Äldre kompaktkameror/digitalkameror

Permalänk
Medlem

Äldre kompaktkameror/digitalkameror

Yo!
Har du en gammal digitalkamera i byrålådan som du inte använt på 15 år? Då vill jag ha den!

Allt som en gång var "inne" kommer alltid tillbaka... Jag söker "digicams" både till min egen lilla samling, och till universitetspolarna som vill ha digicams att ha med sig till diverse fester/klubbar.

Söker alltså "äldre" digitalkameror. (Tänker typ, inte nyare än ~2012, men nyare kameror -kan- också vara intressanta beroende på modell). Är intresserad av alla märken och modeller, särskilt om de är i någon roligare färg (men inget måste).

Om minneskort finns eller ej spelar inte gigantisk roll.
Om laddare inte finns kan jag ev. fortfarande vara intresserad beroende på kamera.

Inte intresserad av kameror med linsskydd som inte stängs, eller med döda skärmar.

Finns ju inget jättevärde i kamerorna, men kan väl betala någon/några hundralappar beroende på modell.

Jag kan köra och hämta i sydvästra Skåne, annars blire frakt.

Hade gött
//Edvin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

A-hoy, jag har en Nikon 1 J5 som jag precis tänkte sälja på Marketplace, men jag säljer den så klart hellre till en entusiast. Det kommer med originalkartong, laddare och väska. Om det är nåt du är intresserad av är det bara att säga vad du tycker den är värd, skickas från Sundsvall då.

Visa signatur

Rigg: Intel Core i7-8700K @ 3,7 GHz, 32GB RAM (3200 MHz), ASUS TUF RTX 3080, Corsair TX850M
Tillbehör: Iiyama ProLite X4372UHSU (43", 4K), Razer Naga Hex MOBA, Func KB-460 (Cherry MX Red)
NAS: Synology Diskstation 413j + 4 * 3TB WD RED

Permalänk

Jag har en olympus om-2 om det av intresse, kommer med en 35mm objektiv

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Medlem

Hej Edvin! Har en kamera här som jag tänkt bli av med! Kolla gärna bilderna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thursday:

A-hoy, jag har en Nikon 1 J5 som jag precis tänkte sälja på Marketplace, men jag säljer den så klart hellre till en entusiast. Det kommer med originalkartong, laddare och väska. Om det är nåt du är intresserad av är det bara att säga vad du tycker den är värd, skickas från Sundsvall då.

Nja, inte riktigt vad jag är ute efter. Lite för stor för ändamålet...

Skrivet av adamaszucs:

Jag har en olympus om-2 om det av intresse, kommer med en 35mm objektiv

Det är en analog kamera va? Det har jag redan nog med, så får skippa på den.

Skrivet av Mackiez:

Hej Edvin! Har en kamera här som jag tänkt bli av med! Kolla gärna bilderna.<Uppladdad bildlänk><Uppladdad bildlänk><Uppladdad bildlänk>

Får tänka lite på den! Hade den varit i någon roligare färg hade jag nog varit intresserad direkt, men jag avvaktar lite.

Permalänk

Fick inte iväg detta innan jag drog på semester. Kom hem ifrån. Jag Försöker få iväg det under dagen imorgon.