Permalänk
Vila i frid

Klar med första delen av kur nr:1 nu.
Ska tillbaka och få nästa del den 26e.
Sen får jag vila 2 veckor.

Kändes lättare än tidigare behandlingar, vilket den iofs är.
Men var ändå inställd på att spy och inte kunna äta. Men det har gått bra.

Fint erbjudande Halogen, men det blir en jädra resa för dig
Men nu när jag känner mig såhär, och om det kommer att hjäpa mig får jag lite hopp om att kunna köra i sommar iaf

Det tyngsta just nu är att jag måste andas genom någon maskin som pyser ut nå ångor för att vidga lungor = trycker på bröstbenet.
Men annars klarar jag mig rätt bra.

Som ni märker gå mitt hopp upp och ner.
Men det får jag väl se som ganska normalt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Klar med första delen av kur nr:1 nu.
Ska tillbaka och få nästa del den 26e.
Sen får jag vila 2 veckor.

Kändes lättare än tidigare behandlingar, vilket den iofs är.
Men var ändå inställd på att spy och inte kunna äta. Men det har gått bra.

Fint erbjudande Halogen, men det blir en jädra resa för dig
Men nu när jag känner mig såhär, och om det kommer att hjäpa mig får jag lite hopp om att kunna köra i sommar iaf

Det tyngsta just nu är att jag måste andas genom någon maskin som pyser ut nå ångor för att vidga lungor = trycker på bröstbenet.
Men annars klarar jag mig rätt bra.

Som ni märker gå mitt hopp upp och ner.
Men det får jag väl se som ganska normalt.

det fixxar sig nog ska du se, jag måste först ta bil kortet och sen kommer mc kortet och då måste vi ju köra lite på vägarna!
så om ett år är du frisk och kry och redo för lite action på vägarna!

BTW så har mitt skinn slutat attackera sig själv verkar det som

låt inte sjukdommen besegra dig mentalt, krossa den som en lite skabbig dammråtta eller något. kroppen mår ju bättre om du mår bra. finns ju dom som drabbas av djupa depressioner som börjar tappa hår och kroppen börjar må lika dåligt som sinnet gör.

framtidsplaner är alltid bra, så vad vill du göra om ett år då?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Slog mig just nu att jag följt tråden sedan dag 1 - och idag är den en av få anledningar att jag alls tittar in här - men aldrig skrivit dig en lyckönskning eller dylikt.

Känner mig lite som en gam som finner ett styng av lättnad när man ser någon som har det jävligare än en själv, men jag tror ändå att har förståelse för det hela då du själv kan se tillbaka mot de jävligaste stunderna och på det viset ta hand om de glimtar där du väl mår hyfsat efter omständigheterna.

Om du inte förstår mig så skiter jag i det, bara du kämpar vidare.

Lycka till med nya kuren och jag hoppas att den tillför dig en period av hög livskvalitet.

//Oscar

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Vila i frid

Inne på sjukan igen.
Blev plingplong taxi mitt i natten i söndags.
Har åkt på en infektion i lungorna. Igen.
Och nu vet dom inte om dom kan fortsätta ge cellgifter.
Så nu ligger jag här o får antibiotika...
Och en massa annat skit.
Är lite halvgo i skallen hela tiden, då det känns som att någon/något försöker bryta sig ut genom mitt bröstben varje gång jag hostar lite.

Men kan iaf roa mig med att jag ser den slutna psykavdelningen från mitt fönster. Och jag har en 50mW grön laser

Aka_the_barf: Om jag är kry nog att köra kommer jag att göra det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Inne på sjukan igen.
Blev plingplong taxi mitt i natten i söndags.
Har åkt på en infektion i lungorna. Igen.
Och nu vet dom inte om dom kan fortsätta ge cellgifter.
Så nu ligger jag här o får antibiotika...
Och en massa annat skit.
Är lite halvgo i skallen hela tiden, då det känns som att någon/något försöker bryta sig ut genom mitt bröstben varje gång jag hostar lite.

Men kan iaf roa mig med att jag ser den slutna psykavdelningen från mitt fönster. Och jag har en 50mW grön laser

Aka_the_barf: Om jag är kry nog att köra kommer jag att göra det

usch va jobbigt, blir faan irriterad, kan inte skiten bara dö någongång?

tackar nu MÅSTE jag ta bågelappen oxå, blir stressigt år men det kan det vara värt! jag är en kille som gör det mesta MEN för att komma igång måste jag ibland ha en rejäl spark i arslet, eller en morot!

hoppas du får se något kul på psykavdelningen då! filma lite när det händer nått kul :)!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Vila i frid

Lite uppdatering:

Är nu förklarad som kroniskt sjuk. Dom räknar inte med att jag kommer att bli frisk från cancern.
Men kan inte säga någe om jag kommer bli bätre eller sämmre än vad jag är nu.
Just nu är det för tidigt att säga någe, har ju bara fått en kur av cellgifter.

