RTX 2070 - Z490 - i5 10400f - 16GB DDR4 - Corsair RM650 650W - Silvestone gd09

Permalänk

RTX 2070 - Z490 - i5 10400f - 16GB DDR4 - Corsair RM650 650W - Silvestone gd09

Nästan komplett dator säljes, SSD/HDD saknas då jag flyttade över den till min nuvarande dator.

Blåst ur datorn med tryckluft på burk, exakt allt damm gick inte bort, men bra skick på komponenterna i övrigt. Chassit har hängt med sedan 2018 och är i okej skick. Det saknar luckan framtill som täcker slot för cd-läsare och några metallskydd som täcker pci slots saknas baktill. Metallbiten närmst grafikkortet är även lite böjd som det syns på bilderna. Det sitter tre st chassifläktar från Arctic monterat.

Lista över komponenter:
Grafikkort: Gainward GeForce RTX 2070 8gb
Moderkort: ASUS Prime z490-P
Minne: Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz cl16
Processor: Intel i5 10400f
Processorkylare: be quiet! Pure rock slim
PSU: Corsair RM650 650W
Chassi: Silverstone GD09

Datorn fungerar kanon utan missljud från fläktar eller liknande, Kan funktionstestas hemma hos mig.

Lägg bud i tråden.

Ser helst avhämtning hos mig i Örebro men kan även skickas mot fraktkostnad samt förskottsbetalning. Enbart Swishbetalning.

Avslutar annonsen söndag den 14e april klockan 19:00, Med rätt att neka att sälja om jag inte är nöjd med buden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 3 500 kr +frakt. Gärna via tradera så blir frakt lite billigare samt affären säkrare.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

3700 kan ev hämta då ja inte har så långt till Örebro.

Permalänk
Skrivet av saarikoski:

3700 kan ev hämta då ja inte har så långt till Örebro.

Tack för ett bra bud, Kanon att du kan hämta! Jag låter annonsen ligga kvar till lördag så får vi se om det inkommer fler bud eller inte.

Permalänk
Skrivet av espanjoren:

Tack för ett bra bud, Kanon att du kan hämta! Jag låter annonsen ligga kvar till lördag så får vi se om det inkommer fler bud eller inte.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt det har kört ihop sig med pengarna jag skulle få så jag måste dra tillbaka mitt bud, ber så mycket om ursäkt.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 700 kr 3700 + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Rezorro:

3 700 kr 3700 + frakt

Tack för budet!

Permalänk
Medlem

3800kr, Köper den gärna. Bor i Örebro så kan hämta 🙂

Permalänk
Skrivet av Sneek:

3800kr, Köper den gärna. Bor i Örebro så kan hämta 🙂

Tack för budet, du vann budgivningen. PM skickat!

Permalänk
Medlem

Hej! Är datorn såld? Tänker eftersom tråden finns kvar

Permalänk
Skrivet av BerrieJ:

Hej! Är datorn såld? Tänker eftersom tråden finns kvar

Undrar också om den e såld?