Apple Wireless Keyboard + Xbox 360 Controller

Permalänk

Apple Wireless Keyboard + Xbox 360 Controller

Hej.
Har ett Apple Wireless Keyboard med svensk layout att sälja. Är i fint skick utan fula repor. Fungerar bra på Mac och PC. Har bluetooth. 200:- eller bud.

Har också en ny (använd ca 60 minuter) Xbox 360 Controller som också fungerar för dator. 100:- eller bud.

Finns i Piteå. Kan skickas. Budgivning i tillhörande tråd.

Hälsningar
Alexander

Läs hela annonsen här

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk

150kr+frakt för Apple wireless keyboard

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

100+frakt för Xbox 360 kontrollen.

Permalänk
Medlem

200 + frakt för Apple keyboard.

Permalänk
Medlem

150 + frakt för kontrollen

Permalänk
Medlem

300 + frakt för båda

Permalänk
Medlem

**uppdatering**

Har varit i kontakt med säljaren. Paketet är förhoppningsvis skickat. (Inget kolli)

Ett varningens finger. Köpte ett Trackir5 av tomten_alle i tisdags natt. Swishade pengar och blev lovad att det skulle skickas onsdag förmiddag. Han har sedan dess inte hört av sig trots att jag skickat PM och SMS. Han var senast inloggad för någon timme sedan men har ändå inte bemödats svara på PM. Avvaktar tills ikväll innan jag anmäler honom.

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem
Skrivet av BostonGurkan:

Ett varningens finger. Köpte ett Trackir5 av tomten_alle i tisdags natt. Swishade pengar och blev lovad att det skulle skickas onsdag förmiddag. Han har sedan dess inte hört av sig trots att jag skickat PM och SMS. Han var senast inloggad för någon timme sedan men har ändå inte bemödats svara på PM. Avvaktar tills ikväll innan jag anmäler honom.

Han har även ett glapp på fem månader utan aktivitet på SweClockers, så ja. Man kanske skall avvakta och se vad han svarar till dig.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Skrivet av BostonGurkan:

Ett varningens finger. Köpte ett Trackir5 av tomten_alle i tisdags natt. Swishade pengar och blev lovad att det skulle skickas onsdag förmiddag. Han har sedan dess inte hört av sig trots att jag skickat PM och SMS. Han var senast inloggad för någon timme sedan men har ändå inte bemödats svara på PM. Avvaktar tills ikväll innan jag anmäler honom.

Skrivet av Dreijer:

Han har även ett glapp på fem månader utan aktivitet på SweClockers, så ja. Man kanske skall avvakta och se vad han svarar till dig.

Skrivet av BostonGurkan:

Ja. Hans uppgifter verkar stämma överrens med swish-nummer osv. Vet inte varför han inte kommunicerar men det ska nog inte vara så svårt att sätta dit han om han seriöst försöker svindla mig.

Paketet är skickat. Allt är i sin ordning. Jag har inte svindlat någon. Jag beklagar min brist på kommunikation. Jag är periodare vad gäller mitt datorintresse och därmed Sweclockers.

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2