Och så på torsdag ska dom diskutera om jag ska operera i ena lungan.
Det är i sådana fall ett sorts nät, ungefär som när man opererar hjärtat när det blivit stopp.
Så ska dom sätta upp det i lungan för att en tumör trycker för mycket på luftvägen ner i ena lungan.

Imorn kommer det några från komun och kollar vad jag behöver för hjälp hemma.
Kommer att få akutlarm och syrgasmaskin. Och en säng som man kan höja, sänka och lyfta ryggen på och så.
Sen är det väl om jag behöver hjälp med att städa lite och så antar jag.

Känner mig som en 90åring med hjärnblödning. Det är ju typ dom som brukar få sådan hjälp hemma. Men men...

Kommer att komma en sjuksyrra och doktor då och då och kollar till mig.
Tar prover och sätter dropp och så om jag behöver det.

Men jag tror iaf starkt på att cellgifterna kommer göra det lättare för mig ett tag iaf. För det som syndes på utsidan av bröstkorgen tycker jag redan har krymt lite, eller så är det jag som är för optimistisk.

Men det ska bli skönt att få vara hemma iaf. Börjar bli lagom trött på dom här väggarna nu och att inte ha tillgång till alla sina egna saker.

så denna saga fick väl inte det lyckliga slut som den verkade få för ett tag sedan.

//Pale

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Lite uppdatering:

Är nu förklarad som kroniskt sjuk. Dom räknar inte med att jag kommer att bli frisk från cancern.
Men kan inte säga någe om jag kommer bli bätre eller sämmre än vad jag är nu.
Just nu är det för tidigt att säga någe, har ju bara fått en kur av cellgifter.

Och så på torsdag ska dom diskutera om jag ska operera i ena lungan.
Det är i sådana fall ett sorts nät, ungefär som när man opererar hjärtat när det blivit stopp.
Så ska dom sätta upp det i lungan för att en tumör trycker för mycket på luftvägen ner i ena lungan.

Imorn kommer det några från komun och kollar vad jag behöver för hjälp hemma.
Kommer att få akutlarm och syrgasmaskin. Och en säng som man kan höja, sänka och lyfta ryggen på och så.
Sen är det väl om jag behöver hjälp med att städa lite och så antar jag.

Känner mig som en 90åring med hjärnblödning. Det är ju typ dom som brukar få sådan hjälp hemma. Men men...

Kommer att komma en sjuksyrra och doktor då och då och kollar till mig.
Tar prover och sätter dropp och så om jag behöver det.

Men jag tror iaf starkt på att cellgifterna kommer göra det lättare för mig ett tag iaf. För det som syndes på utsidan av bröstkorgen tycker jag redan har krymt lite, eller så är det jag som är för optimistisk.

Men det ska bli skönt att få vara hemma iaf. Börjar bli lagom trött på dom här väggarna nu och att inte ha tillgång till alla sina egna saker.

så denna saga fick väl inte det lyckliga slut som den verkade få för ett tag sedan.

//Pale

Finns inte så mycket för mig att säga mer en hoppas att du slipper den här skiten endå, eller iallafall blir bättre ^^

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Det här var ju ingen rolig läsning. Vet inte riktigt vad jag kan säga mer än att jag hoppas det ordnar sig till det bästa för dig trots allt.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Lite uppdatering:

Är nu förklarad som kroniskt sjuk. Dom räknar inte med att jag kommer att bli frisk från cancern.
Men kan inte säga någe om jag kommer bli bätre eller sämmre än vad jag är nu.
Just nu är det för tidigt att säga någe, har ju bara fått en kur av cellgifter.

Och så på torsdag ska dom diskutera om jag ska operera i ena lungan.
Det är i sådana fall ett sorts nät, ungefär som när man opererar hjärtat när det blivit stopp.
Så ska dom sätta upp det i lungan för att en tumör trycker för mycket på luftvägen ner i ena lungan.

Imorn kommer det några från komun och kollar vad jag behöver för hjälp hemma.
Kommer att få akutlarm och syrgasmaskin. Och en säng som man kan höja, sänka och lyfta ryggen på och så.
Sen är det väl om jag behöver hjälp med att städa lite och så antar jag.

