Moddar till The Witcher 3: Wild Hunt

Permalänk
Medlem

Drar igång W3 för första gången, tack till @emilakered och @Oneone för tips på moddar (och blänkaren om den här tråden ).

Har lagt söndagen på att fixa en "boiler plate" som jag tänkte starta med. Har ett problem dock:

Super Turbo Lightning vill inte fungera ihop med Real Weather.

Förslag på fix eller andra bättre alternativ/kombinationer till dessa moddar mottages tacksamt

Kör med The Witcher 3 Mod Manager + Script Manager. Samt Community Patches, eftersom vissa av moddarna krävde detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av serdyllon:

Drar igång W3 för första gången, tack till @emilakered och @Oneone för tips på moddar (och blänkaren om den här tråden ).

Har lagt söndagen på att fixa en "boiler plate" som jag tänkte starta med. Har ett problem dock:

Super Turbo Lightning vill inte fungera ihop med Real Weather.

Förslag på fix eller andra bättre alternativ/kombinationer till dessa moddar mottages tacksamt

Kör med The Witcher 3 Mod Manager + Script Manager. Samt Community Patches, eftersom vissa av moddarna krävde detta.

inga problem! glöm inte denna! hoppas du gillar spelet funderar på att spela igenom det igen snart , för tredje gången

https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1024

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Mycket snask att fixa med, blir att omedelbart modda! Något jag inte gjort sen Skyrim och FO4.
Första genomspelningen pågår, är än så länge bara level 3 och det börjar dra ihop sig till att häva ihjäl nån griffin som terroriserar trakten.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk

Level 22 så rätt många timmar in, och fungerat felfritt med följande moddar som jag installerat med vortex. Listade i prio ordning.

Better Torches.
HD reworked project ultimate.
HD Monsters reworked.
HD Birds.
Auto loot AIO 3.0.
Over 9000 weight limit.
Indestructible items.
Auto apply oils.
Super Turbo lighting Mod.
MapQuestObjectives.
Mutagen transmutation oxenfurt.

Ser otroligt mycket bättre ut med HD reworked och super turbo light.

Permalänk
Medlem
Skrivet av serdyllon:

Drar igång W3 för första gången, tack till @emilakered och @Oneone för tips på moddar (och blänkaren om den här tråden ).

Har lagt söndagen på att fixa en "boiler plate" som jag tänkte starta med. Har ett problem dock:

Super Turbo Lightning vill inte fungera ihop med Real Weather.

Förslag på fix eller andra bättre alternativ/kombinationer till dessa moddar mottages tacksamt

Kör med The Witcher 3 Mod Manager + Script Manager. Samt Community Patches, eftersom vissa av moddarna krävde detta.

Jag installerade samtliga dessa (tack för listan!) men får följande error när jag ska starta: Error [modbootstrap-registry]local\mods_registry.ws(3): Unknown base class 'CModFactory'

Nån aning om vad det är som ställer till det å hur man löser det??

EDIT: Fick till det nu, det var Increased draw distance-modden som ställde till det, fick inte till det så jag installerade denna istället: https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/3082

Nu ska jag köra igenom spelet igen!! Fyfan vad kul det blir. Har just bytt till mig en 34" IPS, körde det på en gammal 24" TN förra gången när det först kom ut.. Utan moddar då. Å expansionerna har jag inte heller kört. Så det blir nästan som ett nytt spel..