Permalänk

Köpes: Lenovo X230

Jag söker en Lenovo X230, antingen en i5 ellr i7. RAM, HDD/SSD spelar mindre roll. Plus i kanten om den har en IPS-skärm. Även X220 kan vara intressant, men då bara i7-modellen med USB3.

Vad betalar jag? Det beror såklart på skick och komponenter, säg vad du har så får vi prata om priset.

Jag finns i Göteborg, men behövs det skickas så står jag för kostnaden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Ska du göra keyboardmod? Har en, ska kolla stats, men köpte den för att den är i riktigt bra skick. Återkommer.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av fesoj:

Hej! Ska du göra keyboardmod? Har en, ska kolla stats, men köpte den för att den är i riktigt bra skick. Återkommer.

Skickades från m.sweclockers.com

Min plan är att göra en keyboard mod, ja. Kolla vad du har och hör av dig!

Permalänk

Jag har också en X230 i bra skick som jag skulle kunna tänka mig sälja.

i7-3520M(2.9GHz),4GB RAM,500GB 7200rpm HD,12.5in 1366x768 LCD,Intel HD Graphics,Intel 802.11agn,WWAN,Bluetooth,1Gb Ethernet,UltraNav,Secure Chip,Fingerprint reader,Camera,9c Li-Ion,Win7 Pro 64

Uppgraderad till 8gb ram och SSD.

Hur ser jag om den har IPS-panel?

Permalänk
Skrivet av Stumblebum:

Jag har också en X230 i bra skick som jag skulle kunna tänka mig sälja.

i7-3520M(2.9GHz),4GB RAM,500GB 7200rpm HD,12.5in 1366x768 LCD,Intel HD Graphics,Intel 802.11agn,WWAN,Bluetooth,1Gb Ethernet,UltraNav,Secure Chip,Fingerprint reader,Camera,9c Li-Ion,Win7 Pro 64

Uppgraderad till 8gb ram och SSD.

Hur ser jag om den har IPS-panel?

Det lättaste sättet skulle jag tro är att kolla på exakt modellnummer, eller kolla ordenligt på betrakningsvinklarna. Var finns du någonstans?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@I_KILL_HORSES: Jag saxade informationen från servicetaggen på datorn. Så det är den infon som finns.

Väldigt svårt att avgöra baserat på betraktningsvinkel. Det är lite sämre ljusstyrka när man kollar från sidorna. Men färgerna är konsekventa.

Jag (och datorn) finns i Luleå.

/Narux

Permalänk
Skrivet av Stumblebum:

@I_KILL_HORSES: Jag saxade informationen från servicetaggen på datorn. Så det är den infon som finns.

Väldigt svårt att avgöra baserat på betraktningsvinkel. Det är lite sämre ljusstyrka när man kollar från sidorna. Men färgerna är konsekventa.

Jag (och datorn) finns i Luleå.

/Narux

Du har PM!