Samsung Galaxy S3 m. ny skärm!

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy S3 m. ny skärm!

Hej, jag har den gamla godingen Samsung Galaxy S3 som jag inte använder, mörkblåa varianten. Jag finns i Stockholms-området och föredrar affär mellan fyra ögon, men det är inte omöjligt att få mig att skicka den. Den är 100% fungerande.

Den är perfekt som en billigare variant av huvudtelefon för den vårdslöse, som första telefon för den unge eller som en backup/test/sandbox lur att roota och testa appar, launchers osv på. Det finns tusentals möjligheter.

Den är i mycket fint skick! Eller ja, en spricka i skärmen finns tack vare en kompis - därför lämnar jag in den för ett byte av glas innan affär för din skull. Alternativt om du är OK med sprickan så drar jag av kostnaden för display/glas-byte, och då är det en RIKTIGT billig telefon.

Batteriet är utbytt för något år sedan på Samsung Service, och efter det inte använd mer än några veckor, så batteriet är i princip så bra det kan bli. Jag kan ha ett extra batteri (dock mycket mer använt) någonstans, men vågar inte lova det.

Jag har även två skal som kan medfölja om så önskas. Ett ljusblått kvalitets-skal gjort av ZooGue som har suttit på 99% av tiden den varit i användning + ett mjukt svart TPU-skal av variant billigare OEM. ZooGue-skalet är synbart använt, men långt ifrån sönderslitet så att säga, och det skyddar bra.

Bilder kommer på både telefon och skalen inom kort! Kartong finns också kvar.

Vi testar att säga 890 kronor och bud/förslag på byten så får vi se vart det leder, buda på i tråden!

Byte är även möjligt, kom med förslag! Det jag kan komma på nu som är intressant är:
- Bluetooth-headset av "medel-till-bra" modell, specifikt Marshall Major II BT är av stort intresse! Men även andra.
- Hårddiskar 1TB eller större, både interna/externa (med full hälsa och full funktion).
- SSD om du har någon äldre modell liggandes, eller nyare modell.
- Canon 60D DSLR-tillbehör; telekonverter EF/EF-S, mellanringar EF/EF-S med fungerande ljusmätning och autofokus, blixt SpeedLite 430EX II eller nyare/bättre, Canon EF-S 50mm f/1,8 glugg, ND- och/eller polariseringsfilter 77mm.
- Ett headset med bra ljud och mikrofon. Ej USB då jag vill koppla det till mitt ljudkort.
- En sådan där stor musmatta som du även har tangentbordet på (typ 100/110x40cm). För slitna är inte intressant.

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

@aMp: finns telefonen kvar?
Har en intel ssd 535 series 120GB över, intresserad?
Spricka i skärmen är inget problem.

EDIT; mycket möjligt att jag har en 3TB HDD också.
Kan ta fram SMART-data på dessa om du vill.