Känner mig som en 90åring med hjärnblödning. Det är ju typ dom som brukar få sådan hjälp hemma. Men men...

Kommer att komma en sjuksyrra och doktor då och då och kollar till mig.
Tar prover och sätter dropp och så om jag behöver det.

Men jag tror iaf starkt på att cellgifterna kommer göra det lättare för mig ett tag iaf. För det som syndes på utsidan av bröstkorgen tycker jag redan har krymt lite, eller så är det jag som är för optimistisk.

Men det ska bli skönt att få vara hemma iaf. Börjar bli lagom trött på dom här väggarna nu och att inte ha tillgång till alla sina egna saker.

så denna saga fick väl inte det lyckliga slut som den verkade få för ett tag sedan.

//Pale

folk har fixxat värre saker, snubben som vaknade efter 27år i koma eller vad det var, visserligen kunde han inte lära sig något nytt men endå. mirakel sker eller vad man vill kalla dom.
du är ju inte död än eller hur? så länge du lever finns det hopp! jävligt bra att cell gifterna verkar fungera för dig!. borde dom inte ta bort tumörerna? har läst lite om cancer och tar man bort en tumör så uppstår ofta dotter tumörer för att kroppen kämpar oxå mot tumören och tar man bort den så skickar inte kroppen dit sina "soldater" mer och då kan dotter tumörer komma? kan det inte vara såna då?
kroppen fixxar ofta många tumörer själv som vi oftast inte märker, det är dom där riktiga elakingarna som du verkat fått som den tyvärr inte klarar själv.

ja sjukhus är jobbiga!

hur känner du dig kroppsligt då? kan du gå? är du svag eller dylikt?

sagan är inte slut än...

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
folk har fixxat värre saker, snubben som vaknade efter 27år i koma eller vad det var, visserligen kunde han inte lära sig något nytt men endå. mirakel sker eller vad man vill kalla dom.
du är ju inte död än eller hur? så länge du lever finns det hopp! jävligt bra att cell gifterna verkar fungera för dig!. borde dom inte ta bort tumörerna? har läst lite om cancer och tar man bort en tumör så uppstår ofta dotter tumörer för att kroppen kämpar oxå mot tumören och tar man bort den så skickar inte kroppen dit sina "soldater" mer och då kan dotter tumörer komma? kan det inte vara såna då?
kroppen fixxar ofta många tumörer själv som vi oftast inte märker, det är dom där riktiga elakingarna som du verkat fått som den tyvärr inte klarar själv.

ja sjukhus är jobbiga!

hur känner du dig kroppsligt då? kan du gå? är du svag eller dylikt?

sagan är inte slut än...

Om man opererar är det större risk att det sprider sig.
Som du pratade om ungefär, så finns det en "mamma tumör"
och ger man sig på den kan den skicka ut nya celler som sätter sig på nya ställen.

Kroppslig är jag jävligt klen nu. Orkar nog inte lyfta många kilon.
Jag kan gå, men det är inte långt. Och blir anfådd väldigt fort.
Men jag ska upp idag och försöka röra lite på mig. Har knappt vart ur sängen mer än när jag ska pissa på ett bra tag nu.

Men jag får nog komma hem över helgen. Om dom är klara med att fixa all jävla pappers arbete för att jag ska få ha syrgas hemma.

Permalänk
Sötast

Snacka med snubben som kör ut syrgasen å se till så att han byter mot lustgas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Om man opererar är det större risk att det sprider sig.
Som du pratade om ungefär, så finns det en "mamma tumör"
och ger man sig på den kan den skicka ut nya celler som sätter sig på nya ställen.

Kroppslig är jag jävligt klen nu. Orkar nog inte lyfta många kilon.
Jag kan gå, men det är inte långt. Och blir anfådd väldigt fort.
Men jag ska upp idag och försöka röra lite på mig. Har knappt vart ur sängen mer än när jag ska pissa på ett bra tag nu.

