En fråga om Outlook 2003

Permalänk
Medlem

En fråga om Outlook 2003

Tjena,

Jag har instalerat Outlook 2003 i laptopen och har en fråga. Hur får man bort fliken favoritmappar längst ur till vänster? Jag vill bara ha fliken Alla e-postmappar där.

Visa signatur

Mvh Adam
Laptop MacBook Pro, Htmac Mac mini, Barndator iMac G5, iPod mini, iPod Nano
"They have the Internet on computers, now?" Homer Simpson

Permalänk
Hedersmedlem

Om du högerklickar och väljer 'Ta bort mapp från favoriter' på alla mappar i favoriter, försvinner inte fältet då? Orkar inte testa själv, blir för jobbigt att lägga tillbaka dem sen...

Permalänk
Medlem

Testat det som händer är att man tar bort alla mappar men själva fliken blir kvar, så ved någon hur man får bort fliken favoriter???

Visa signatur

Mvh Adam
Laptop MacBook Pro, Htmac Mac mini, Barndator iMac G5, iPod mini, iPod Nano
"They have the Internet on computers, now?" Homer Simpson

Permalänk
Avstängd

Har också detta problem i Outlook 2003, är det ingen som vet hur/om man kan ta bort fliken "Favoritmappar" eller får man helt enkelt leva med det eller vänta tills något registerhack för att ta bort den kommer?

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt vad du menar, men testa: Visa - bocka ur Navigeringsfönster.
Ifall det är det du menar?

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Hedersmedlem

Vad är det som är så jobbigt med Favoritmapparna? Jag kan inte se något negativt med dem, snarare tvärtom. Assmidigt att direkt kunna filtrera "follow up"-markerade mail till exempel.

Permalänk
Medlem

i min Mail-del har jag fått två stycken "personal folders", fast med olika ikoner. Någon som vet hur man får bort en av dom?

Visa signatur

Core 2 Duo E6600 2.4 GHz, ASUS P5W Deluxe, 2048 MB DDR2 PC6400, ASUS Geforce 7600 GT SILENT, LG L1980Q (19" TFT 8 ms)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andyp
i min Mail-del har jag fått två stycken "personal folders", fast med olika ikoner. Någon som vet hur man får bort en av dom?

'File'-menyn -> 'Data File Management...'. Heter väl ngt liknande på svenska.