Permalänk
Medlem

Epic games nere?

Sedan någon vecka eller två så har epic games varit nere nästan varje dag för mig, och oftast flera timmar i sträck?
nån annan som haft problem?
är min klient korrupt?
är jag hackad?
hittar ingen info om att epic har problem.

Permalänk
Medlem

Det skulle vara en stor nyhet om de hade problem. Testa att logga från annan enhet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av friArsenik:

Det skulle vara en stor nyhet om de hade problem. Testa att logga från annan enhet.

det är därför jag inte förstår vad som har hänt senaste 1-2 veckorna, allt annat fungerar, internet svarar på alla andra ställen och är stabilt så det borde inte vara min uppkoppling, jag kan dessutom logga in på epic vissa dagar, sen är det nere utan förklaring andra dagar.

hemsidan fungerar som den ska, där kan jag logga in som vanligt.

Permalänk
Medlem

Har du tästat att installera om epic lanchern om det är den som du inte kan logga in i ibland?

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Något brandväggsprogram som ligger och blockar?
Spyware/password-sniffer som stör?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jagers:

det är därför jag inte förstår vad som har hänt senaste 1-2 veckorna, allt annat fungerar, internet svarar på alla andra ställen och är stabilt så det borde inte vara min uppkoppling, jag kan dessutom logga in på epic vissa dagar, sen är det nere utan förklaring andra dagar.

hemsidan fungerar som den ska, där kan jag logga in som vanligt.

Har du testat att kontakta supporten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jagers:

Sedan någon vecka eller två så har epic games varit nere nästan varje dag för mig, och oftast flera timmar i sträck?
nån annan som haft problem?
är min klient korrupt?
är jag hackad?
hittar ingen info om att epic har problem.

Låter som det kan vara ett dns-problem. Prova byt till en annan. https://www.lifewire.com/free-and-public-dns-servers-2626062

Visa signatur

EndeavourOS: Your Search for Best Arch Distro Ends Here
Ryzen 7 7800X3D » RX6950XT » 32GB DDR5 6000MHz CL30

Permalänk
Medlem

jag förstår inte hur nån av dessa lösningar skulle betyda att epic helt plötsligt fungerar ibland, och sen disconnectar mig efter 4 timmar, sen väntar jag 2 timmar och kan logga in igen, utan att jag gjort nånting
supporten ger bara autosvar hittills