Men jag får nog komma hem över helgen. Om dom är klara med att fixa all jävla pappers arbete för att jag ska få ha syrgas hemma.

faan va jobbigt, finns väll medel mot dotter tumörerna oxå antar jag eftersom att många som har/haft cancer får knapra medicin ett bra tag efter...men du kan ju vara för svag för att klara en sån operation just nu, samt att medicinerna nog inte är speciellt svaga heller.

tur att du kan röra dig iallafall, jobbigt att inte orka eller kunna gå eller röra sig över huvudtaget.

syrgas borde inte vara så farligt att få ha hemma eller? borde inte krävas mkt pappers arbete, bara ge dig några tuber?

antar att du har jobbigt att gå och sådär för att din lungcapacitet är nedsatt? sen väger du inte så mkt va? bäst att fara hem och käka riktig mat, den där sjukhus maten är inte o lita på :).

hur mkt cellgifter får du då?

säger dom nått mer? antar att dom har någon behandlings plan åt dig?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Det där låter helt sunkigt. Får hoppas på att du får en snygg sjuksyrra eller doktor som tittar till dig

Permalänk
Vila i frid

Aka the barf:
Syrgas är brandfarligt, så tuberna kan explodera med lite oflyt.
Men det man får ha hemma är någon maskin som komprimerar luft eller hur man ska förklara det. Dock oxå brandfarligt.

Sen det där med flera tumörer är samma cellgifter man får. Och efter behandling får man ofta äta kortison. Och andra mediciner som är mot olika virus och så. Då imunförsvaret blir rejält nedsatt ett bra tag efter att man haft cancer.

Och maten här är faktiskt riktigt bra. Idag käkade jag fläskfile och potatisgratäng. Finns massor att välja på.
Sist jag kollade mitt bmi, iofs för någon vecka sedan va det nere på 14.2
Men jag tror jag lagt på mig några kilon nu.

Phalle:
Hehe, ja man kan ju alltid hoppas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Aka the barf:
Syrgas är brandfarligt, så tuberna kan explodera med lite oflyt.
Men det man får ha hemma är någon maskin som komprimerar luft eller hur man ska förklara det. Dock oxå brandfarligt.

Sen det där med flera tumörer är samma cellgifter man får. Och efter behandling får man ofta äta kortison. Och andra mediciner som är mot olika virus och så. Då imunförsvaret blir rejält nedsatt ett bra tag efter att man haft cancer.

Och maten här är faktiskt riktigt bra. Idag käkade jag fläskfile och potatisgratäng. Finns massor att välja på.
Sist jag kollade mitt bmi, iofs för någon vecka sedan va det nere på 14.2
Men jag tror jag lagt på mig några kilon nu.

Phalle:
Hehe, ja man kan ju alltid hoppas.

ah just ja, syrgas = värdensfarligaste gas faktiskt, såg program om saker som händer då man endast tillsätter syrgas till olika saker, tex eld.
tror nog maskinen tar ut syrgas och förfinar det, dvs får bort kväven och kolmonoxiden eller vad det nu är för skit i vår luft, är väll typ 70%kväve 20% syre och det andra vet jag inte.
syrgas tuber innehåller ofta nära 100% syre så då kvicknar till om du skulle få för lite av det.
aha minns inte att sjukhusmaten var så bra, fast det var flera år sen jag vär där iofsig, nog nära 15år sen faktiskt.

14.2 är otroligt lågt BMI. hoppas du lägger på dig lite. antar att många tonårs tjejer är avundsjuka på ditt bmi dock

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Hedersmedlem

Shiet vad du fått kämpa de här åren
Jag lider med dig, och hoppas du repar dig, och att du får det bra och skönt när du kommer hem.

Permalänk
Medlem

Om du ska få gas hemma så får du troligen att få ett så kallat "hemlox" kärl.

Oftast så är de på 30 liter och innehåller flytande oxygen (Ruskit kalt). Med dessa kärl så kan man docka mindre bär väskor om man ska ut och gå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalle_1
Om du ska få gas hemma så får du troligen att få ett så kallat "hemlox" kärl.

Oftast så är de på 30 liter och innehåller flytande oxygen (Ruskit kalt). Med dessa kärl så kan man docka mindre bär väskor om man ska ut och gå.

oxygen = syrgas. antar att man får plats med mer om man gör så syret övergår i vätskeform?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Just det

Permalänk
Medlem

[-Pale-] jag vet inte vad jag ska säga, jag har följt tråden en längre tid nu utan att skriva men nu känner jag att jag måste säga hur imponerad jag blir utav dig, att ens orka skriva här om allt tycker jag är otroligt starkt.

Det är verkligen kul att se att du kämpar, det sägs att den bästa medicinen är viljan att leva, och den verkar du ha vilket är helt underbart att läsa.

Jag är elitsimmare och måste ha någon att hämta inspiration ifrån, denna någon är för mig Lance Armstrong. Han överlevde cancer och vann sedan Tour de France sju gånger i rad. Det stora är inte att han vann touren, det stora är att han vann över sin cancer. Jag har haft motgångar som i kontrast till hans har sett hur löjliga ut som helst men det är det som gjort att jag tagit mig igenom mina. Hoppas du har någon att hämta inspiration ifrån, det hjälper.

