Premiär! Månadens Drop på SweClockers

Permalänk
Geeks
SweClockers

Premiär! Månadens Drop på SweClockers

Nu har vi varit busiga och hittat på nytt igen. Priserna stiger och det blir ju inte lika roligt att köpa nya prylar när det svider i plånboken. Därför har vi använt våra kontakter i branschen för att varje månad trolla fram ett riktigt bra erbjudande för alla våra medlemmar och läsare.

Den första fyndchansen publiceras på fredag den 26 april kl. 13:37. Håll utkik på framsidan!

> Månadens Drop April 2024

Vad skulle du vilja se för erbjudanden i framtida upplagor av Månadens Drop? Skriv i tråden och berätta!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

👀
Troligen något jag kommer villhöva men inte behöva! 😬
Kommer det bli dyrt för mig?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Woooooaaaaayyyyy 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

95% rabatt på 4090, annars får det va!

Permalänk
Medlem

10% på webhallen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

95% rabatt på 4090, annars får det va!

Alternativt köp ett 4090 - få en gratis bundle med bästa gaming-CPUn, minnen, moderkort, kylare, SSD, nätagg, chassi och OLED-monitor på köpet!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Om inte 4090 erbjudandet nämnt ovan så nöjer jag mig med 90% på någon av årets nya OLED skärmar.

Visa signatur

Nr 1: Prime X670-P, 7700X, Peerless Assassin SE, Fury Beast 32GB 6000MHz CL36, 4070 Ti Super, SN850X 1TB + MP600 Pro 2TB, V850 Gold i Multi, North.
Nr 2: B550-A Pro, 5700X, Hyper 212 Evo V2, Vengeance 32GB 3200MHz CL16, 1080 Ti, Firecuda 510 1TB + HDD 3TB, Focus GX 650W, Pure Base 500DX.
Någon laptop eller två.

Permalänk
Medlem

Trevligt initiativ!
Samma tanke här med 4090... och OLED... 90 off känns vettigt!
Annars kanske Seagate Ironwolf diskar för ett pris som faktiskt känns lite logiskt. En gnutta iaf.
SSD-priser följer iaf någon form av mönster mellan olika produkter, men HDD:s? Rena bergochdalbanan!

Permalänk
Medlem

Ser inget än?

Permalänk

Tycker det är ett bra erbjudande men passade tyvärr inte min inköpslista

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Särimner:

Ser inget än?

Det är där på framsidan.

Riktigt schysst erbjudande imo, även om det inte var något som intresserade mig personligen. Nästa gång kanske.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Älskar konceptet! Synd bara att dealen idag kommer från Elgiganten, vägrar handla där, så blir inget för min del idag tyvärr : (

Hoppas på Inet, Webhallen, Komplett eller NetonNet nästa gång!

Permalänk
Medlem

Riktigt bra pris på skärmen. En villhöver som skulle komplettera min Samsung Odyssey G7 Neo, men min gamla ASUS 28-tummare har inte rasat ihop än, men oj vad det kliar i köptarmen

Visa signatur

Gigabyte UD AX,
Intel i7 13700KF, Arctic Freezer III 280mm. Corsair Dominator Platinum 32GB,
XTX Radeon RX 7800 XT Speedster MERC 319 Black,
Samsung Odyssey G7 Neo "32
Phanteks XT Pro Ultra chassi. Garuda Linux/Windows 11.

Permalänk
Medlem

Så det är bara ett erbjudande på en skärm? Eller har jag missat något?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Hade det varit ett erbjudande på S28BG700 på halva priset hade jag inte tvekat.

Kostar idag 5891 på computer salg.

Men annars 32" av denna för 6990:- på Komplett är ändå en okej deal.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Så det är bara ett erbjudande på en skärm? Eller har jag missat något?

En ganska lökig skärm dessutom?
https://www.rtings.com/monitor/reviews/samsung/odyssey-g5-g55...

