Nollställa google konto, känd safe search inställningsolydnad är kopplat till inloggade google konton

Permalänk

Nollställa google konto, känd safe search inställningsolydnad är kopplat till inloggade google konton

Det här är ett scoop!
Google Safe search är uppfuckat enbart när jag är inloggad på 1 av mina 2 google konton,
på det andra kontot betyder verkligen safe search OFF att det blir OFF i praktiken, även som inte
inloggad på något google konto alls innebär OFF verkligen detta, dock inte på detta google konto, alltså är kontot korrupt,
och då är frågan hur nollställer jag kontot från ev ändrade inställningar? https://myaccount.google.com

"Data och integritet" och "säkerhet" är två staplar av intresse, som innehåller en massa
obegripliga inställningar som kanske påverkar, dock tror jag inte safe search inställningar finns där?
utan dom kommer du enbart åt genom att skriva in "https://www.google.com/safesearch" eller googla fram
en direktlänk som jag förstår det, och det är satt till OFF

Detta google konto är inloggat även på mobilen tror jag, men safe search är där också inställt på OFF.

Permalänk
Medlem

Kanske dum fråga men du har testat rensa kakor och cachad lagring samt andra webläsare? För om ditt konto verkligen är korrupt så är det nog bara Google som kan hjälpa dig då det borde vara på deras backend som problemet är.

Permalänk
Skrivet av tonii:

Kanske dum fråga men du har testat rensa kakor och cachad lagring samt andra webläsare? För om ditt konto verkligen är korrupt så är det nog bara Google som kan hjälpa dig då det borde vara på deras backend som problemet är.

Jag har prövat 3 webbläsare och samma problem visar sig, nej jag har inte rensat kakor och cachad lagring, jag brukar aldrig göra det då jag vill ha URL förslag, men tycker du att jag bör testa det kan jag göra det? men om jag har 3 webbläsare med samma problem vore det konstigt om problemet enbart är att alla 3 har cache och cookies sparade.

Backend vad är det för nått?
Har ni några mail kontaktuppgifter till Google?

Permalänk

Så nu har äntligen grisen gett upp, safe search har en extra inställning, som dyker upp högt upp till höger på hemsidan
när du skriver safe search i google utan att trycka på länken till inställningen