En video som jag brukar titta på innan varje stor tävling:
http://www.youtube.com/watch?v=1Wv76pyJt5A

Jag hoppas i mitt innersta att du ska bli bra, och det är inte omöjligt så länge du själv vill.

Avslutningsvis, "Don't give up, don't ever give up. Live strong!"

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalle_1
Om du ska få gas hemma så får du troligen att få ett så kallat "hemlox" kärl.

Oftast så är de på 30 liter och innehåller flytande oxygen (Ruskit kalt). Med dessa kärl så kan man docka mindre bär väskor om man ska ut och gå.

Jag har fått en stor låda som brummar och komprimerar oxygen själv.
Ser ut nästan som ett stort chassie
Går inte att ta med sig ut.
Men det är lång slang, så jag kan vara i hela lägenheten.
Men det känns underbart att vara hemma nu.
Kommer att åka in bara för dagen när jag får cellgifter. Annars får jag all vård i hemmet.

Permalänk
Medlem

Om det nu blir så att du kommer att sitta fast i lägenheten en del, och då måste hitta sätt att fördriva tiden, så rekomenderar jag starkt att du börjar med något åt animationshållet. Sjukt kul, går alltid att bli bättre, och man kan skapa seriösa mästerverk från hemmet.

Kika på David Sandbergs enkla små filmer för lite underhållande inspiration.
http://www.youtube.com/watch?v=P0T2mpUb8yo
http://www.youtube.com/watch?v=xUEY2tgex9c

De filmerna är gjorda i ett program som heter Anime Studio.

Jag har för övrigt följt tråden från början och önskar dig hur det än går, verkligen, från hjärtat, lycka till.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Jag har fått en stor låda som brummar och komprimerar oxygen själv.
Ser ut nästan som ett stort chassie
Går inte att ta med sig ut.
Men det är lång slang, så jag kan vara i hela lägenheten.
Men det känns underbart att vara hemma nu.
Kommer att åka in bara för dagen när jag får cellgifter. Annars får jag all vård i hemmet.

Trevlig. har du några bilder på prylarna?

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalle_1
Trevlig. har du några bilder på prylarna?

Här kommer en bild på Oxygen saken iaf...
I slutet av slangen, är säkert 5 meter lång eller mer, så är det sådana pluppar man sätter i näsan.

Permalänk
Medlem

Lian Li: baby edition?

Tycker det är skönt att du fått komma hem, måste lätta upp stämningen en aning.

Har själv haft en faster som bråkat med cancer bra många år innan hon gick bort 2006. Hon var en solstråle tills sista andetaget! Kämpa på bara, mirakel kan ske och självklart hoppas man på det!

Visa signatur

Intel C2D E6300 @ 2800 || Asus P5B Deluxe || 2048mb Crucial Tenth Anniversary PC5300 @ 1000 4-4-4-12 || MSI 7900GTO @ 700/1700 || Samsung Spinpoint 250gb || NEC 5170 || Antec P180B || Corsair HX520

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Här kommer en bild på Oxygen saken iaf...
I slutet av slangen, är säkert 5 meter lång eller mer, så är det sådana pluppar man sätter i näsan.

http://static.pici.se/pictures/iRfUaFEaC.jpg

vad kostar en sån där, lägg ut den på blocket sen när du inte behöver den mer?!

hur mår du nu då? måste kännas bra att få komma hem till saker och ting som känns igen!

min tjejs mormor hade lungcancer i ena lungan som dom opererade bort och sen dess har hon varit bra, var väll en 20år sen eller nått, hon är idag 87år alive and tripping...nja kanske inte det sista då

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Aka_The_Barf: tror inte man får sälja den.

Det blir mycket World of Warcraft nu då Pale?

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
Aka_The_Barf: tror inte man får sälja den.

Det blir mycket World of Warcraft nu då Pale?

WoW är det sista spelet som installeras på min dator.
Däremot har jag nött cs:source ett antal timmar om dagen sen jag kom hem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
WoW är det sista spelet som installeras på min dator.
Däremot har jag nött cs:source ett antal timmar om dagen sen jag kom hem

När jag såg din maskin var det första jag tänkte "ölkylare" fråga mig inte varför.
Tänkte exakt likadant när min kusin fick en liknande äldre modell.

Skönt att du är hemma, a true fighter

Ha en trevlig dag och bli inte för fjortisgalen när du lirar cs, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
vad kostar en sån där, lägg ut den på blocket sen när du inte behöver den mer?!

Han får ju inte den.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.