa signatur

Lagring 2x Intel 330 180 GB/Seagate Barracuda 1 TB/ Western Digital Black 1 TB | Moderkort Asus P8Z77 V - LX2 | CPU Intel i5 3570K | GPU MSI Geforce 660TI | PSU seasonic 520 W | Ram 2x4 GB Corsair Dominator | Chassi Fractal Design R4 black

Tagentbord Tesoro Durandal ultimate Black | Mus Qpad 5K