Permalänk
Medlem

Ny Skrivbord

tjenare!
jag kollade efter en ny skrivbord helst en höj och sänkbart. jag såg att Netonnet hade en på sale, Andersson DPF-M3000. undrar om något här har en sån som kan dela med sig sina åsikter.
https://www.netonnet.se/art/gaming/gamingstolar-gamingbord/ga...

Permalänk
Medlem

Finns inte i lager nånstans utöver Malmö, bra pris annars.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leiri:

Finns inte i lager nånstans utöver Malmö, bra pris annars.

den finns i några lagershoppar. priset är ganska bra tycker jag med speciellt när det är en helt nytt. men är ganska osäker om jag ska slå till. har aldrigt köpt något från Andersson och jag har läst att några skrivbord som kan höjas, kan röra på sig när den är på max eller nära max höjd.

Permalänk
Medlem

Ikeas nya modell Mittzon är annars trevlig. Enkel att montera, känns stabil och har två minnespositioner. Många storlekar och materialval. Trevlig lösning för kabelhantering också. Kostar ungefär som Andersson-bordet till ordinarie pris.

Visa signatur

WS: R7 2700x | RTX 2070S | Corsair AX860W | Lian Li PC-O11 Dynamic
Unraid: R7-2700X | GTX1050 | 3U chassi med 20 diskplatser
Servrar: 3x NUC 10 i5 ESX-kluster

Permalänk
Medlem
Skrivet av whisky:

Ikeas nya modell Mittzon är annars trevlig. Enkel att montera, känns stabil och har två minnespositioner. Många storlekar och materialval. Trevlig lösning för kabelhantering också. Kostar ungefär som Andersson-bordet till ordinarie pris.

TS ville nog ha något runt 2000 kr och inte ordinarie på 4000 plus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leiri:

TS ville nog ha något runt 2000 kr och inte ordinarie på 4000 plus.

Jag skulle nog undvika höj- och sänkbara bord för 2000. Vi har budgetbord på kontoret och det är inget jag skulle ha hemma. Tror att Ikeas bord håller betydligt bättre i längden.

Visa signatur

WS: R7 2700x | RTX 2070S | Corsair AX860W | Lian Li PC-O11 Dynamic
Unraid: R7-2700X | GTX1050 | 3U chassi med 20 diskplatser
Servrar: 3x NUC 10 i5 ESX-kluster

Permalänk
Medlem
Skrivet av whisky:

Jag skulle nog undvika höj- och sänkbara bord för 2000. Vi har budgetbord på kontoret och det är inget jag skulle ha hemma. Tror att Ikeas bord håller betydligt bättre i längden.

Kika på länken TS länkade? Bordet kostade 4500 nedsänkt till 2000 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leiri:

Kika på länken TS länkade? Bordet kostade 4500 nedsänkt till 2000 kr.

Jo, jag tänkte bara att det nog är svårt att hitta bord med hygglig kvalité för 2000. Självklart gäller det inte bord som är nedsatta till 2000kr.

Visa signatur

WS: R7 2700x | RTX 2070S | Corsair AX860W | Lian Li PC-O11 Dynamic
Unraid: R7-2700X | GTX1050 | 3U chassi med 20 diskplatser
Servrar: 3x NUC 10 i5 ESX-kluster

Permalänk
Medlem

Om du inte planerar att stå upp och jobba/gejma, utan bara finjustera höjden så är ett icke el justerbart ett klart alternativ och de är mycket billigare.