Sandisk Extreme Portable SSD 1TB, Lacie Rugged USB-C 2TB, APC UPS 700G

Permalänk
Medlem

Sandisk Extreme Portable SSD 1TB, Lacie Rugged USB-C 2TB, APC UPS 700G

Säljer nu av med mer grejer som jag skakat fram ur garderoberna.. (Re up eftersom jag inte blev av med allt sist.. )

Det jag har är..

Sandisk Extreme Portable SSD 1TB V2 USB-C
Den minsta och minst känsliga disk jag ägt. Otroligt smidig med liten storlek och framförallt
att den ansluts med USB-C isället för den idiotiska Mikro-B
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5643466

LaCie Rugged USB-C 2TB
Denna disk har använts för backup och mest legat på hyllan de sista åren eftersom molnlagring is "da shit" numera.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3925058

APC Back-UPS BE700G-GR
En liten smidig UPS "för det lilla kontoret". Eller som det mer är här; Din spelrig.
I princip nybytt batteri (inte APC Original) och APCs egna övervakningsprogram (Powerchute) säger att burken kan drivas 12 minuter (Givetvis är det en uppskattning och högst beroende på lasten). Men som sagt, batteriet är nybytt.
Denna väger en del (nästan 8KG enligt APC) så om det ska skickas blir det inte gratis.
https://www.apc.com/se/sv/product/BE700G-GR/apc-energisparand...

Så, bjud på dessa så avslutar vi imorgon em så hinner jag få iväg eventuella paket på fredag.

Antingen avhämtning hos mig i Norrköping, eller så skickas det med kollid men då står du för frakten.

Betalning via swish eller i handen.
Jag säljer till vem jag vill, när jag vill. Inte för att vara dryg, men jag värderar egna insatser i försäljningen (t.ex. packning vs. någon hämtar) så vid bud behöver inte högst vinna..

Vänligen avstå från fönstershoppande och skambud eftersom det genererar absolut ingenting, för vare sig dig eller mig.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Riktpris på hårddiskar?

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

Har du smart info för Sandisk Extreme Portable SSD 1TB V2 USB-C
Öppnar med 200kr+frakt i väntan på smart info

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

Börjar med 300kr Sandisk Extreme Portable SSD 1TB V2 USB-C - hämtar

450kr LaCie Rugged USB-C 2TB - hämtar

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

350kr Sandisk, hämtar

Permalänk
Medlem

Börjar med 375kr Sandisk Extreme Portable SSD 1TB V2 USB-C - hämtar

450kr LaCie Rugged USB-C 2TB - hämtar

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

400kr Sandisk

Permalänk
Medlem

425kr Sandisk Extreme Portable SSD 1TB V2 USB-C - hämtar

450kr LaCie Rugged USB-C 2TB - hämtar

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

När avslutas budgivningen?

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk
Medlem

LaCie Rugged USB-C 2TB
600:-
+frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abubu:

När avslutas budgivningen?

Jag tänkte runt lunch idag, torsdag.

Permalänk
Medlem

APC Back-UPS BE700G-GR
400:-
+frakt

Permalänk

450kr Sandisk

Permalänk
Medlem

550kr inkl frakt Sandisk Extreme Portable SSD 1TB V2 USB-C

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk
Medlem

Är det nån som fått varorna... får inget svar från annonsören......

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk
Medlem

Jag en frakt bokad med kollinummer direkt efter betalning och paketet har också kommit fram med en UPS i.
(Jag har dock inte kopplad in den ännu).

Permalänk
Medlem

Tack

Skrivet av MickeBoy:

Jag en frakt bokad med kollinummer direkt efter betalning och paketet har också kommit fram med en UPS i.
(Jag har dock inte kopplad in den ännu).

Tack för snabb svar.
Ja han lever åtminstone:))
Får inget gehör på mina meddelanden nämligen…

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…