Visa signatur

Gaming: 5800x, 32Gb Dual Rank B-Die 3800MHz 16-16-16-32, RTX4080S
Desktop: 4750G, 32Gb 3200MHz, A300 DeskMini Hotrod
På huvudet: ZMF Auteur & Verité closed, Feliks Echo 2, Topping E30

Permalänk
Medlem

Det är väl G5 VA som lider av brutal Ghosting gentemot G7ans gamla VA?

Så inte är det en grym skärm.

Permalänk
Medlem

nästa månad, förutom 90% Minimum på 4090 så kanske en trevlig m.2 1-2 tb?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av marow:

nästa månad, förutom 90% Minimum på 4090 så kanske en trevlig m.2 1-2 tb?

4* TB. ;D

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Kul koncept, mer sådant!

Dock en rätt dålig produkt i sig som jag inte tror speciellt många är intresserad av om man skrapar lite på ytan och läser lite recensioner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Kul koncept, mer sådant!

Dock en rätt dålig produkt i sig som jag inte tror speciellt många är intresserad av om man skrapar lite på ytan och läser lite recensioner.

Därav att det skrivs ut att det är begränsad tillgång så att man ska känna att man inte hinner kolla recensioner, men ja det går väl alltid häva köpet eller återlämna den om man ångrar sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Keneay:

Därav att det skrivs ut att det är begränsad tillgång så att man ska känna att man inte hinner kolla recensioner, men ja det går väl alltid häva köpet eller återlämna den om man ångrar sig.

är erbjudandet redan slut står 3990 för mig nu på länken. Dock så var jag inte så intresserad.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av zulbat:

är erbjudandet redan slut står 3990 för mig nu på länken. Dock så var jag inte så intresserad.

Du läste nog lite snabbt bara, det är en kod som läggs in i kassan.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Keneay:

Därav att det skrivs ut att det är begränsad tillgång så att man ska känna att man inte hinner kolla recensioner, men ja det går väl alltid häva köpet eller återlämna den om man ångrar sig.

Finns 100+ i lager, så riktigt så brådis är det inte. Går alltid returnera om du inte är nöjd?

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Du läste nog lite snabbt bara, det är en kod som läggs in i kassan.

tack, skall leta upp koden.

Permalänk
Medlem

Sorry för att vara trist för ett väldigt bra erbjudande, men har en G7 Odyssey och det är den i särklass sämsta skärmen jag haft (och jag körde 900krs BenQ som standard i många år)

Den är totalt värdelös när du vill kunna göra något mer än ha skärmen på konstant, den klarar inte av att växla källor och mjukvara/OSD är katastrofalt dålig...

Så värt att veta för er som inte haft en Samsung gaming skärm innan (som jag)

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna se Samsung Odyssey OLED G9 S49CG934 49" eller liknande OLED 49" DQHD

Permalänk
Medlem

Ser ju spontant ut som ett riktigt bra pris, kul idé hoppas ni lyckas lika bra i framtiden

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk

Beställd

Passade perfekt då jag letade ny skärm ... blev ett köp! 👌👌👌👍👍👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Finns 100+ i lager, så riktigt så brådis är det inte. Går alltid returnera om du inte är nöjd?

Jag menade inte att det var en dålig deal utan svarade bara påståendet att det skulle vara en dålig produkt som för att veta det krävs lite efterforskning där jag menar på att det ofta fulas med att peka på att lagret är begränsat när det inte är det eller än värre om produkten till salu är digital.

Nu låter det ju som att det inte är så begränsat som det kan tolkas så därför är det kanske bättre att ge någon tydlig siffra nästa gång om man inte vill sälja för många till kraftigt reducerat pris eftersom det generellt annars bara finns något tio-tal produkter kvar på hyllan vid skrivelsen begränsat lager. Alla lager är ju begränsade så det skrivs ju vanligen inte ut om lagret är fullsmockat.

Tycker annars konceptet som sådant är väldigt bra för Sweclockers läsare och publicitet för både butik och produkt tillverkare.