Linus Tech Tips pausar videoproduktionen i en vecka för förbättringsarbete

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AlexHjelm:

Jag är varken Linus fanboy eller Andrew-tate fanboy. Hennes jobb var att göra 5 posts per dag på socialamedier och nej det tar inte 8 timmar per dag, snarare 3-4h om man gör dom väldigt _BRA_.

Lata personer utan framtid är oftast de som är mest upprörda när man faktiskt måste jobba på riktigt. Bara se alla som fick sparken av twitter, var det 80%? ingen jobbade på riktigt och Twitter går bättre än någonsin när det gäller stabilitet och intäkter.

Sums it up good.
https://www.youtube.com/shorts/oTOk-13GNsA

Pratar vi om Madison? Hur vet du vad hennes jobb var och hur "lite" hon jobbade?

Att man sympatiserar med Linus och tror Madison sitter och blåljuger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexHjelm:

Jag är varken Linus fanboy eller Andrew-tate fanboy. Hennes jobb var att göra 5 posts per dag på socialamedier och nej det tar inte 8 timmar per dag, snarare 3-4h om man gör dom väldigt _BRA_.

Lata personer utan framtid är oftast de som är mest upprörda när man faktiskt måste jobba på riktigt. Bara se alla som fick sparken av twitter, var det 80%? ingen jobbade på riktigt och Twitter går bättre än någonsin när det gäller stabilitet och intäkter.

Sums it up good.
https://www.youtube.com/shorts/oTOk-13GNsA

Aha Musk-fanboy istället, jag förstår.

Du kan verkligen inte ha läst långt i det du länkade då det precis under när hon beskrev sina arbetsuppgifter även skriver: "I cannot speak on what it's like now, but they have an entire team working on (seemingly) what I was expected to accomplish alone." Så nu helt plötsligt krävs det ett team att göra det som hon skulle göra själv.

Många andra här har redan pekat ut bristerna i ditt tänk och så jag tänker inte upprepa.

Har inte mött lata människor som tycker att dom ska få saker bara för att dom vill det. Däremot har jag träffat många människor som har haft det lite för bra och åkt räkmacka på sina föräldrar och landat något skönt chefsjobb, som dom sedan hävdar att dom minsann har kämpat sig till, som inte har någon aning om hur mycket arbete som vissa saker kräver.

Men det är ju bara min åsikt och inte något som världsfrånvända offerbeskyllare behöver dela.

Permalänk

Huruvida Madison var lat och om hennes klagomål var berättigade är väl mindre relevant, det viktiga är väl vilket bemötande hon fick när hon tog upp det.

Och det är väl lite det som är problemet i mina ögon: bemötandet. I de flesta (om inte alla) kontroverser på senare tid så har responsen alltid varit 100% att skylla ifrån sig och rädda sitt eget skinn, och 0% ansvar, förståelse och sympati.

Sedan har ju reddit-häxjakten (inte hel oväntat kanske) gått lite överstyr, där tydligen alla på LMG är skitstövlar och man kan se tydliga tecken på problemen överallt i deras videos.

Visa signatur

Ryzen 5 5600X, 32GB RAM, Asus TUF RTX 3080 OC, Cooler Master NR200P, LG OLED55C1
i7-9700K, 32GB RAM, MSI RTX 2080 Gaming X Trio, Fractal Design Meshify 2 Compact, Xiaomi Curved Gaming Monitor 34

Permalänk
Medlem

Madison var inte vem som helst heller. Hon var från början med i deras alla tiders femte mest populära video. Det var lite av en framgångssaga när hon blev anställd och det passade också väldigt bra med deras image. Efter hon blev anställd så var hon med i TechLinked. Bland annat på den kanalens idag andra mest populära video.

Allt blir inte bra men att det gick så åt skogen tyder på att det är dysfunktionellt. Annars hade någon inte minst av ren självbevarelsedrift tagit det på allvar eftersom det ser så dåligt ut.

