Fractal Design Torrent White TG CT

Permalänk
Medlem

Fractal Design Torrent White TG CT

Hej där era clockers!

Säljer min Fractal Design Torrent White TG CT pga Chassi byte. Inköpt på Inet 2022-12-12 och har brukats under hela perioden fram till nu. Chassit säljes i gott men använt skick i huvudsak dammigt. Produkten skickas ej. Tillhörande chassifläktar medföljer och tas ej bort för prisreduktion.

  • Inköpspris: 2649 sek(Inet)

  • Nypris(Idag):2448 sek(Inet)

Har letat runt för referenspriser på begagnad produkt men det verkar inte finnas något direkt att jämföra med på Marketplace, Blocket eller Ebay. Bjuder du 2000 sek rakt av struntar jag i budgivningen och först till kvarn får Chassit.

Inet Länk

Ebay Jämförelse - Inga Exakta Matchningar

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Med vänliga Hälsningar Crownek / Rickard

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr Det känns som att detta kan vara compact varianten, isf budar jag
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Nej

Skrivet av Ravnit:

600 kr Det känns som att detta kan vara compact varianten, isf budar jag

Tack för ett praktfullt skambud med tillhörnade intelligent kommentar! Jag kan försäkra att det är exakt den variant som det står att det är, och är länkad till på Inets hemsida. Tydligare än så blir det inte, därför är det högst irrellevant vad skambudare tycker det känns som. Det "känns" däremot som jag inte vill sälja till dig efter det budet med tillhörande kommentar.

Lista på saker som "Känns" bättre.

  1. Sälja varan till någon annan oavsett bud

  2. Behålla chassit själv.

Visa signatur

Med vänliga Hälsningar Crownek / Rickard

Permalänk
Medlem

Hahaha med tanke på att bud är till för att se vad ett marknadsmässigt pris är och om ingen annan är villig att gå vidare så vet du att produkten du erbjuder helt enkelt saknar ett marknadsmässigt värde.

Lycka till vill ändå inte ha den, ville mest testa o se.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av FYAD:

1 000 kr

jag antar att mitt halv-skambud inte var intressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FYAD:

jag antar att mitt halv-skambud inte var intressant?

Drar tillbaka mitt bud helt.