Gigabyte RTX 4080 Super windforce

Permalänk
Medlem

Gigabyte RTX 4080 Super windforce

Det näst bästa grafikkortet jag någonsin har ägt (näst efter Orchid Voodoo2). Vilken jäkla prestanda! Min tid som datorspelare har dock nått vägs ände. Jag nådde level 100 i Path of Exile HC. Nästa spelsession inträffar först om ett år eller när PoE 2 nu kan tänkas komma.

Grafikkortet köptes i andra hand i oöppnad förpackning. Det är brukat sedan förra fredagen, d.v.s. knappt 10 dagar och i absolut nyskick. Kvitto från Inet medföljer.

Jag ser helst upphämtning i Åtvidaberg, men jag är inte helt omöjlig med leverans/möte i Linköping alt. postning (all risk på köparen). Pris 11000:-

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

Kör ett bud på 7500kr för grafikkortet och kan hämta i åtvid. Är mest ett långskott med man vet aldrig:)

Permalänk
Medlem

Budar 14k och upphämtning för båda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Budar 14k och upphämtning för båda

Tjenare! Tänker att 15000:- + upphämtning är ett bra pris. Annars 10500:- för grafikkortet?

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

Tjena,
Lägger ett bud på skärmen, 7k +frakt

Permalänk

Drar upp mitt bud till 8000kr och kan hämta idag så får du totalt 15000kr för grejerna om du tar budet från EsoxLucius.

Permalänk
Medlem

8800kr för grafikkortet + avhämtning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

Tjenare! Tänker att 15000:- + upphämtning är ett bra pris. Annars 10500:- för grafikkortet?

Jag kan tänka mig 15k + hämtning också, men det verkar som du fått bättre bud i övrigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av EsoxLucius:

Tjena,
Lägger ett bud på skärmen, 7k +frakt

Skrivet av Broder Truck:

Jag kan tänka mig 15k + hämtning också, men det verkar som du fått bättre bud i övrigt

Hej! Som det ser ut just blir det affär med EsoxLucius. Priset är inte helt relevant, mer än att jag vill ha utsatt pris. Så han har tingat skärmen för 5500:- + frakt (+500:- som kompensation för att jag måste styra med frakt). Grafikkortet finns fortfarande kvar, tänker att det är ditt om du vill plocka upp det för 10500:-.

Vänligen, HJ

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Du råkar inte ha en länk till detta specifika kortet? Har ett lite trängre chassi, men verkar som det är på gränsen. Har nära till upphämtning om det passar och du fortfarande är ute efter köpare 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av LuckAss:

Du råkar inte ha en länk till detta specifika kortet? Har ett lite trängre chassi, men verkar som det är på gränsen. Har nära till upphämtning om det passar och du fortfarande är ute efter köpare 😊

Kör det själv i ett CM NR200P och det passar som handsken.

https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-N408SWF3V2-16GD#kf

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

Hej! Som det ser ut just blir det affär med EsoxLucius. Priset är inte helt relevant, mer än att jag vill ha utsatt pris. Så han har tingat skärmen för 5500:- + frakt (+500:- som kompensation för att jag måste styra med frakt). Grafikkortet finns fortfarande kvar, tänker att det är ditt om du vill plocka upp det för 10500:-.

Vänligen, HJ

Absolut, förstår dig. Det var skärmen som var mest intressant för mig, har redan ett 4080 - det hade varit för att byta till ett kort som går att montera vattenblock på då jag researchade dåligt och gick på säljarens antagande en gång i tiden. Tack ändå!

Permalänk
Medlem

Tyvärr låg min gräns vid 324, har Phanteks evolv shift XT annars hare jag huggit på detta direkt 😐

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Absolut, förstår dig. Det var skärmen som var mest intressant för mig, har redan ett 4080 - det hade varit för att byta till ett kort som går att montera vattenblock på då jag researchade dåligt och gick på säljarens antagande en gång i tiden. Tack ändå!

Förstår, tack för visat intresse.

Skrivet av LuckAss:

Tyvärr låg min gräns vid 324, har Phanteks evolv shift XT annars hare jag huggit på detta direkt 😐

Ah, nackdelen med små byggen. Hoppas du hittar vad du söker på annat håll.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Grafikkortet finns kvar, dra gärna iväg ett PM vid intresse.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

Tar gärna grafikortet för 11k med frakt
Mvh.Niclas

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweboy7602:

Tar gärna grafikortet för 11k med frakt
Mvh.Niclas

Gott så, skriver ett PM.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Som det ser ut nu blir kortet sålt nästa vecka. Jag låter annonsen ligga kvar så länge.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö på kortet ifall köpet inte blir av.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.