Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Gissa vem som bor 10 minuters bilfärd från Barkarby?

Jag kommer

När tänker ni lägga upp fredagens och lördagens erbjudande?

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Surgubben:

Gissa vem som bor 10 minuters bilfärd från Barkarby?

Jag kommer

När tänker ni lägga upp fredagens och lördagens erbjudande?

De drar vi nog upp på torsdag kväll, typ vid sju efter att butiken stängt så att det inte blir några missförstånd.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Risken är väl miltals långa köer och om man väl kommer fram nångång till kassan så lär det vara slut. Synd bara att det va en kingston ssd och inte nåt i stil med samsung istället för samma pris. Men underbart att ni öppnar 5min hemifrån så slipper man åka hela vägen till sumpan

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Trevligt erbjudande på Chromecast

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Webhallen
Skrivet av ante_ante:

Risken är väl miltals långa köer och om man väl kommer fram nångång till kassan så lär det vara slut. Synd bara att det va en kingston ssd och inte nåt i stil med samsung istället för samma pris. Men underbart att ni öppnar 5min hemifrån så slipper man åka hela vägen till sumpan

Kommer en annons till på fredag som gäller hela helgen. Kommer att vara ett sinneserbjudande på en samsung ssd då

Är fö på väg till butiken nu så kan strax rapportera hur köläget ser ut.
Vi försöker numera ha "rimligt låga" priser som dela gör att vi/ni slipper kravaller (ni som var med när vi öppnade Malmö eller Solna vet vad jag menar) men också så att varorna ska räcka några timmar under dagen. Och vissa varor har vi massor av såklart.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeagan:

Vid öppnandet av butiken i barkaby lät de kunderna stå och köa i regnet för att få så lång kö utanför de kunde. Detta trots att butiken var i stort sett tom. Stureplansfasoner!

Hur lång kö var det?

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Vad händer med tävlingen ni hade på Facebook? Den med nackademin? Tävlingen avslutades för 14 dagar sedan

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Webhallen
Skrivet av RoleX:

"Citat:
Ursprungligen inskrivet av zeagan Visa inlägg
Vid öppnandet av butiken i barkaby lät de kunderna stå och köa i regnet för att få så lång kö utanför de kunde. Detta trots att butiken var i stort sett tom. Stureplansfasoner!"

Hur lång kö var det?

Originalinlägget verkar vara borta men iaf, om det syftade på oss och vår öppning så var det knappast något regn där i morse. (Om det inte var någon extremt lokaliserad regnskur som drabbade några kvadratcentimeter av kön dvs)

Anledningen att vi släpper in några få i taget är praktisk:
Vi vill inte ha det kaos som man kan få för det gör både kunder och våra medarbetare illa till mods men också för att kunna se till att de som faktiskt är först i kön får förtur till de varor vi har ont om i annonsen.

Kön var väl ca 150m bara (en del av det ringlandes) och vid elva (en timme efter öppning) var den nere på några få individer.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Originalinlägget verkar vara borta men iaf, om det syftade på oss och vår öppning så var det knappast något regn där i morse. (Om det inte var någon extremt lokaliserad regnskur som drabbade några kvadratcentimeter av kön dvs)

Anledningen att vi släpper in några få i taget är praktisk:
Vi vill inte ha det kaos som man kan få för det gör både kunder och våra medarbetare illa till mods men också för att kunna se till att de som faktiskt är först i kön får förtur till de varor vi har ont om i annonsen.

Kön var väl ca 150m bara (en del av det ringlandes) och vid elva (en timme efter öppning) var den nere på några få individer.

Har ni några chromecast:ar kvar?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Originalinlägget verkar vara borta men iaf, om det syftade på oss och vår öppning så var det knappast något regn där i morse. (Om det inte var någon extremt lokaliserad regnskur som drabbade några kvadratcentimeter av kön dvs)

Anledningen att vi släpper in några få i taget är praktisk:
Vi vill inte ha det kaos som man kan få för det gör både kunder och våra medarbetare illa till mods men också för att kunna se till att de som faktiskt är först i kön får förtur till de varor vi har ont om i annonsen.

Kön var väl ca 150m bara (en del av det ringlandes) och vid elva (en timme efter öppning) var den nere på några få individer.

Kanske fanns en chans ändå att få tag i något om man var där någon timme innan, synd att man inte åkte dit...

Finns det några artiklar kvar?, misstänker att allt det intressanta är redan sålt

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Håller med frågorna ovan, det är tämligen intressant att veta vad som finns kvar. Handlas gärna av Webhallen men det blir svårmotiverat att flera timmar från jobbet för att köra flera mil och sen upptäcka att det jag vill ha (Z1 Compact) är slut

Permalänk
Webhallen
Skrivet av jnsson:

Har ni några chromecast:ar kvar?

Japp det finns ett gäng kvar.

Skrivet av RoleX:

Kanske fanns en chans ändå att få tag i något om man var där någon timme innan, synd att man inte åkte dit...

Finns det några artiklar kvar?, misstänker att allt det intressanta är redan sålt

Det finns rätt mycket kvar, TVn sålde slut ganska så direkt annars finns det mesta.