Permalänk

Detta företaget LMG kan man jämföra med några storföretag inom servicesektorn här i Sverige. Jag har full förståelse av Madison och hennes upplevelse i LMG. Jag har även upplevt liknande beteende hos några arbetsgivarna här i Sverige. Egentligen är detta ett utbrett problem runt om världen där företagarna är oseriösa och giriga. För eller senare kommer dem drabbade får upprättelse av dessa oseriösa företagarna hur dem beter sig mot andra. Jag kalla detta för cause and effect. Det innebär att oseriösa företagarna som är negativ kommer få ätas upp av allt det dåliga handlingar som det gjort och fortsätter att göra. En dag kommer det bli en atombomb där med sina egna handlingar kommer att förstöras av sig själva. Detta som händer med LMG är bara början.

Permalänk
Skrivet av AlexHjelm:

Denna, https://threadreaderapp.com/thread/1691693740254228741.html
Problemet med personer som dessa är att dom inte inser att det är dom det är fel på.
Hon är lat, grinig, girig och allt möjligt. Enligt henne själv gillade ingen henne och är det av en slump? nej. Felet är inte alltid hos andra, dem kan faktiskt vara hos dig själv också. Människor har så jävla dåligt självinsikt så det är galet.

Varför tror ni ingen av dessa personer lyckas i livet? Så mycket ordbajs så jag fick ont i huvudet nu.

Yeah man märkte efter 10 minuter av klippet att hon var lagom dryg som person, inte för att det rättfärdigar att bli illa behandlad dock.

Riktigt surt att LTT klantat sig så här illa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jberntsson:

Huruvida Madison var lat och om hennes klagomål var berättigade är väl mindre relevant, det viktiga är väl vilket bemötande hon fick när hon tog upp det.

Och det är väl lite det som är problemet i mina ögon: bemötandet. I de flesta (om inte alla) kontroverser på senare tid så har responsen alltid varit 100% att skylla ifrån sig och rädda sitt eget skinn, och 0% ansvar, förståelse och sympati.

Sedan har ju reddit-häxjakten (inte hel oväntat kanske) gått lite överstyr, där tydligen alla på LMG är skitstövlar och man kan se tydliga tecken på problemen överallt i deras videos.

Precis. Även om en person är lat/gnällig/bortskämd etc etc (Vilket jag inte menar att Madison var utan pratar generellt) så ska man bli professionellt bemött av HR när man "framför synpunkter" eller vad vi nu ska kalla det. Enskilda anställda kan bete sig svinigt ibland. Det har jag sett många gånger. Men de har såvitt jag vet blivit bemötta med professionalism och lugn och sans, vilket är den bästa metoden om man vill lugna ner en situation. Att någon i chefsställning skulle låta sina egna känslor och stämningsläge färga bemötandet av en underordnad anställd är Ju väldigt sällsynt och oftast sådant som hamnar på någon nyhetssida, för att det inte hör till vanligheterna.

En chef har inte rätt att bemöta en dryg anställd på ett drygt sätt. Inte bara att det är fruktansvärt omoget och barnsligt, men man gör ju i så fall sig till åtlöje eftersom man sjunker till samma nivå.

Jag har trott att den flamsiga "tonnårspojkeattityden" som de har i videorna bara är ett sätt de agerat på för att det drar views för att folk tycker det är roligt. Men de kanske hanterar personalärenden på samma sätt?

Förbluffande att vissa verkar tycka att hon är lat och dryg och att det då är helt OK att som chef vara dryg tillbaka. Sandlådenivå verkligen.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas verkligen inte att du,@AlexHjelm har eller någonsin får ett personalansvar. Det är skrämmande hur svepande du resonerar utan att ha all fakta samtidigt som du generaliserar om "latmaskar". I min mening inte en värdig människosyn du visar i dina senaste inlägg i denna tråd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexHjelm:

Jag är varken Linus fanboy eller Andrew-tate fanboy. Hennes jobb var att göra 5 posts per dag på socialamedier och nej det tar inte 8 timmar per dag, snarare 3-4h om man gör dom väldigt _BRA_.

