Permalänk
Medlem

Asus RT-AC87U

Kränger min router då jag uppgraderat mitt nätverk.

Rullat på fin fint.
Återställd.

Då den är några år på nacken (Köptes 2014) & säljes i befintligt skick så sätter jag startbud på 50 kr.

Frakten står köparen för alt hämtar den i Karlskoga.
Skickas med postnord eller schenker vilket köparen får välja.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Bra att veta att äldre Asus-routrar är måltavla för rysk virus.
https://www.sweclockers.com/nyhet/33967-aldre-asus-routrar-ma...

Åtgärder för att skydda sig:
"Asus rekommenderar att användare installerar den senaste mjukvaruuppdateringen oavsett om de tror att de har blivit utsatta eller inte. Problemet med Cyclops Blink är att den inte försvinner ens vid återställning av routern, eftersom den kan spara sig själv till lagringsminnet i en router. Det är just därför Asus rekommenderar att installera den senaste mjukvaran, för att på så sätt radera hela lagringsutrymmet.
..
Därtill har Asus några råd som kan reducera risken att bli infekterad, som att stänga av fjärrstyrning av routern samt att byta användarnamn och lösenord."

Visa signatur

😑

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aizu:

Bra att veta att äldre Asus-routrar är måltavla för rysk virus.
https://www.sweclockers.com/nyhet/33967-aldre-asus-routrar-ma...

Åtgärder för att skydda sig:
"Asus rekommenderar att användare installerar den senaste mjukvaruuppdateringen oavsett om de tror att de har blivit utsatta eller inte. Problemet med Cyclops Blink är att den inte försvinner ens vid återställning av routern, eftersom den kan spara sig själv till lagringsminnet i en router. Det är just därför Asus rekommenderar att installera den senaste mjukvaran, för att på så sätt radera hela lagringsutrymmet.
..
Därtill har Asus några råd som kan reducera risken att bli infekterad, som att stänga av fjärrstyrning av routern samt att byta användarnamn och lösenord."

hehe ja kanske därför han säljer den till en ovetandes

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
backup 144Hz AOC 1080p, zotax rtx3070 8gb, i7 10700K,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB a2000 + mer lagring, Seasonic 650 gold, phantek p300 Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC rtx3050, ryzen 5500, stock cooler, 16GB 3200, 1tb Samsung PM9A1, 2TB HDD,seasonic 550w gold, Mission SG1 chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gtoxed:

hehe ja kanske därför han säljer den till en ovetandes

Nae säljer pga uppgradering av nätverket här hemma.
Är ju frittval och lägga bud el inte.

Ingen direkt hemlighet då nyheten stått här på swec.

Sätter sluttid 22 ikväll efter jobbpass

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Vann jag eller är du missnöjd med budet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KarlHelmer:

Vann jag eller är du missnöjd med budet?

tja du vann, hann inte skicka PM igår
kommer ett om några minuter

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

tja du vann, hann inte skicka PM igår
kommer ett om några minuter

Ingen fara 😊