Skrivet av ecto:

Håller med frågorna ovan, det är tämligen intressant att veta vad som finns kvar. Handlas gärna av Webhallen men det blir svårmotiverat att flera timmar från jobbet för att köra flera mil och sen upptäcka att det jag vill ha (Z1 Compact) är slut

Just nu finns det bara tre st Z1 kvar (med risk för litet lagg då det kan ta upp till 5 minuter eller så för lagersaldot att uppdateras)

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Japp det finns ett gäng kvar.

Hoppas du förstod att jag menade just Barkarby butiken

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Webhallen
Skrivet av jnsson:

Hoppas du förstod att jag menade just Barkarby butiken

hehe jo

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Tack för svaret Webhallen! På väg ut och hoppas på det bästa...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ecto:

Tack för svaret Webhallen! På väg ut och hoppas på det bästa...

Hah tog slut precis innan jag kom dit, bittert :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Kommer en annons till på fredag som gäller hela helgen. Kommer att vara ett sinneserbjudande på en samsung ssd då
Skickades från m.sweclockers.com

Det ser jag fram emot

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Webhallen:

Kommer en annons till på fredag som gäller hela helgen. Kommer att vara ett sinneserbjudande på en samsung ssd då

Skrivet av ante_ante:

Det ser jag fram emot

Webb eller är det endast butik som gäller?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Webhallen
Skrivet av DavidtheDoom:

Webb eller är det endast butik som gäller?

Öppningserbjudande för Barkarby.
(Dvs bara i den butiken)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

En kompis var förbi butiken igår(17 tiden) för att försöka få tag på en Asus Memo pad (Artikelnr: 188685). Var tydligen slut då...
Men står fortfarande att det finns 6st i lager på hemsidan. Nåt som finns kvar ändå idag?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av danne79:

En kompis var förbi butiken igår(17 tiden) för att försöka få tag på en Asus Memo pad (Artikelnr: 188685). Var tydligen slut då...
Men står fortfarande att det finns 6st i lager på hemsidan. Nåt som finns kvar ändå idag?

De antal som gäller är de som står i annonsen, däremot har vi större lager än så av många av produkterna.
Däremot har vi inte råd att gå back hur många miljoner som helst på att öppna en ny butik så vi är tvugna att begränsa antalen.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Webhallen
Skrivet av ante_ante:

Det ser jag fram emot

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/kampanjer/ny_butik_barkar...

Hope you like it

Ganska awesome erbjudande på graffekortet där också if I may say so myself (men det kanske räknas som reklam så jag får banhammern på mig nu )

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/kampanjer/ny_butik_barkar...

Hope you like it

Ganska awesome erbjudande på graffekortet där också if I may say so myself (men det kanske räknas som reklam så jag får banhammern på mig nu )

Grymt, hoppas det finns kvar någon bara imorrn efter jobbet

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/kampanjer/ny_butik_barkar...

Hope you like it

Ganska awesome erbjudande på graffekortet där också if I may say so myself (men det kanske räknas som reklam så jag får banhammern på mig nu )

Grymt erbjudande på Nexus 5:an. Vill så gärna köpa den, men måste våga säga nej

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Webhallen
Skrivet av ante_ante:

Grymt, hoppas det finns kvar någon bara imorrn efter jobbet

Efter jobbet (om du inte jobbar natt dvs) blir nog inte så realistiskt tyvärr, gäller nog snarare att vara där första halvtimmen-timmen efter att vi öppnat för just SSDn som vi bara kör 30 st för det där priset.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Efter jobbet (om du inte jobbar natt dvs) blir nog inte så realistiskt tyvärr, gäller nog snarare att vara där första halvtimmen-timmen efter att vi öppnat för just SSDn som vi bara kör 30 st för det där priset.

Hur tidigt tror du man bör vara där? Jag och en kompis funderar på att åka dit men om mycket folk ska köa nån timme innan ni öppnar tror jag inte vi får något Var mest ute efter SSD och Nexus 5:an.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Ninami:

Hur tidigt tror du man bör vara där? Jag och en kompis funderar på att åka dit men om mycket folk ska köa nån timme innan ni öppnar tror jag inte vi får något Var mest ute efter SSD och Nexus 5:an.

Det var en kö redan i morse, inte riktigt så lång som självaste öppningsdagen dock.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Det var en kö redan i morse, inte riktigt så lång som självaste öppningsdagen dock.

Finns det kvar några Samsung SSDs?

Permalänk
Skrivet av Brygus:

Finns det kvar några Samsung SSDs?

Dom är ju redan slut enligt hemsidan, kul att man är tvungen att jobba och inte har chans att ta del av roliga erbjudanden.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Brygus:

Finns det kvar några Samsung SSDs?

Skrivet av ante_ante:

Dom är ju redan slut enligt hemsidan, kul att man är tvungen att jobba och inte har chans att ta del av roliga erbjudanden.

Det var tyvärr den vara som tog slut först i annonsen idag.
TV-apparaterna är det rätt het åtgång på också men mycket av det övriga verkar vara kvar och räcka en bra stund till.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch