Permalänk

Köpes: DDR3 och am3-kylare

Jag vill köpa DDR3-stickor, minst 4GB totalt. Märke och hastighet kvittar, men 4GB fördelat på max fyra stickor.

Jag vill också köpa en billig kylare, kan mycket väl vara stock, för am3.

Jag betalar såklart inga stora summor, runt en hundring för RAM eller kylare. Töm skrotlådan!
Jag undviker gärna frakt, hämtar eller möter upp i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Rätt säker på att jag har en helt ny oanvänd am3 stockkylare hemma. Ska kolla efter jobbet idag. Arbetar i Göteborg så ligger den hemma så är det bara och komma förbi och hämta den på måndag.. Gratis.

Visa signatur

Studio Datorn: INTEL NUC I7 SKULL CANYON | M.2 SAMSUNG 960 EVO 500 GB|32GB DDR4 KINGSTON HYPER X | SAMSUNG 28" U28E590D 4
Speldatorn: NODE 304 | Ryzen 5 3600 | Asus ROG STRIX B550-1 Gaming ITX | 16 GB DDR4 | 0 Graffe :( | CORSAIR H70 / COOLER MASTER M2 650W SILENT PSU |MSI Optix MAG322CQR Curved QHD 165 Hz

Permalänk
Skrivet av Cr0wl3y:

Rätt säker på att jag har en helt ny oanvänd am3 stockkylare hemma. Ska kolla efter jobbet idag. Arbetar i Göteborg så ligger den hemma så är det bara och komma förbi och hämta den på måndag.. Gratis.

Jag skickar ett PM!

Permalänk
Medlem

Har OCZ-stickor 1600mhz cl7. Kan skicka dem för frakten plus 50:- eller så!

Permalänk

Minnen

@Xosos:
Hej! Jag köper gärna dina minnen. 30 spänn borde räcka för frakten, ska jag swisha dig pengar?

Permalänk
Medlem

Hej! Har fyra st 4gb corsair minnen om det är av intresse

Permalänk

@andreasmark: Jag har fått tag på det jag behöver, men tack för erbjudandet!