Komplett SweC-Bonanza - Diskussion

Permalänk
Komplett.se

Komplett SweC-Bonanza - Diskussion

Sponsrat inlägg från Komplett
I samarbete med SweClockers


Hallå!

Vi kör igång en liten specialare! Inom kort (onsdag) så kommer alla SweClockare att kunna rösta bland olika typer av erbjudanden. Beroende på resultatet i omröstningen så hoppas vi kunna matcha de och panga ut några fina deals på fredag klockan 11:00.

Vi lovar inte 50% rabatt på några RTX-kort men vi LOVAR att lösa episka priser. För er som likt oss, varit med länge, så påminner detta kanske om våra "1337 -nedräkningsdeals" som vi körde för en herrans massa år sedan. Och ja, det är nog inte helt olikt

Mer info följer. Men häng med för på fredag smäller det.

Feel free att diskutera deals och tankar i denna tråd.

Väl mött!

// Erik, Victor och resten av gänget på Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Vi lovar inte 50% rabatt på några RTX-kort

Tråd skickad rakt ned i papperskorgen!

Nädå, ska bli spännande

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

@Komplett vore så grymt trevligt med rejäl rabatt på riktigt bra chassin som ex. Fractal Design Torrent (nummer #1!), Cooler Master TD500 Mesh, Phanteks P500A, eller liknande. Oftast när ÅF säljer ut chassin så är det modellerna som inte är så populära (förståeligt). Jag har letat efter ett chassi med grymt luftflöde till bra pris i snart ett halvår nu

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Hedersmedlem

Hade ju varit kul med ett bra pris på en vettig skärm (host Eizo, host host EV3895 hrm.. host) till hemmakontoret... men tyvärr tror jag inte det kommer att vara såna modeller som prispressas en sån här helg.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Snuskigt bra pris på OLEDs TV. skulle nog många hugga på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Tråd skickad rakt ned i papperskorgen!

Nädå, ska bli spännande

40% räcker för mig

Permalänk
Medlem

M2 minnen som är godkända för Ps5 skulle jag vilja ha.

Permalänk
Medlem

En bra gaming stol till bra pris hade jag slått till på

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk
Medlem

Ryzen 5600X eller Intel 12400 samt tillhörande itx-moderkort!

Visa signatur

Dan Cases A4-SFX | ASUS Prime H610I-PLUS D4 | Corsair SF750 | Intel 12400 | Intel Arc A750 | Kingston Fury 16GB (8x2) 3200MHz | Samsung 980 500GB | Crucial MX500 500GB

Permalänk
Medlem

Jag kan bara prata för mig själv, men en mus med många knappar vore ju kul. Min Corsair Scimitars hjul gick sönder häromveckan, och jag vill inte ha färre knappar nu när jag har ett 60%-tangentbord.

Och hifi-lurar. Alltid hifi-lurar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tejodor:

Ryzen 5600X eller Intel 12400 samt tillhörande itx-moderkort!

Detta! Kanske ett intel 12600k + itx kort + ddr5 deal som inte kostar satans mycket eller en ddr4 kombo! bra sagt!

Edit: kanske slänga in ett Meshlicious chassi (gen4)?

Permalänk
Medlem

Uppgraderingspaket med Ryzen eller Intel vore något. (5600x eller 12600K med ATX moderkort.)

Permalänk
Medlem

Bra combo deals på Alder Lake cpuer + DDR4 moderkort 👍🏼

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Medlem

Raspberry Pi, ni behöver inte ens ha rabatt på dom

Permalänk
Medlem

Valen av att rösta förvirrade mig, vad betyder de?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Schyssta ITX brädor hade jag gärna sett till nedsatt pris

Permalänk
Medlem

Komplett allt innom data är intresant så utnyttja spännvidden

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Sponsrat inlägg från Komplett
Vi lovar inte 50% rabatt på några RTX-kort men vi LOVAR att lösa episka priser på Radeon RX 6000 serien!

Jag korrigerade meningen lite så den passar lite bättre. (ironi)
Skämt åt sido.

Riktigt bra pris på NAVI 21 kort samt Fractal Design Torrent och även headsets/högtalare skulle vara mycket intressant för min del.

Visa signatur

Låda: Fractal Design Torrent PSU:Corsair RM 1000x Moderkort: Asus ROG Strix B550-F. CPU: Ryzen 5 5600X @Stock. Minne: DDR4-3600 mhz. GPU: PowerColor Radeon Rx 7900 XTX Limited. Skärm: Samsung Odyssey G9. OS: Manjaro.

Permalänk
Medlem

Jag vill ha episk rabatt på en riktigt bra dataskärm

Permalänk
Medlem

Jag vill pensionera min Munin och ha en med fler platser och med möjlighet till ssd write cache.
NAS alltså... Å andra sidan så funderar jag på att bygga eget i fjamtiden.

Så 40%-75% rabbat på ett 6900xt går lika bra.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

En gaming laptop med 3080 grafikkort, tack så mycket
HÖGT TGP värde är ett krav. Det där möget Acer Nitro 5 är inte värt en krona, exempelvis.
Med bra kylning.
Under 20k.

Sätter ni en 45k laptop för 40k så är det inte intressant

Permalänk
Inaktiv

Massiva snurrplattor i makroformat!

Permalänk
Medlem

Laptops i 10.000 kr klassen! Villhöver en ny

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Snälla hypa inte detta nu och sen kommer det något 10% erbjudande på någon produkt ni vill bli av med.
Det är inte bra reklam att dra igång något på Sveriges största dator forum och sedan inte leverera. Då är det bättre att inte göra något alls.
Det är en rätt kräsen kundkrets ni riktar er mot, och alla på denna site kan googla och använda prisjakt.

Med det sagt så kan det bli riktigt bra och generera bra recensioner och rekommendationer om ni levererar.

Nåja, lycka till i alla fall👍

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Inget alls, bojkotta komplett, luras och extremt svårt att få tillbaka pengarna.

Har underlag som styrker att jag köpt varor, fått andra varor samt jagat dem för att få en retur + när returen väl gått igenom ska de tulla ut varorna från Sverige (hantering i Norge). Har tagit extremt lång tid och mycket jobb att få tillbaka 2/6 av pengarna i skrivande stund, var tvungen att kontakta försäkringsbolag för att aktivera rättsskyddet. Usch och fy. Avstå komplett, i min mening en kriminell organisation noterad på Oslobörsen. Den ena säger att de hade problem på hemsidan i december och att det var därför, nästa förnekar det helt (har sparat alla konversationer).
Inet har aldrig strulat, har inte ens behövt kontakta kundtjänst.
Netonnet har funkar bra, får se nu när de köps upp av komplett-mostret.

Råder å det starkaste att inte handla från komplett.

Permalänk
Medlem

Behöver en ny spelmus, gärna rabatt där.

Annars en processor Zen 3, min Zen 1,5 (2700) börjar bli en sjuk flaskhals för mig.

Visa signatur

Modermodem: Asus ROG Strix X470-F
Grafikkort: XFX Speedster MERC 319 AMD Radeon™ RX 6800 BLACK
Processor: AMD 2600X
Minne: 48 GB

Permalänk
Medlem

Lite utförsäljning på Zen 2 och RTX 2K/Radeon 5k, vore najz.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk

Komplett-PC med Intel i7-i9 gen 12 och RTX Ti 3070-3080.

Permalänk
Medlem

ryzen 5600x för 2000kr