Permalänk
Medlem

Dell Vostro 1510 avmarkerar fönster

Hej !

Jag har en jobbar laptop som har börjat balla ur.
Det är så att när jag skriver i ett dokument eller tex här i denna rutan, så går det bra att skriva i ca 2min sedan avmarkerar sig hela fönstret och då kan man inte skriva förens man har klickar i var man är och skriver.

Såhär håller den på i alla program jag testa att skriva i, det funkar att alt+tab oxå.
Tilläggas bör att touchpaden är avstängd pga att jag alltid lyckade klicka med handflatorna när jag skrev.

Är det någon som har haft liknande problem eller kan tipsa om vad jag ska börja kolla efter !

Tack på förhand

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual

Permalänk

Hej fidde66

Hvis det sker i alle programmer, tyder det meget på, at det er en software-fejl. Derfor vil mit første råd være, at lave en re-install af Windows.

Du kan få hjælp til det her: http://www.dell.com/support/troubleshooting/se/sv/sedhs1/KCS/...

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.