Gillette och Razer avtäcker Razer Razor

Permalänk
Medlem

Ser precis ut som alla andra Gillette produkter fast grön ja haha. Gillar ändå Gillette förutom att det blir svindyrt. mitt tjocka skäggstugg slöar ner ett blad på en vecka

Permalänk
Musikälskare

Vart införskaffar man?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Ser precis ut som alla andra Gillette produkter fast grön ja haha.

Tänkte det med. Finns säkert en exakt likadan i Gillettes sortiment, bortsett från färgen då.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Kommer vara grymt överprisad och gå sönder efter 3 månader som alla andra prylar från Razer

Har haft mina razer prylar sedan 2015, funkar fin fint😁. Har alldrig förståt grejen med att hata på razer varors hållbarhet

Permalänk
Medlem
Skrivet av K3Vz0:

Har haft mina razer prylar sedan 2015, funkar fin fint😁. Har alldrig förståt grejen med att hata på razer varors hållbarhet

Förstår inte det heller, enda kvalité jag haft problem med från dem har varit QC och köper man via inet (my beloved) så är ju det inga problem

Permalänk
Medlem

Nja, jag kör en Gillette Flare Tip Rocket safety razor med butterfly öppning, den är från mitten av 50-talet och jag har kört den i 10år nu och den får nog gå ett tag till. Bra grejor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gimbal:

Nja, jag kör en Gillette Flare Tip Rocket safety razor med butterfly öppning, den är från mitten av 50-talet och jag har kört den i 10år nu och den får nog gå ett tag till. Bra grejor.

Cool, kör också safety razor men med den vanliga skruv varianten. Vad är fördelen med den klart mer space:ade fastsättningsanordningen på din? Är den kompatibel med vanliga rakblad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av takeoninja:

Cool, kör också safety razor men med den vanliga skruv varianten. Vad är fördelen med den klart mer space:ade fastsättningsanordningen på din? Är den kompatibel med vanliga rakblad?

Fördelen är att det är så lätt att rengöra (och byta blad förstås). En liten vridning och den öppnar sig och bladet ligger löst och lätt åtkomligt.
Efter varje rakning, vrid knoppen, lyft ur bladet och spola av, lägg tillbaks och vrid/stäng luckorna.
Rent och fint till nästa dag. Och givetvis passar vanliga safety blad.

Permalänk
Medlem

Trodde inte denna meme:n från 2012(?) skulle bli verklighet.

Permalänk
Medlem

Naej, safety razor är the way to go, Gillette kan kasta sig i väggen med sina 5+1 skitsnack.
Överprisat junk.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Skrivet av takeoninja:

Cool, kör också safety razor men med den vanliga skruv varianten. Vad är fördelen med den klart mer space:ade fastsättningsanordningen på din? Är den kompatibel med vanliga rakblad?

En vänlig själ rekommenderar läs
Gents journal/guide
Där hittar du en som heter, välj rätt hyvel. Den förklarar vad som skiljer de olika huvuden åt varandra.

Permalänk
Medlem

Vem säger rakpasta?

Permalänk
Medlem

Krävs det konto och att man är online för få full funktion?

Visa signatur

ASRock X570 PG Velocita | AMD 5800X | Kingston 64GB CL16 3600 | AK620 w/ ROG STRIX XF 120
PowerColor Red Devil RX 6950 XT | Sound BlasterX AE-5 Plus | Enthoo Pro TG | D30 6x140mm | D30 2x120mm
BenQ PD3200Q | BenQ GW2480 | Sennheiser HD 560S | MOUNTAIN Everest Max | Roccat Kone XP

Permalänk
Medlem

Blir jag bättre i cs:go med en razer razor?

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av ryeshack:

Blir jag bättre i cs:go med en razer razor?

Du får iaf minst 50% fler FPS.