Røde PSA1 mikrofon-arm för skrivbordet + Blue Yeti Blackout

Permalänk
Hedersmedlem

Røde PSA1 mikrofon-arm för skrivbordet + Blue Yeti Blackout

Eftersom jag inte längre har behov av varken mikrofonarmen från Røde eller mikrofonen från Blue Yeti tänkte jag sälja dem, antingen i ett paket eller var för sig.

Røde Mikrofonstativ PSA-1 professional studio boom arm:
Denna mikrofonarm är väldigt populär bland streamare och proffs inom podcast-branschen.
Jag har haft den sedan 2015 och varit mycket nöjd med den - den är stabil, flexibel och smälter in väl bland övriga delar på skrivbordet.
Fästet passar de flesta mikrofoner. Själv har jag använt den ihop med min nuvarande Black Yeti och Samson Meteor.
Den har en smidig lösning för kabeldragning och ett väldigt bra fäste för skrivbordet som du kan se på bilden.

Om du tänkt dig att börja streama eller som jag: Har haft bra hörlurar som inte har inbyggd mikrofon och vill ha en extern lösning med mikrofon, så är detta en ypperlig produkt.

För full produktinfo, se: https://www.thomann.de/se/rode_psa1.htm?gclid=CjwKCAjwkrrbBRB...

Pris: Bud från 350 kronor. Köp direkt: 500 kronor. Budgivning pågår till fredag kl. 19 eller tills jag hittat rätt köpare.
Skickas/hämtas? Den går att skicka men då får köparen betala frakten. Jag har kvar originalkartongen. Hämtning prioriteras.
Jag säljer till vem jag vill o.s.v.

---

Blue Microphones Yeti Blackout:
Liksom mikrofon-armen från Røde är denna mikrofon väldigt populär och har fått fina betyg.
Har många funktioner, som du kan läsa mer om här: https://www.bluedesigns.com/products/yeti/
Billigast just nu verkar ligga kring 1290 kronor.

OBS: USB-anslutningen in i själva mikrofonen verkar glappa ibland som gör att mikrofonen tappar kontakten med datorn. När den väl sitter på plats fungerar den dock så länge man inte rör den och jag har inga problem haft med den. Jag har denna defekt i beaktande när jag sätter priset på mikrofonen.

Pris: Bud från 350 kronor. Köp direkt: 500 kronor. Budgivning pågår till fredag kl. 19 eller tills jag hittat rätt köpare.
Skickas/hämtas? Den går att skicka men då får köparen betala frakten. Jag har kvar originalkartongen. Hämtning prioriteras.
Jag säljer till vem jag vill o.s.v.

Betalning: Swish, i förskott.
Jag har gjort många affärer på SweClockers och har bra referenser: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=5...

Har du några frågor är det bara att skicka ett PM.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Budar 350kr + frakt för Yeti

Permalänk

350 för stativet, hämtar

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Medlem

400kr + hämtning för stativet

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av simpa975:

Budar 350kr + frakt för Yeti

Noterat.

Skrivet av Thesoxie:

400kr + hämtning för stativet

Noterat.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

450kr + frakt för yetin

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Esgd:

450kr + frakt för yetin

Noterat.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X