Jobbet hon hade var alltså:

Ta fram idéer för, skapa och publicera 3 Tweets, 2 TikTok, 2 Instagram per dag. Ta fram idéer för, skapa och publicera 2 exklusiva videos till FloatPlane.com i veckan. Detta inkluderade då manus, planera, boka in deltagare, plåta, redigera, efterfråga och vänta på ev. godkännanden, stämma av med sponsorer att dom är nöjda etc, publicera och slutligen arkivera. I tillägg ansvarade hon för att sköta sponsrat innehåll till sociala medier, vilket bara det kan vara ett heltidsjobb.

Vore intressant att veta vilken yrkeserfarenhet av liknande arbetsuppgifter du har eftersom du kan göra ovan bedömning av tiden det tar?

Visa signatur

SPELA: 13900K - Gaming X Trio 4090
LEVA: OnePlus 12 - MacBook Air M2 13"
PLÅTA: Canon C70, R3, 1DX mkII, BMPCC6K
LYSSNA: KRK Rokit RP8 G4, Beyerdynamic DT 1990 PRO
FLYGA: DJI FPV, Avata

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Jo, det är många som verkar böla ordentligt för han reagerar helt lugnt och rationellt medan många, tex ovan tre, beter sig som om det, både hans kommentar och LMGs interna problem, var en personlig attack mot dem på något vis. Jag ser bara en extrem överreaktion på hans kommentar som uppenbarligen träffade precis rätt jävligt ömma tå. Jag kan inte dra någon annan slutsats för de drog ju alla till med halmgubbar som svar t.om.

Fast det är ju inte vad någon av dessa tre öht gjort i de texter som du har citerat. Det är alla svar på kommentaren "han har sagt förlåt så nu glömmer vi allt som har hänt".

Och om nu det är att böla att vara kritisk mot folk när de gör fel, vad är det då att vara kritiskt mot de som var kritiska? Lägger vi dessutom till att den som kritiserats defacto gjort sig skyldig, att det handlar om en extremt populär person med en enorm maktfaktor så blir det ju tvärtom så att de som verkligen bölar är de som letar upp trådar som detta för att kasta skit på alla som kritiserar.

Skrivet av Zemlan:

Det blir ju cancel kultur för man är inte intresserad av ursäkten, hånar och häcklar den och även de som ens närmar sig ett försvarande av det man riktat gafflarna mot och vad denne än gör har man bestämt sig för att de är döda i de egna ögonen. Det är ju precis så det brukar se ut när ett drev drar igång ju...?

Det är inte på något sätt för sent om man sitter på utsidan och tar några djupa andetag och är lite objektiv...LMG tar detta på allvar och har valt att jobba med det. INGET de gjort hade gjort många individer här i tråden nöjda. Det verkar tydligt för mig också nu efter att ha läst igenom tråden.

Om inte det är cancel-kultur, så den i varje fall brukar manifestera sig (enligt mig) så vet jag inte vad som är det allvarligt talat. Givetvis ska man kritisera LMG, inget fel med det. Men det ballar ju ur...

Nej det blir det inte för det finns inget som heter cancel-kultur, det är enbart en uppfinning från högersidan i USA som ala nyspråk från 1984 försöker manipulera språkbruket hos folk på så sätt att motståndarsidan alltid gör fel oavsett vad de gör. Dvs om folk på vänstern bojkottar något så kallas det för cancel-culture, men om folk på högern bojkottar något så är det för att "go woke, go broke".

Liknande sak som de gör t.ex i idiotfabriken The Daily Wire där de öppnar stolt med "facts don't care about your feelings" för att sedan timme in och timme ut enbart prata om just deras känslor.

Bara se på vad du själv skriver, du skriver att det inte är något fel med att kritisera LMG, men när folk väl gör det så "ballar det ju ur". Och ja INGET de gjort har gjort många individer nöjda i den här tråden därför att hittils så har LMG inte gjort ett jäkla dyft, vad vi har fått hittills är enbart löften om ATT de tänker göra något och jag kan garantera dig att om LMG verkligen gör faktiska ändringar och rent hus så kommer också många kritiska röster i den här tråden att vända. Men just nu har LMG enbart klantat till det, sedan har de försökt att sopa under mattan, sedan dragit tillbaka sitt sopförsök, sedan ljugit om hur de hanterat Billet Labs och till sist sagt att de ska ta en vecka på sig att komma på hur de ska gå framåt. Dvs inte mycket som är förtroendeingivande.

Och så har vi sen hela biten med Madisson.

Visa signatur

|Ryzen 5800x3d|RX 7900XTX Hellhound|Asus Prime X370 Pro|32GiB Corsair 2400MHz CL16 Vengeance|Corsair HX1000i|Fractal Define R5|LG 45GR95QE|Corsair K100|Razer DeathAdder V3 Pro|Ubuntu 24.04|

Permalänk
Medlem

Intressant kommentar från Emily. Modigt att ens våga skriva detta när man fortfarande är anställd där.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Chromatic:

Yeah man märkte efter 10 minuter av klippet att hon var lagom dryg som person, inte för att det rättfärdigar att bli illa behandlad dock.

Riktigt surt att LTT klantat sig så här illa.

Vilket klipp?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nozomi:

Vilket klipp?

Förmodligen avses den video som gjorde Madison så populär. ROG Rig Reboot-videon.

https://www.youtube.com/watch?v=M8NFhjj0bUk

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Skrivet av Nozomi:

Vilket klipp?

Tror den hette My most painful PC Build.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Intressant kommentar från Emily. Modigt att ens våga skriva detta när man fortfarande är anställd där.

<Uppladdad bildlänk>

Verkligen. Utan att säga det rakt ut så säger hon ju att det enligt henne finns missförhållanden som hon försöker ändra på, och att det just handlar om det som Madison pratar om, eftersom att hon nämner henne så som hon gör.

Det märks att hon är slipad och rutinerad då det mellan raderna är ett knivskarpt inlägg men formulerat på ett sät som gör att hon knappast kan klandras för det om man bara går på det hon faktiskt skriver.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarg:

Säger mig ingenting och är inte det jag var ute efter men OK......

Permalänk
Medlem

Längesedan man slutade prenumerera och följa LTT.
Nu ännu en anledning till varför man gjorde rätt.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chromatic:

Tror den hette My most painful PC Build.

Är det den som är den femte mest visade videon på LTT? Verkar inte som att folk håller med dig om att hon var jobbig.

Permalänk
Skrivet av Nr42:

Är det den som är den femte mest visade videon på LTT? Verkar inte som att folk håller med dig om att hon var jobbig.

Youtube är rätt så bra på att sudda bort hat, tycker jag. En bra sak! Hoppas oavsett vad att folk tar hon seriöst, det hon säger låter ju som det var tortyr att arbeta där.

Permalänk
Hedersmedlem

*Sidospår raderat (Svenska språkrådet osv)*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Jag har trott att den flamsiga "tonnårspojkeattityden" som de har i videorna bara är ett sätt de agerat på för att det drar views för att folk tycker det är roligt. Men de kanske hanterar personalärenden på samma sätt?

Det känns väldigt mycket som den stereotypiska frat bro startup-kulturen.

Skrivet av ZamSha:

Säger mig ingenting och är inte det jag var ute efter men OK......

Du efterfrågade ju korroboration.

Visa signatur

Nada.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cyklonen:

Intressant kommentar från Emily. Modigt att ens våga skriva detta när man fortfarande är anställd där.

<Uppladdad bildlänk>

Hoppas det kan bli ändring.

Visa signatur

Ny här

Permalänk

Generellt så sysslor ju företaget med något ganska harmlöst, techtubing, eller tech socials. Jag gillar generellt inte deras videos, men händer att jag ser en video slentriant på youtube. Att det finns faktafel ibland bryr jag mig inte så mycket för om jag ska vara ärlig, då det knappast är därför jag trillat in på en LTT video.

Att det finns missförhållanden inom företaget drabbar såklart främst dom anställda, tråkigt för dom om det inte är en bra arbetsmiljö. Det viktigaste är såklart att LMG får jobba med detta och få till en bra arbetsmiljö om folk inte trivs.

Ibland ska man komma ihåg att man kan ha faktamässigt korrekt men man måste ändå be om ursäkt, och ibland har man haft faktamässigt fel men behöver förlåtas. Vi människor är känslovarelser och inte robotar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meowi:

Hoppas det kan bli ändring.

Jag tror tyvärr inte det så länge Linus och hans "generaler" är i ledningen. Eftersom det är Linus och Yvonnes företag, helt ägt av dem, så kommer inte Linus försvinna så länge företaget finns.

Det är svårt att veta säkert vem som är god och vem som är ond i den här soppan, men det hade varit häftigt om ett gäng av de goda hade hoppat av och startat eget. Visst, det blir nästan omöjligt eftersom man startar från nära noll både i tittarantal och budget, men ändå.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarg:

Det känns väldigt mycket som den stereotypiska frat boy startup-kulturen.

Jag har suttit här nu i en kvart och försökt skriva ett svar men inser att det blir massa irrelevanta avstickare och att det är dumt att skriva saker i affekt.

Men ja nog verkar det vara stereotypt grabbigt inklusive att ett nyp i rumpan på en kvinnlig kollega ska ses som en komplimang. Det är tråkigt att samhället inte kommit längre. De kan snacka hur mycket de vill om att det inte är deras värderingar och så vidare men de riktiga värderingarna ligger ju i hur man beter sig, inte vad som står i något policydokument.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

För dom som inte har sett "Shots Fired" från LTT mot GN och HU ...

Var en tour av LTT, 2 veckor sedan, där "guiden" sa
"The difference between us and lets say Gamers Nexus or Hardware Unboxed, is that we do new test every time "

Source = https://youtu.be/ybR3VAvBkXY?t=509

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer

Permalänk
Saknad Hedersmedlem

Var lite osäker på om allt fungerade så tog bort mitt första inlägg, om någon såg den innan den raderades. Men ser nu att trackern fungerar. Nere på nästan 36500 floatplane subs nu. De ska ha legat en bit över 42000 subs innan GN-klippet släpptes.

https://grafana.elizabeth.codes/public-dashboards/10023c4c479...

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Var lite osäker på om allt fungerade så tog bort mitt första inlägg, om någon såg den innan den raderades. Men ser nu att trackern fungerar. Nere på nästan 36500 floatplane subs nu. De ska ha legat en bit över 42000 subs innan GN-klippet släpptes.

https://grafana.elizabeth.codes/public-dashboards/10023c4c479...

Förutom att grafen ser ut att vara gjord av Nvidia så har det funkat bra. Men tycker den kan ha 0 som lägsta värde som grafer bör ha. Även med det som utgångspunkt är det ju jävligt illa att ha tappat ~15% av sina prenumeranter på bara några få dagar. Det här är stort. Det går inte ignorera.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarg:

Det känns väldigt mycket som den stereotypiska frat bro startup-kulturen.

Du efterfrågade ju korroboration.

Det gjorde jag inte alls. Varför hittar du på? Jag efterfrågade fler personer som påstår att de blivit behandlade på liknande vis av LMG. Denna person är ju någon som påstår att Madison berättat för denne om svårigheter hon upplevt på arbetsplatsen. Det är absolut inte samma sak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZamSha:

Det gjorde jag inte alls. Varför hittar du på? Jag efterfrågade fler personer som påstår att de blivit behandlade på liknande vis av LMG. Denna person är ju någon som påstår att Madison berättat för denne om svårigheter hon upplevt på arbetsplatsen. Det är absolut inte samma sak.

Så du kräver alltså att andra människor råkat ut för samma som henne för att tro henne?

Visa signatur

Nada.