Söker serverdelar - vänligen läs annons

Permalänk
Medlem

Söker serverdelar - vänligen läs annons

Söker följande komponenter:

Processor: AMD EPYC 7402 2.8GHz Socket SP3 Processor

MOBO: ASROCK Rack ROMED8-2T Socket SP3 (LGA4094) ATX

2st m2 carrier cards

8x32GB ECC RAM (256GB totalt) eller 8x64(512gb ram)

Corsair 1000D eller liknande chassi (Endast E-ATX och större! Skick spelar mindre roll)

3x 100GB NIC med stöd för PXE Boot

4st 8TB nvme m2 SSD (endast från välkända märken & helst med PLP)

Kan betala med swish alternativt lite saker som jag vill bli av med

Mvh
Ali Skobalj

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har ett Define 7 jag skulle kunna bli av med, har kartong så kan skickas

Visa signatur

Desktop: Ghost s1 Limestone, 5800x3d, RX 6700, 64gb RAM, KC3000 2tb, Kubuntu 22.04
Peripherals: Superlight, Artisan Hien, Ducky one 2 mini, O2+ODAC, HD6XX, Rode Podcaster
Laptop: Macbook Pro M1 Pro

Permalänk
Medlem

Vill verkligen inte vara otrevlig men jag efterfrågar minst ett e-atx chassi och det första du gör är att skriva att du har ett atx chassi.

Trött på folk som inte vill betala för sina egna annonser och använder andras som någon marketplace.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Zajoxx:

Vill verkligen inte vara otrevlig men jag efterfrågar minst ett e-atx chassi och det första du gör är att skriva att du har ett atx chassi.

Trött på folk som inte vill betala för sina egna annonser och använder andras som någon marketplace.

Define 7 tar E-ATX-brädor med vissa mått så du kanske får vara mer specifik (förtydligade E-ATX kravet i annonsen).

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Okej my bad, gick på compact modellen. Ber om ursäkt Michwurfus men jag är intresserad utav något ännu större.

Permalänk
Medlem

4U server låda?

Permalänk
Medlem

Om du inte får några träffar här kan jag tipsa om Supermicro H12SSL-i och H11SSL-i moderkort på ebay som kan bundlas med både CPU och minne till en ok peng. Fick leverans under en vecka med Fedex från Kina. PM om du intresserad så kan du få lite länkar.