Problem att skicka mail som hotmail från gmail

Permalänk
Medlem

Problem att skicka mail som hotmail från gmail

Tjenare.

Är det fler som fått problem att i gmail kunna skicka mail som hotmail?
Helt plötsligt kan jag inte skicka mail som hotmail från mitt gmail konto och jag förstår verkligen inte varför...
Försöker jag skicka ett mail får jag efter ca 10s tillbaka följande:

Meddelandet levererades inte
Du skickar detta från en annan adress eller ett annat alias med hjälp av funktionen Skicka e-post som. Inställningarna för kontot för Skicka e-post som är felkonfigurerade eller inaktuella. Kontrollera inställningarna och skicka på nytt.
LÄS MER
Svaret från fjärrservern var:

334 VXNlcm5hbWU6 UGFzc3dvcmQ6 Authentication unsuccessful [MN2PR03CA0017.namprd03.prod.outlook.com]

Har gått in på "konton & import" i gmail och redigerat infon på mitt hotmail konto och det är inga problem att verifiera uppgifterna där.
Har även provat med följande smtp servrar utan att det blir bättre
smtp.office365.com
hotmail-com.olc.protection.outlook.com
smtp-mail.outlook.com
Port 587 används och TLS som kryptering, fyller jag i kontot å lösenord å resten av inställningarna så verifierar den det och godkänner det. Men får sedan när jag skickar felmeddelandet ovan.

Har även provat att ta bort kontot och lägga till det igen och fått en verifierings kod i hotmail som jag skrev in i gmail inställningarna och allt blev success, men samma fel när jag skickar ett mail...

Äre någon som har nån idé om vad som är felet? Eller äre nått generellt problem just nu bara?

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB