Permalänk

Logitec Wingman Extreme...

Har lust att modda min joystick men för att slippa sabba den så undrar jag om det finns någon som vet någon som skruvat isär den, och den fungerade fortfarande efteråt...

Inte lyckats hitta det på nätet..

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Noctua NH-U12A, ASRock X570 Taichi, G.Skill Trident Z Neo C 64 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB, Phanteks P600S, KFA2 GeForce RTX 2070 Super WTF

Permalänk
Avstängd

gör å testa du kan vara först !

Permalänk
Medlem

Jag har skruvat isär min wingman, har inte extreme varianten, men det är väl sak samma. Inget speciellt som kan gå sönder när man öppnar den.

Varför vill du modda den och hur?

Visa signatur

Har bytt namn från: nulleman ~ Blogg: http://skorpion.se
MacBook Pro: 15.4' ~ 1.83GHz ~ 1512MB RAM ~ 80GB HDD
Medlem i signaturen blodtörstiga Appleanvändare

Permalänk

Med lysdioder, finns genomskinlig plast vid basen av stickan och sedan på styrpinnen (?) ovanpå. Har försökt en gång innan men den sitter kvar fast alla skruvar i botten är borta. Vill inte ta i så den går sönder när den fungerar klockrent.
Isär får man ju alltid saker men sedan att dom fungerar efteråt är en annan helt annan sak...

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Noctua NH-U12A, ASRock X570 Taichi, G.Skill Trident Z Neo C 64 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB, Phanteks P600S, KFA2 GeForce RTX 2070 Super WTF

Permalänk
Medlem

oj, wingman och wingman extreme var inte samma sak, extreme är ju en joystick och wingman en gamepad.

Vet att det var krånglit iaf, kan vara nåt så enkelt att skhjuta n¨ånting frma eller bak eller upp/ner

Visa signatur

Har bytt namn från: nulleman ~ Blogg: http://skorpion.se
MacBook Pro: 15.4' ~ 1.83GHz ~ 1512MB RAM ~ 80GB HDD
Medlem i signaturen blodtörstiga Appleanvändare

Permalänk
Medlem

Skulle tro att alla potar och axlar sitter i "överdelen" av den så det "ska" bara vara att dra... Kolla så att det inte sitter nån skruv under eventuella klistermärken...

Visa signatur

O11D Evo | Aorus Z790 Elite AX | 13600K | Kingston 5200 CL40 32GB DDR5 | Galahad 360 | 7900 XTX Nitro+ | Kingston Fury Renegade 1TB & 2TB NVMe | 2 x 860 EVO 1TB @ RAID0 | Ironwolf 8TB | Asus PB278QR & VG27WQ1B

HP Microserver Gen8 1610 | Samsung 840 120GB | 2x WD RED 1TB RAID 1 | 1x WD RED 2TB | 1x WD Green 1TB

Permalänk
Medlem

jag har också en wingman extrem digital 3d och jag har tänk på samma sak som du, att sätta lysdioder i det lilla fönstert.. antar att det är den du har.. och jag får inte heller upp min, kretskortet och spaken är fastskruvat i bottenplattan, men skruvhuvudet på insidan.. så jag fattar inte huir dom har tänkt att man ska få upp den =/

Edit: antagligen så ska man ta bort spaken, och sen lyfta upp den övre plattan.. jag hittade 2st skruvar på den och så sitter det insex-skruvar på gasplattan.. orkar inte hämta en sån nyckel för att testa nu..

Edit 2: det sitter ingen skruv under klistermärket.. det könns som det gör det, men jag rev bort det o kollade..